Petunia27 schreef:Mywishmax, wauw dat zijn nog eens punten! Gefeliciteerd!
Hier vandaag ons M1 debuut. Iets met laatste worden in de eerste proef en eerste worden in de laatste proef
Zoveel last van spanning en dan sla ik zelf helemaal dicht. Jurycommentaar was ook volledig terecht, tweede proef echt veel meer eraan gereden en dat resulteerde in twee winspunten
Gefeliciteerd! Goed gedaan zeg en ja, spanning is echt killing haha
Lv19952, jij toch ook goed gedaan! Nergens naar kijken is al enorme winst en stoppen met rijden op vreemd terrein doen veel mensen hoor! Dan is instructie mee heel fijn.
Noukie, hij blijft grappig hoor dat jurylid. Doet niet aan halve punten en echt zo nuchter. Waren mensen die zeuren dat hij bewoog en paarden van hem schrokken. Reactie was dat ze dan moeten trainen
 Ik vind hem streng maar wel rechtvaardig altijd, alleen denken de anderen er meestal anders over.
 Ik vind hem streng maar wel rechtvaardig altijd, alleen denken de anderen er meestal anders over.Laatste dag gisteren en beide er een beetje klaar mee
 Brave proeven, maar gewoon simpel en wat vlak. Wel weer vanuit stap aangaloperen, precies hetzelfde als de dag ervoor
 Brave proeven, maar gewoon simpel en wat vlak. Wel weer vanuit stap aangaloperen, precies hetzelfde als de dag ervoor  Maar dat was dan ook de enige fout. Waren wel 2 keer 1e met 194,5 en 198. Daardoor zowel de dagprijs, als de weekendprijs. Best leuk weekend zo, had voor gevoel nog wat fijner willen rijden en proef echt kunnen rijden, maar ach. Hoop prijzengeld, 2 keer tegoedbonnen voor hypostore, tegoedbon voor aquatraining (daar ben ik wel erg blij mee), twee dekjes en een deken.
 Maar dat was dan ook de enige fout. Waren wel 2 keer 1e met 194,5 en 198. Daardoor zowel de dagprijs, als de weekendprijs. Best leuk weekend zo, had voor gevoel nog wat fijner willen rijden en proef echt kunnen rijden, maar ach. Hoop prijzengeld, 2 keer tegoedbonnen voor hypostore, tegoedbon voor aquatraining (daar ben ik wel erg blij mee), twee dekjes en een deken.Maar 3 dagen doe ik nooit meer
 Mijn lijf trekt dat echt niet, helemaal niet in combinatie met laat starten die laatste dag. Was pas half 10 thuis oid.
 Mijn lijf trekt dat echt niet, helemaal niet in combinatie met laat starten die laatste dag. Was pas half 10 thuis oid.                                                         

Geplaatst: 18-09-23 08:48
               Geplaatst: 18-09-23 08:48				         

maar je blijft goed kritisch zeg als ik jouw verslagen met de punten vergelijk
 maar je blijft goed kritisch zeg als ik jouw verslagen met de punten vergelijk  maar juist omdat ik weet dat we beter kunnen. Vooral omdat we thuis al stuk verder zijn in training en de proeven dus 'simpel' zijn en ook door te komen zijn op slechtere dag haha. Dat laatste deed ik altijd al, zodat het voor een paard een fijne ervaring is op wedstrijd. Maar sinds gezondheid zo slecht is helemaal om het zo eerlijk mogelijk te maken voor paard. Want heel bot gezegd laat ik haar soms in de steek als ik een slechte dag heb
 maar juist omdat ik weet dat we beter kunnen. Vooral omdat we thuis al stuk verder zijn in training en de proeven dus 'simpel' zijn en ook door te komen zijn op slechtere dag haha. Dat laatste deed ik altijd al, zodat het voor een paard een fijne ervaring is op wedstrijd. Maar sinds gezondheid zo slecht is helemaal om het zo eerlijk mogelijk te maken voor paard. Want heel bot gezegd laat ik haar soms in de steek als ik een slechte dag heb 

Maar niets gebeurd toen
    Maar niets gebeurd toen  
                                                          was alleen geen paardenman dan krijg je dit soort geintjes
 was alleen geen paardenman dan krijg je dit soort geintjes