Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lienbono schreef:Nee, spijtig genoeg zijn de wissels momenteel nog een 'probleempje'. Aangezien ik zoveel wedstrijden heb gereden dit jaar hebben we hier nog niet mee kunnen doorwerken.. Ik was 2e in Kasterlee (denk ik toch). Voor ons gaat het ook vrij snel allemaal, ze is ook nog maar 7 en zelf heb ik nog nooit zo 'hoog' gereden. Met mijn vorige paard ben ik tot M2 geraakt op de LRV en de L proeven op de VOR dus nu ga ik toch weer een niveau'tje hoger moeten rijden waar ik nog geen ervaring mee heb
maar wel fijn natuurlijk!
sharon_quiz schreef:De jury heb ik niet meer gezien na de prijstuitreiking helaas. Ze had bij meerdere raar commentaar gezet als: Zeer onsympathieke ruiter. Nou ja, volgende keer hopelijk beter.
Horseyfries, goed gedaan. Helemaal gezien de slechte omstandigheden
sharon_quiz schreef:De jury heb ik niet meer gezien na de prijstuitreiking helaas. Ze had bij meerdere raar commentaar gezet als: Zeer onsympathieke ruiter. Nou ja, volgende keer hopelijk beter.
Horseyfries, goed gedaan. Helemaal gezien de slechte omstandigheden
lienbono schreef:@ sharon_quiz: wat een onvriendelijke jury! Een jury zou zo'n dingen niet mogen zeggen!
@ Horseyfries: Soraya kent de wissels ondertussenDus dat is niet zo direct een probleem. Ze zijn nog niet 100% bevestigd, maar oké, je kan er al mee aan de slag. (Lesgever heeft haar dit prima aangeleerd) Ik daarintegen, ben nog heel onervaren daarin, dus ik zal nog wat moeten oefenen
AnoukvW schreef:Jeeeeeeetje hee wie zat er? Zo blij dat ik thuis ben gebleven!!![]()
Heb je van de zomer zien rijden en dat vond ik toen alles behalve lomp :)
Komt wel goed, maak je niet te druk om die laatste puntjes, voor je het weet heb je ze en kan je lekker met de wissels beginnen!
Waar ga je over 2 weken heen?
roosje78 schreef:Gisteren weer voor het eerst geredenIk was niet de enige die blij was... Bluemans liet goed merken dat hij er zin in had
Ben alleen maar bezig geweest met in hoofd tegen mezelf te zeggen: voorwaarts houden, recht houden en blijven zitten...
Vanavond wordt denk ik hetzelfde riedeltje.