Z2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 10:09

Nee, spijtig genoeg zijn de wissels momenteel nog een 'probleempje'. Aangezien ik zoveel wedstrijden heb gereden dit jaar hebben we hier nog niet mee kunnen doorwerken.. Ik was 2e in Kasterlee (denk ik toch :P). Voor ons gaat het ook vrij snel allemaal, ze is ook nog maar 7 en zelf heb ik nog nooit zo 'hoog' gereden. Met mijn vorige paard ben ik tot M2 geraakt op de LRV en de L proeven op de VOR dus nu ga ik toch weer een niveau'tje hoger moeten rijden waar ik nog geen ervaring mee heb :D maar wel fijn natuurlijk!

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 10:29

De jury heb ik niet meer gezien na de prijstuitreiking helaas. Ze had bij meerdere raar commentaar gezet als: Zeer onsympathieke ruiter. Nou ja, volgende keer hopelijk beter.

Horseyfries, goed gedaan. Helemaal gezien de slechte omstandigheden :D

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 14:30

lienbono schreef:
Nee, spijtig genoeg zijn de wissels momenteel nog een 'probleempje'. Aangezien ik zoveel wedstrijden heb gereden dit jaar hebben we hier nog niet mee kunnen doorwerken.. Ik was 2e in Kasterlee (denk ik toch :P). Voor ons gaat het ook vrij snel allemaal, ze is ook nog maar 7 en zelf heb ik nog nooit zo 'hoog' gereden. Met mijn vorige paard ben ik tot M2 geraakt op de LRV en de L proeven op de VOR dus nu ga ik toch weer een niveau'tje hoger moeten rijden waar ik nog geen ervaring mee heb :D maar wel fijn natuurlijk!

Nouja, je hebt de hele winter nu om erop door te werken hé! Ik probeer de wissels altijd al aan te leren voor ik op L niveau start (Nederlands M), het is niet dat ze daar heel sterk voor moeten zijn en als ze het éénmaal kennen, kun je tenminste verder.
Als je nog tips nodig hebt, als je beschrijft wat de problemen zijn, kan ik je misschien helpen en kunnen anderen er ook weer van leren.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 14:31

sharon_quiz schreef:
De jury heb ik niet meer gezien na de prijstuitreiking helaas. Ze had bij meerdere raar commentaar gezet als: Zeer onsympathieke ruiter. Nou ja, volgende keer hopelijk beter.

Jeetje die had echt nog nooit van opbouwend kritiek geven gehoord zeker? Dat zeg je toch niet? Je beoordeelt een proef, niet het karakter van de ruiter?

Lieuwkje_90

Re: Z2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 14:35

@ sharon_quiz: wat een onvriendelijke jury! Een jury zou zo'n dingen niet mogen zeggen!

@ Horseyfries: Soraya kent de wissels ondertussen :D Dus dat is niet zo direct een probleem. Ze zijn nog niet 100% bevestigd, maar oké, je kan er al mee aan de slag. (Lesgever heeft haar dit prima aangeleerd) Ik daarintegen, ben nog heel onervaren daarin, dus ik zal nog wat moeten oefenen :D

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 14:48

Dat is een mooi resultaat HorseyFries!

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 21:45

sharon_quiz schreef:

Jeeeeeeetje hee wie zat er? Zo blij dat ik thuis ben gebleven!! :o
Heb je van de zomer zien rijden en dat vond ik toen alles behalve lomp :)
Komt wel goed, maak je niet te druk om die laatste puntjes, voor je het weet heb je ze en kan je lekker met de wissels beginnen!
Waar ga je over 2 weken heen?

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 23:18

lienbono schreef:
@ sharon_quiz: wat een onvriendelijke jury! Een jury zou zo'n dingen niet mogen zeggen!

@ Horseyfries: Soraya kent de wissels ondertussen :D Dus dat is niet zo direct een probleem. Ze zijn nog niet 100% bevestigd, maar oké, je kan er al mee aan de slag. (Lesgever heeft haar dit prima aangeleerd) Ik daarintegen, ben nog heel onervaren daarin, dus ik zal nog wat moeten oefenen :D

Oooh, nou dat komt dat met een hele winter voor de boeg zeker goed! Zal ik zorgen dat ik volgend voorjaar snel die M uitben, anders kom ik jou tegen ;)

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 07:33

Goedemorgen dames!

Wat balen, Sharon_quiz! Snel maar weer vergeten die wedstrijd en het blaadje ergens onderin de la weg stoppen.

Gefeliciteerd, Horseyfries! Wel jammer dat het terrein niet goed was. Was dit de laatste buitenwedstrijd voor je?

Leuk topic, Wanted! Zit aandachtig mee te lezen!

Wow, BB! Dat klinkt goed, zeg! Echt super stoer!

Toch weer een puntje erbij, Wanted. Super gedaan! Hoeveel deden ermee, en was je de enige met een punt?

Gisteren weer voor het eerst gereden *\o/* Ik was niet de enige die blij was... Bluemans liet goed merken dat hij er zin in had :+ Ben alleen maar bezig geweest met in hoofd tegen mezelf te zeggen: voorwaarts houden, recht houden en blijven zitten...
Vanavond wordt denk ik hetzelfde riedeltje.

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 09:21

AnoukvW schreef:
Jeeeeeeetje hee wie zat er? Zo blij dat ik thuis ben gebleven!! :o
Heb je van de zomer zien rijden en dat vond ik toen alles behalve lomp :)
Komt wel goed, maak je niet te druk om die laatste puntjes, voor je het weet heb je ze en kan je lekker met de wissels beginnen!
Waar ga je over 2 weken heen?

Bedankt :) Ik had mevrouw Thijssen. Nog nooit eerder gehad en hopelijk was het ook de laatste keer :Y) Over twee weken ga ik naar Woubrugge. Ben daar nog niet geweest, maar hoorde van stalgenootjes dat het fijn starten is daar.

roosje78 schreef:
Gisteren weer voor het eerst gereden *\o/* Ik was niet de enige die blij was... Bluemans liet goed merken dat hij er zin in had :+ Ben alleen maar bezig geweest met in hoofd tegen mezelf te zeggen: voorwaarts houden, recht houden en blijven zitten...
Vanavond wordt denk ik hetzelfde riedeltje.

Wat fijn dat je weer hebt gereden! En goed dat het geen rodeo is geworden, haha :+ Beter dat hij er zin in had dan dat ie niet zou willen, ja toch? ;) Succes vanavond! :D

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 12:03

Ja laatste wedstrijd dit jaar, in België kennen we niet een normaal winterseizoen in binnenbakken, dus het seizoen loopt van april tot oktober ongeveer, alles buiten. Binnen wordt heel soms wel eens iets georganiseerd maar dat telt meestal niet mee voor winstpunten.

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 12:04

Wanted jammer dat je topic gesloten is! Ik vond het juist leuk om te volgen. Nu zijn we doorverwezen naar een pas de deux/kur op muziek topic van 24 pagina's :S Stom!

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 12:08

Idd stom, want in dat kür op muziek topic heb ik nog niet veel nuttig gelezen ..

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 12:18

Ik vind het ook belachelijk en heb de mod een pb gestuurd dat het andere topic niet echt bruikbaar is voor mensen op ons niveau en hoger die serieus iets willen!

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 12:27

Goed dat je dat gedaan hebt. Ik hoop dat het slotje eraf gaat :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 12:37

Mod meldt zich met de medeling dat topic weer heropend is.

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 12:40

yeahhhh

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 12:44

:D blijjjj! :D

Topic weer open en morgen ga ik weer op mijn paard!

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:13

Toppie :))

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:31

Fijn dat het topic weer open is :D

Michelle wat leuk dat je morgen eindelijk weer kan rijden! Ik hoop voor je dat het goed gaat allemaal :D

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 07:29

Bedankt allemaal, ja, dat hoop ik ook, gister alleen met zadel gelongeerd (zodat de rug alvast wat kan wennen) zonder hulpmiddelen ofzo, liep mevrouw heerlijk over de rug met neusje op de grond :D

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:21

En Michelle? Hoe ging het rijden?

Weekend weer bijna voor de deur. Ben blij als het zover is. Ben een beetje moe sinds het afgelopen, drukke weekend. Dit weekend weinig plannen :D Zaterdag een buitenritje als het weer mee zit!

Wat zijn jullie plannen?

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:30

Oeh een buitenritje, dat zit er bij mij ook wel in dit weekend!
Morgen gaat m'n lesgever nog eens op Soraya rijden en wat oefenen op de wisseltjes. Dus ik duim dat dat goed gaat! Zaterdag heb ik dan zelf les, maar ik moet nog twee weken wachten op wisseltjes oefenen (volgende week nog kampioenschap van de VOR niveau 2, en daar mogen we geen wissels rijden, dus nog maar even wachten met het te oefenen anders gaat ze het misschien verwarren).
Zondag ga ik dan even mijn kür oefenen voor volgende week en daarna waarschijnlijk even het bos in..

Mensen met wedstrijdplannen?

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:35

Ooh leuk zo'n topic! :)
Ik heb 30 wp's in t Z1 nu.. maar eeuwig Z1 blijven vind ik ook weer zo.
Dus we trainen door, want ook hier zijn de wissels een struikelblok...

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:37

Jeuj, ik ben niet alleen :D