Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SemperFi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:52

_Esther_87_ schreef:
De link die ik kreeg is trouwens http://wedstrijden.knhs.nl
Misschien werkt het bij jullie ook wel gewoon?

Jaa super bedankt! Ziet er goed uit

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:52

Ow ik ga zeker even kijken op die link, bij mij doet hij het gewoon

Galii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:53

pffff. hadden ze ook wel wat eerder mogen zeggen! Heb net 2 sets besteld.
Is het al zeker dat het vanaf januari gaat gebeuren?
Ik dacht dat ze het er al een paar jaar over hadden maar sindsdien nog niets gebeurt.
Volgens mij is het wel een fijner systeem:) Net als de subtop!

Boelles

Re: Startcoupons gaan verdwijnen, let even op met bestellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:53

Ja, link werkt! Ff zien :)

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:54

Anne_GTI schreef:
:+ Nou, dan krijg ik die dressuurcoupons nooit op...

Maar ik ben dus ook benieuwd wat ervoor terug komt.

Ik ook niet!! Heb nog 2 setjes liggen, heb 3 jaar niet gestrart ivm zwangerschappen, zou begin volgende maand de eerste hebben!! hihi...

Talishe

Ja ik krijg wel wat te zien. Ziet er op zich handig uit, gewoon een verbeterde versie van wat er nu is.

0000

Galii schreef:
pffff. hadden ze ook wel wat eerder mogen zeggen! Heb net 2 sets besteld.
Is het al zeker dat het vanaf januari gaat gebeuren?
Ik dacht dat ze het er al een paar jaar over hadden maar sindsdien nog niets gebeurt.
Volgens mij is het wel een fijner systeem:) Net als de subtop!

Nee, dat is niet zeker....Niets is zeker bij de KNHS tot het gelukt is :+

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:55

Ziet er zeker wel netjes uit! Vind het ook wel overzichtelijk. Kan je alleen ook op straal zoeken? Want ik kan dus niet op alleen zuid-holland zoeken dan vind hij niks. Wel op plaatsnaam maar dan krijg ik alleen in die plaats en niet daar buiten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 14:59

Ja, je moet dan op afstand zoeken, kan je postcode invoeren en dan hoeveel km max daarom heen :)

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 15:22

Ow ja ik zie het! Vind het wel duidelijk.
Had de startlijsten al gevonden van mijn eigen vereniging en daar in het startgeld opeens 9 euro...terwijl ik 7,50 betaal?? Of zijn dit nog gewoon zomaar prijzen?

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:34

kleinvosje schreef:
Hij werkt een stuk beter he Noukjuhh!

Ik denk dat volgend jaar dan ook http://www.wedstrijdplatform.nl zal gaan verdwijnen, aangezien die losstaat van de KNHS en minder informatie zal gaan bevatten.

Laten we het niet hopen! Ik ben namelijk ook als gelukkige geselecteerd, maar ik kan het programma niet openen, omdat silverlight benodigd is. Op de smartphone is het ook niet te openen... Hoop dan dus ook niet dat het aanmelden straks via de nieuwe wedstrijdkalender gaat :( Ben wel benieuwd naar de inhoud als ik zo de reacties lees!!
Dat de coupons op zich verdwijnen vind ik een prima idee! Echter de korte aanlooptijd vind ik nogal vreemd. Ik bestel ook altijd mijn coupons in grote getalen, omdat ik geen zin heb in iedere keer die 3 euro extra.

risky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:02

Ik heb ook een mail van de KNHS gehad dat ik geselecteerd ben om de nieuwe wedstrijdkalender te testen, wel leuk aangezien ik al 3 jaar geen wedstrijd meer heb gereden, ga deze maand wel weer beginnen.

Vind de kalender wel heel duidelijk maar hoe het inschrijven gaat is me nog niet helemaal duidelijk dat moet ik nog eens op mijn gemak gaan bekijken. Coupons die gaan verdwijnen lijkt me wel ideaal maar hoe ze dat gaan doen met tarieven? Je kunt niet iemand die wekelijks start hetzelfde laten betalen als iemand die een paar keer per jaar start vind ik.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:27

Dat vraag ik me dus ook af, risky. Dat had ik in het andere topic ook al geplaatst.
Ze moeten daar toch iets van differentiatie in aanbrengen. Ook mensen die bv. aan meerdere disciplines mee doen, zouden m.i. ook meer moeten betalen dan iemand die maar 1 discipline beoefent. Ben heel benieuwd hoe ze dat gaan doen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 19:29

Maar Risky en Fitzroy, er is nu toch ook 1 bedrag voor de startkaart? Hoe vaak je dan ook start? Dat zou niet moeten veranderen lijkt me.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:30

dat is nu met een startkaart toch ook het geval? Een basistarief dat hetzelfde is of je nu 1 of 3 disciplines start.

/edit
grote geesten denken gelijk :D

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:32

Maar de startpas gaat toch vooral de startcoupons vervangen? En die betaal je naar gebruik.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 19:33

Nee, de startpas gaat de startkaart èn de coupons vervangen, als ik het goed begrijp. Wat wel zou kunnen is dat je die pas een soort tegoed kunt geven, een start-tegoed zeg maar. Na elke daadwerkelijke start, schrijven ze wat van die pas af. Hoewel ik dat ook wel weer omslachtig zou vinden...

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:36

Ik heb ook even de link bekeken. Had mijn postcode (drenthe) ingevoerd en dan 75 km. Dan krijg ik o.a wedstrijden in Limburg :roll: te zien. Verder ziet het er een stuk beter uit dan de oude kalender.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 20:51

caro29 schreef:
Ik heb ook even de link bekeken. Had mijn postcode (drenthe) ingevoerd en dan 75 km. Dan krijg ik o.a wedstrijden in Limburg :roll: te zien. Verder ziet het er een stuk beter uit dan de oude kalender.

Om de hoek toch? :+
Laten we het maar houden op kinderziektes.

Denk dat 1 januari te vroeg is, terwijl ik het idee verder helemaal niet verkeerd vind.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 22:13

ik ben ook middels mail geselecteerd; zal er een deze dagen eens naar kijken

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 22:20

Ben ook uitgekozen om het programma te bekijken en uit te proberen.... maar hij werkt wel maar ik kan dus helemaal niet naar beneden scrollen.... heel raar :\
dus ik kan alleen maar het bovenste gedeelte invullen.... het ziet er wel goed uit allemaal, maar omdat ik dus niet naar beneden kan scrollen heb ik er nu geen bal aan :\

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 22:45

Bij mij klopte het ook niet Caro. Ik kreeg oa ook Simonshaven, erg gezellig daar, maar wel even te ver weg vanaf hier. Hoewel het pontje altijd best knus was vanuit Oud-Beijerland toen ik nog in ZH woonde.

Zitah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 08:30

Ik heb gemaild met de KNHS, want ook ik had net een dubbele set besteld (ivm de extra kosten bestel ik er altijd veel in een keer). Maar ik start na dit weekend niet meer, want ik ben nu 20 wkn zwanger. Dus wat ga ik met al die coupons doen?? Dat heb ik dus gevraagd aan de KNHS en of ik geld terug krijg.
Dat zal wel niet, maar volgens mij snappen ze niet dat ze dit redelijk kort van te voren pas melden.

Op zich is het nieuwe systeem best handig, maar ik vind het gewoon wat kort van te voren.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 08:31

Hier ook, op 50 km van Nijmegen krijg ik een lijst met ook Rotterdam etc. Nu is NL best klein, maar zo klein :D

Wel heel blij dat ik nog even geen startkaart en coupons heb aangevraagd. Gister toevallig gemaild met het wedstrijdsecretariaat dat ik ivm vakanties niet twee startkaarten en bijbehorende coupons (spr + dr voor beide paarden) wilde, maar wil wachten tot het nieuwe jaar!

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 09:04

Eindelijk! vond het altijd maar een ouderwets gedoe, met die coupons :P