Ik ben dit weekend weer 2 dagen op pad geweest. Beide dagen matig gereden. Zaterdag was ik er met mijn kop niet bij. Stom losgereden, reed de eerste proef bijna verkeerd (rijd uit mijn hoofd) en had een hoop slordigheidjes, maar geen echte fouten. Ik had 186 en 183 punten.
Zondag stond Beleza al te stressen in de paddock (er was een hardloopwedstrijd vlak naast haar aan de gang met een hoop publiek en omroepinstallatie) en ze bleef op scherp staan tijdens het vlechten. Met het losrijden was die scherpte wel fijn. Helaas sloeg dat in de wedstrijdring wat door en zag ze een hoop spoken waardoor ik er behoorlijk aan moest rijden om in de buurt van de hoefslag te blijven. Toch nog 185 en 186,5 en een keer 1e (van de twee

Ik ben er echt super tevreden en blij mee dat we nu heel constant winst rijden, ook als het minder gaat. De basis is zoveel beter voor elkaar dan vorig jaar. Ik ben vorig jaar oktober in het M1 begonnen en toen reed ik vooral 5en en 6en met een enkele uitschieter waardoor ik in de helft van mijn proeven net aan winst kwam. Nu rijd ik al 8 proeven 4en en 7ens (met een enkele 7,5) met ruim winst. Ik heb me altijd blind wat gestaart op de oefeningen, maar voor mij is dit wel het bewijs dat het daar niet in zit.
Enniewee, nog maar twee!