Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amondi schreef:Jullie gaan erg off topic, jury's gaan in het algemeen niet over lesindeling of lesgelden.
Mijn post was bedoelt voor jury's: hoe reageren die op paarden die bij de pony's uitkomen. Wordt daar ook aandacht aan besteedt bij de bijscholing of tijdens overleg? Of draait iedereen zijn of haar hoofd weg en denkt, laat maar?
organisator schreef:Verder vind ik persoonlijk als jurylid daqt het voor de dressuur weinig uitmaakt. Alleen bij het springen is er natuurlijk een voordeel als je met een grotere pony in een lagere cat. start.
Fitzroy schreef:Ik ben wel goed op de hoogte, ja, maar ik heb net de M-opleiding gedaan dus moest alle wijzigingen weer kennen voor mijn theorie-examen
En als ik het dreig te vergeten ga ik gewoon op voor de Z-cursus
@amondi: ik maak dat eigenlijk niet vaak mee, van die grote pony's bij de paarden, maar als het voorkomt ga ik ervan uit dat die netjes gemeten zijn.
GeJe schreef:Ik hou de wijzigingen goed bij. Is een beetje slordig als je een deelnemer ergens op wijst en het blijkt helemaal niet meer zo te zijn. Omgekeerd kun je juist de deelnemer even attenderen op een wijziging.
GeJe schreef:Ik hou de wijzigingen goed bij. Is een beetje slordig als je een deelnemer ergens op wijst en het blijkt helemaal niet meer zo te zijn. Omgekeerd kun je juist de deelnemer even attenderen op een wijziging.
Kelan schreef:Maar dat doen helaas niet alle juryleden: je wil de juryleden niet de kost geven die niet weten dat de Z2-proeven pony's niet meer de proeven uit het boekje zijn, maar andere apart gepubliceerde.
Een stalgenootje start Z2 bij de pony's, en die hebben standaard een aantal extra kopiën van de proef bij zich, om aan de jury te geven. Zeker de helft heeft niet de goede proef bij zich...................
joor schreef:hoi ik ben jorieke en ben ook jury.
maar heel raar in onze kring (de enige kring in nederland) mag je niet in je eigen kring jureren.
oversized schreef:2) Het maakt toch niet uit of ponies die bij de paarden starten gemeten zijn of niet. Daar doen we toch niets mee of wel??