Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 18:24

goldyp: hahaha geluk bij ongeluk zeg!!
pirouetje: haha das ook een blooper ja!

Nou ik heb ook wel genoeg blunders meegemaakt:
- linksaf ipv rechtsaf met een proef, was ik altijd briljant in
- hindernis overslaan
- dekje vergeten, singel knapt, over de kop gevlogen met inrijden en dan nog een prijs winnen
en ga zo maar door ;)

Duality

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 18:33

Oo ik heb wel eens gehad, ging het parcours super,
Wat doen ik ik ga van 4 naar 6 en ik hoor de bel gaan en had echt niet door wat er nou aan de hand was XD

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 20:04

jaaaa, dat is nog het ergste, he, waarom bellen ze nu ????

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 20:10

Idd :D

Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 20:12

Ik vanmiddag.

M'n moeder las, voor, en die was de weg kwijt, toen brulde een vreemde vrouw erdoor; Tussen HCM arbeidsstap, en ik zo, huh? Gelukkig had ik de proef bekeken, en wist ik dat ik een gebroken lijn moest rijden :P

Vitj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 21:42

Deze winter met een jong paard.
Nog voor de bel ging zette ik hem voor de 1e hindernis om hem eens te laten kijken.
Springt ie er over uit stilstand.
Toen ging de bel en heb ik hindernis 1 nog eens mooi uit gelop genomen :o .

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 22:03

Mijn allereerste springwedstrijd met een manegepony. Ik in het parcours, rij op hindernis 1 aan, madam weigert. Vervolgens ging de bel. En ik maar afvragen waarom die bel ging, ik wist niet beter of je mocht drie weigeringen hebben. Toen bleek dat de pony van een van de andere deelnemers was ontsnapt en in het parcours liep. Ik mocht dus overnieuw, en wist nu dat ze kon weigeren, heb dus stevig aangereden, en dat hielp! Helaas vond ze het gras toch interessanter, bij hindernis 6a-b gooide ze me in het midden eraf!

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 23:36

Memuska schreef:
Eerste wedstrijd vorig zomerseizoen, groepsdressuur. Ik sta met mijn paard op de tweede plaats in het achttal maar we komen per twee binnen. Omdat het de eerste keer was dat mijn paard meereed zij degene naast me "ik zal maar genoeg plaats laten want als ie bang is van de hekjes...". Komen we binnen, A-X-C en dan per twee verder... Bordje van de H omver gelopen... E omver gelopen... K omver gelopen... A omver gelopen... "Oh, kzal maar wat dichter komen want hij is toch niet echt bang hé?"

Geweldig gewoon hahahaha :-)

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 10:48

Kheb nog een mooie van vorige week. Ik stond mijn paard aan de trailer af te zadelen na mijn tweede proef, jasje om wat het was nogal fris en hij was nat. Nu moeten jullie weten, als ik Willow zijn zweetdeken op leg gaat hij op één of andere gekke manier altijd schachten. Ideale manier voor mij om de velletjes er vanaf te halen, uiteraard. En dat stond ik dus ook vol enthouisasme te doen "jaaaa Willow, dat heb je wel graag hé, jaaa dat is toch fijn, al die viezigheid weg, al geluk dat jouw vrouwke dat nog voor je wilt doen", etc. Jullie kunnen het je voorstellen. Sta ik dus zo idioot te doen tegen onze Willow, hoor ik plotseling achter mij twee - uiteraard mannelijke - clubgenootjes "seg en wanneer is het onze beurt?"
Ooooh ik schrok me rot maar lag daarna wel in een deuk!

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 16:06

Toen ik nog op de manege reed, had ik een springwedstrijdje met een schimmeltje Smokey. Het had flink geregent dus de buitenbak was lekker modderig (dit was tevens de inrij bak). Ik reed op een hindernisje af en ja hoor de pony weigerde, ik hing op de hals, het hoofdstel gleed af (had me vriendin erg goed vast gemaakt blijkbaar := ) en daar ging ik...... Daar lig je dan in de buitenbak, in een plas modder met je witte paardrijbroek :x . Ik zag er érg netjes uit in de ring :')

Roel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 19:23

was op een wedstrijd foto's aan het maken en toen op moment dat ik mij omdraai om te kijken naar een hindernis druk ik ook meteen af,

Afbeelding

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 19:24

whahahaah heb je die foto aan die persoon zelf ook gegeven? :))

Roel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 19:25

die wel gelukt zijn wel.

Dit is een tel voor het lanceren
Afbeelding

Sha_r0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:03

hihi dat is wel een erg goede timing hoor, Roel!!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 14:19

Ze dacht vast , Ik stap alvast af :D

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 18:36

hmm, heb zelf ook wel het een en ander meegemaakt
- Pony hebben die alles weigert en alles eng vind
- Van je pony vallen =')
- Pony die geweldig loopt tijdens het inrijden, maar het laat afweten tijdens de proef

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 19:20

ik had ook een keer springwedstrijd de helft weigerde die en hij sloeg 4 x op hol
Het was echt niet meer leeuk.

idapaulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:24

Met dressuur een halve volte vergeten.
En met de eerste springwedstrijd 2de parcour denken ik kom toch niet over hindernis 3 dus parcour niet kennen, springt mevrouwtje wel. Dus clubgenootjes schreeuwen aan de kant lijn welke hindernis ik moest nemen. Maar kon het op het laatst neit meer verstaam duis heel veel voltes gereden XD. En zo zijn er nog heel veel :+ :o

xBernice

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:32

wat een bloopers, ik heb er ook 2 ! :P

ik was super snel met mijn kleine C pony ik was de laatste ruiter in het L-C springen . na de laatste sprong gaf ik hem een tik met de zweep om iets gas bij te geven :P maar toen bokte hij ewn lag ik op zijn nek .. maar hij rende door en net na de finish viel ik er af ! maar ik was uiteindelijk net nog eerste ! :p hahaha

ik ben ook eens net voor de finish langs gegaloppeerd dus moest ik nog een rondje en kwam ik toen rustig door de finish gedraaft .. en had ik tijdsoverschijding .. :z

carliien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 23:03

leuke bloopers

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 23:07

Geweldig topic dit :')

Is de mijne ook een echte blooper??

Op een vrij grote en vooral mooie wedstrijd was ik ZO zenuwachtig dat ik even niet meer wist wat ik aan t doen was en wat ik moest doen..
resultaat: Ik heb geen idee HOE ik de dubbel in het parcour heb overleeft, maar het ging ongeveer zo:

Afbeelding

:oo ...................
Een geweldig feit hierbij.. De 2de van deze dubbel, was een oxer, en die heb ik op dezelfde, nieuwe springhouding gereden :j
Ik gaf in iedergeval goed mee.... toch :D

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 23:25

je houdt in elk geval wel heeeeel veel van je paard in elke omstandigehid :+
mijn god.. volgens mij zat je bij de landing VOOR het zadel ipv erop :=

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 07:20

Jij moet wel een heel braaf paard hebben hahaha, gelukkig maar want het ziet er heel ongemakkelijk uit :-)
Definitief een echte blooper +:)+

Ik heb er ook nog eentje. Een paar jaar geleden reed ik een bonte pony bij de paarden (springen) maar die kon nog al eens flink bokken. Ik kom op het inrijterrein en daar was het nogal een drukte zodoende dat Magic, mijn pony haar trucjes liet zien en mij er af gooide. Allemaal niet zo erg buiten een vuile broek, maar ze liet zich niet meer pakken |( Ze heeft zeker 20 minuten rond gegalopeerd en niemand kon verder inspringen :oo
Toen ik ze eindelijk te pakken kreeg moest ik bijna binnen, maar ja, opgewarmd was ze toch al :D

an_ti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 21:59

Tijdens een buitenwedstrijd, ik galopeerde een volte in galop en toen vond madam het eens nodig om kei hard naar de andere 3 ringen te gaan. Ben via de volgende kant terug gereden en mijn volte afgemaakt. Kreeg er gelukkig positief commentaar op :D "goed opgelost"
En won uiteindelijk ook nog zelfs. :D

En heb ook een keer gehad dat ik volluit tegen me VZ paard stond te praten en dat iemand vroeg of alles wel lukte, ik schaamde me kapot :P

lalalauraaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 10:31

ik ging groeten en de pony boog als een circus paard iedereeen lag in een deuk maar ik was nog wel 3e geworden want ik viel bijna