Maar wel met het vrachtwagentje.
Binnenbak 500m moeten we p.p. E10,- betalen per uur, en als je dan met 4 pony's komt rijden, zusje 2, en ik die andere 2, word het duur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loesje166 schreef:dan heb je weer een voordeel als je een pony hebt die niet op ijzers staat![]()
wij kunnen ook in de buurt gaan rijden maar daar willen we ze ook niet elke x mee lastig vallen.. en ik moet elke dag om 7.15 wegrijden.. en ben rond 16.30 pas weer thuis dus dan is er weinig mogelijkheid om te rijden
Fidele schreef:Helmaal waar Espie, ik vind het zelf ook geweldig het is ook mijn hobby natuurlijk!
Dochter is 12 en heeft grote plannen.......... ze wil in augustus na de regio, beide pony's verkopen en dan gaan we al op zoek naar een leerpaard, ze wil graag bij de junioren rijden.
De reden dat we al overgaan naar de paarden op haar 13e is omdat ze nu al 1.72 meet en volgens haar instructeur, LvL, leer je pas echt rijden op een paard........we zullen zien!!!
xCarolaa schreef:Tja, soms zie je ze wel eens rijden dan denk je echt; wat rijden die slecht o.o
Maar dan springen die beestjes gewoon geweldig goed.
paf schreef:Ik val niet helemaal meer onder de jonge ruiters. (16)
Ik had geen ouders die mij het paard op dieuwde elke dag, ik moet altijd smeken om 1 uurtje per week naar de manege te mogen. Wel kom ik uit een muziek familie, waar ik zeker had kunnen doorbreken met saxofoon spelen. Maar dat was niet wat ik wou. Maar zodrat ik 15 werd heb ik een baantje gezocht. Ik werk elke week keihard. zodat ik 3 privelessen (van een jonge goedkope maar naar mijn mening zeer goede instructeur) per week te volgen. Ik heb ook daar geregeld dat ik een paardje van hun kan rijden. En ik rijd elke dag 2 uur, op weg naar de grand prix:P
Ik bedoel maar, die jonge meisjes krijgen vaak hun pony's enzo, maar volgens mij willen die echt niet lekker elke dag rijden. volgens mij moeten die er soms opgetild worden.
Citaat:De reden dat we al overgaan naar de paarden op haar 13e is omdat ze nu al 1.72 meet en volgens haar instructeur, LvL, leer je pas echt rijden op een paard........we zullen zien!!!
Marilyn_C schreef:Citaat:De reden dat we al overgaan naar de paarden op haar 13e is omdat ze nu al 1.72 meet en volgens haar instructeur, LvL, leer je pas echt rijden op een paard........we zullen zien!!!
Maar wat maakt het uit of het een paard of een pony is?Ik hoor zelfs vaak dat je van de pony's veel kunt leren omdat die meer een eigen willetje hebben. Ik zou ook wel willen weten waarom je pas echt leert rijden op een paard.