Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:Autumnn schreef:Hier gisteren geen winst gereden. Merk dat ik wel een beetje teleurgesteld ben. Voor mijn idee ging het namelijk wel goed. Jammer dat de jury daar niet zo over dachtMaar goed, kan gebeuren en op naar vrijdag.
Stond er wel commentaar bij waar je wat mee kon?
DemiSisa schreef:Veel plezier alvast!
Pff, wat zijn verenigingen toch slecht bereikbaar.. Pas geleden al een vereniging gemaild en geen reactie. Nu begin van de week 2 verenigingen gemaild en tot op heden nog steeds geen reactie.. Duurt dat bij jullie ook zo lang?
PSvanLot schreef:DemiSisa schreef:Veel plezier alvast!
Pff, wat zijn verenigingen toch slecht bereikbaar.. Pas geleden al een vereniging gemaild en geen reactie. Nu begin van de week 2 verenigingen gemaild en tot op heden nog steeds geen reactie.. Duurt dat bij jullie ook zo lang?
Soms wel, maar naast secretariaat hebben veel mensen ook nog een fulltime baan. Ik vind een week wachten ook wel lang, maar soms is het niet anders.
Ik had gisteren gereageerd op een mailtje van 2 dagen oud. Ze vroeg om op te geven, maar helaas zit de wedstrijd vol.
Ik kreeg de volgende reactie...
[ [url=m/KOfGB2.png]Afbeelding[/url] ]
Noukie schreef:Hoop dat je lijf het volhoudt Merel, succes! Punten vallen echt niks tegen nog zo met je verhaal erbij, maar snap dat je beter wil voor jezelf.
Hier gelukkig echt een mega nuchtere Duitse, dus heel veel dingen is ze echt chill in. Alleen spiegels zijn gek genoeg een dingetje (terwijl ze zo knap is)
De ander ziet wel een hoop maar reageert meer introvert, die kan intern heel erg blokkeren. Zal dan weer niet snel eng doen ofzo, maar op de hei staan we nog wel eens aan de grond genageld en zou ik m gunnen dat hij meer kon ademhalen het eerste stuk van de rit.
PSvanLot, wauw .. wat een reactie zeg. Doe je het dan voor als vrijwilliger.
Ik heb dit weekend alleen groom functie. Wel lekker beide paarden meegehad naar het bos afgelopen week.
Iedereen die nog op pad mag succes!