Fleurhunter: als je iedere keer in de 190 rijdt, zul je over het algemeen ook bovenaan meerijden. Of de concurrentie moet wel heel sterk zijn. Of per toeval vaak Sinterklaas treffen, maar die zit niet overal als het goed is
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Juuuuul_Xx schreef:Ik ben nu hard bezig met de proef uit mijn hoofd leren. De proef Rijden lukt wel maar kan de letters niet onthouden waar ze zitten. Heb altijd al moeite gehad mer leren maar dit is wel erg ernstig, debk dat ik me moet gaan schamen hahahahaha
ezelsbruggetje om de plaatsing vd letters te onthouden. Mijn vriend heeft er een variatie op bedacht met de klok mee, begon met Alle klootzakken en prutsmutsen... De rest zal ik jullie besparen

.
Eigenaar van Syl heeft al wel een wedstrijdschema voorstel gedaan voor t/m september. Dan kunnen we daaromheen andere dingen plannen. Wel fijn om dat op tijd te weten 

Met wedstrijd leest de eigenaar van Syl mij altijd voor.
Van wie was de clinic en waar had je die?

Ik ben heel erg benieuwd, en hoop dat we een puntje kunnen rijden!
Ben ook al een tijdje niet op wedstrijd geweest.
en het is ook nog eens paard zijn moeilijke kant..
in de tweede proef toch nog 185 punten, terwijl ze niet eens zo mooi bij elkaar liep.