Ik ga vaak wel over met 10-15 wpt, ook als dat punten rond de 185 waren dat maakt me niet uit. Als ik nog niet helemaal klaar ben voor de nieuwe klasse start ik wat minder vaak (en bijv mn andere paard weer wat meer) dat gaat over het algemeen erg leuk.
Paard waar ik M2 mee ga starten rij ik 3-4x per week, soms 5x, ook een beetje afhankelijk van het weer en de bodem. Ik heb met hem 1x pw clubles en ongeveer 1x per 2-3 weken privéles. En als het lukt elke week een bosrit. Af en toe springen.
Hij staat de hele dag in de wei en krijgt daarnaast 1-1,5 basisbrok en een berg hooi
Mn M1 paard rij ik 5x per week; 1 clubles, 1 privéles, 1x bosrit, 1-2x dressuurtraining of daarvan 1x longeren maar net wat beter uitkomt. Ze loopt het fijnst als ze vaker gereden wordt.
Zij krijgt 0,5 kg sportbrok en een berg hooi.
Ik heb geen vast schema van rijden voor de wedstrijd, maar zorg wel dat ze geen 2 dagen stil staan voor een wedstrijd.
Fleurr; Een paard wat niet buiten wil staan> Die is het niet gewend denk ik? Wel balen, ik zou m toch gewoon laten staan, niet naar kijken