Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Marietje35 schreef:Sommige mensen komen ook zo vreselijk dicht langs!

Ik raak haar net een beetje kwijt in de proef, soms net wat weglopen over de buitenschouder, soms net iets sterk worden en de andere keer net iets heftiger reageren op een hulp. Dus daar wat opmerkingen over, net als het omspringen achter na opvangen middengalop 1 keer.
3 februari
(verder is ze wel heel lief hoor) Gelukkig wel winst in beide proeven, maar ik hoop toch maar dat het zondag droog is tijdens mijn proeven
Nog nooit zo'n groot punten verschil gehad. Maarja, we hebben de afgelopen twee weken weinig kunnen rijden door wondjes aan zijn sprongen en de proefjes van te voren niet geoefend, dus ben eigenlijk best tevreden met die 190.5. Op naar de volgende!
. Verder trainen we lekker door voor de wedstrijden. Heb ook een nieuw hoofdstel sinds 1 week en daar loopt ze nog fijner op!
Was er overigens wel twee keer vierde mee. Volgende keer beter
Ik weet helaas maar al te goed hoe het is. Heel veel beterschap en dat je maar snel weer lekker kan rondrijden.
Denk dat iedereen dat wel heeft. Al moet ik wel zeggen dat ik nu op een punt ben gekomen dat ik alleen ook een heel eind kom.
Marietje35 schreef:@ Lena; Gefeliciteerd! Misschien toch beetje spanning van jou in de proeven waardoor het minder gaat als met losrijden?
@ Haike; Jeetje zeg, wat ontzettend zuur!!![]()
Ik weet helaas maar al te goed hoe het is. Heel veel beterschap en dat je maar snel weer lekker kan rondrijden.
@ Lena; Dat klinkt akelig bekend.![]()
Denk dat iedereen dat wel heeft. Al moet ik wel zeggen dat ik nu op een punt ben gekomen dat ik alleen ook een heel eind kom.
@ Robbie; Jammer van je 1e proef, maar 2e toch winst, gefeliciteerd! Wat ging er mis met de 1e?
@ Vaalerie; Dat is een mindere start van de dag. gefeliciteerd met je winst! Had je niets aan het commentaar?
@ Alpha; Lekker getraind
@Aaida; Jammer volgende keer beter