Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
svdijk86 schreef:Ik heb mail gehad van mijn stalhouder en niet van Mac Rider.
Sythaa schreef:Sjolvir als dat niet gerelateerd is aan je KNHS klasse dan zou dat helemaal raar zijn. Dan kan ik mijn paarden ook wel in de L groep mee laten lopen...
Ponyparadijs dat vind ik wel een heel negatief uitgangspunt dan hoef je ook niet meer op concours te gaan. Als je daar moet rijden tegen stalruiters met spectaculaire paarden onderga je namelijk hetzelfde.

Want als ik niet persee M hoef te starten om aan het M te mogen deelnemen dan stel ik dat nog uit en train ik nog even verder om de oefeningen wat strakker te kunnen rijden.

) Anthonia_ schreef:krln je kunt op die site een locatie aanklikken en dan op de naam van de stal klikken, dan kun je zien waar die stal ligt.
Friesland -> st. johannesga 27 februari
Bouwpakket schreef:Ik start tegen die tijd M2, maar wil voor de zomer Z starten, dus heb me in het Z ingeschreven, daar leer ik dan het meeste van en kan dan het meeste progressie boeken, dus leek me logischer, neem aan dat dat gewoon mag, de knopjes van het M zitten er allang op namelijk...
Sjolvir schreef:Kortom, lekker chaotisch, want voor zover ik het nu begrijp mag een ieder zelf verzinnen in welke klasse hij start en hoeft niet normaliter bij de KNHS te starten.
Of toch niet??
Geen startkaart kan je trouwens ook nog zien, als wel gehad in het verleden, maar opgezegd en niet meer actief
PP, startgerechtigd ben je in een klasse als je daarin actief start. Tot ene max van (wat is het tegenwoordig?) 30 wp's.
Danwel je bent net overgestapt van de ene naar de andere klasse en hebt nog geen winst gereden, dan kan je niet terug
en ben je startgerechtigd in de klasse waar je de laaste keer in gestart bent.
(of je moet ondertussen -10 bij elkaar hebben gereden)
Bouwpakket schreef:Ik start tegen die tijd M2, maar wil voor de zomer Z starten, dus heb me in het Z ingeschreven, daar leer ik dan het meeste van en kan dan het meeste progressie boeken, dus leek me logischer, neem aan dat dat gewoon mag, de knopjes van het M zitten er allang op namelijk...
svdijk86 schreef:Bouwpakket schreef:Ik start tegen die tijd M2, maar wil voor de zomer Z starten, dus heb me in het Z ingeschreven, daar leer ik dan het meeste van en kan dan het meeste progressie boeken, dus leek me logischer, neem aan dat dat gewoon mag, de knopjes van het M zitten er allang op namelijk...
Ze vragen niet om KNHS nummer/ gegevens paard (op naam na.. maar wat is naam? Sportnaam is bij mij anders dan stamboeknaam..) en niet om een adres van de ruiter of stal van de ruiter.....
Dus als je veel kans wil maken.. dan schrijf je Bep, Jan, Willem, Sietze, Dekkers, Wiebie en Jannie in.. dan is de helft van de plekken al vergeven die "spontaan" niet komen
en er was bij het invullen geen vakje opmerkingen,
en "clinic vorm" niet clinic.. maar VORM v. clinic...