Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Janine001 schreef:Ilse_123 schreef:misschien een stomme vraag...
maar als je rijd in kring denbosch, mag je dan ook ergens anders starten (geen selectie). via de vereniging rijd ik namelijk in kring den bosch, maar mijn paard staat nog in Eindhoven, en ik wil liever dan een paar keer daar starten.
Nee volgens mij mag dat dan niet. Tenzij die 2 verenigingen samen werken. Waardoor dus meerdere sub's samenwerken, dus mogen er ook meerdere sub's meerijden.
Maar dit weet ik niet zeker. Dit zou je denk ik beter aan je eigen vereniging moeten vragen.
Dus ik ben heel tevreden!
Manny schreef:Marjolein dat heeft mijn merrie ook. Gelukkig kon je terug rijden. ( bij mij zij iedereen ja veel oefenen. Wat denk je dan loopt ze er zo in:( )
Tja.. ik ben gewoon niet zo goed met dat hele trailergedoe. Gelukkig hoef ik nog maar 1 wedstrijd alleen en daarna komen alle CH's waarmee ik samen met een ander meisje kan rijden. 

NadineBlabla schreef:zo, mijn debuut zit er op!
het ging echt super goed, allebei de proeven 188 punten, 3de van de 9 in de eerste proef, gedeelde 5de plaats uit de 9 in de tweede proef. Pony deed het super, beetje spanning bij de eerste 5min van het losrijden maar daarna echt kei relaxed en ontspannen alsof we gewoon in de bak aan het trainen waren
ben onwijs trots op mn lieve pony'tje, voor het eerst op wedstrijd en zich zo uitstekend gedragen

marjolein_el schreef:Netjes hoor! Spring je ook met je pony? Kan ie wel leuk als ik je profiel zie!
) geen pro maar doet het al super goed, je had er vorrige zomer moeten zien