Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PSvanLot schreef:Het niet kunnen zien gaat vooral ook om de oefeningen. Met mijn ogen ogen kan ik het echt beter zien dan vanaf een video. Ook kun je als iets wat moeilijk te zien zou kunnen zijn een keer gaan verzitten of staan als het onder je neus is.
Dat zijn allemaal onmogelijkheden voor nu en ik wil graag iemand zeer goed kunnen beoordelen.
Nickeltje schreef:NadjaNadja schreef:Dat is dus echt precies mijn paard ook ja
Overigens zouden ze van mij best strenger zijn op de inhoud/kwaliteit van de filmpjes, zeker als dit zou blijven. Als het gewoon niet goed in beeld is gekomen allemaal, dan is het gewoon jammer dan. Op die manier leren mensen echt wel snel dat ze gewoon alles even correct in beeld moeten brengen (paspoort, bit, sporen, etc.)
Eens! De regels en richtlijnen staan heel duidelijk op alle informatie pagina's. Misschien hoeft iemand er niet totaal voor afgewezen te worden als het nog wel enignszins beoordeelbaar is maar niet volgens de richtlijnen de proef inleiden moet toch op zijn minst aangesproken kunnen worden...
Nickeltje schreef:NadjaNadja schreef:Dat is dus echt precies mijn paard ook ja
Overigens zouden ze van mij best strenger zijn op de inhoud/kwaliteit van de filmpjes, zeker als dit zou blijven. Als het gewoon niet goed in beeld is gekomen allemaal, dan is het gewoon jammer dan. Op die manier leren mensen echt wel snel dat ze gewoon alles even correct in beeld moeten brengen (paspoort, bit, sporen, etc.)
Eens! De regels en richtlijnen staan heel duidelijk op alle informatie pagina's. Misschien hoeft iemand er niet totaal voor afgewezen te worden als het nog wel enignszins beoordeelbaar is maar niet volgens de richtlijnen de proef inleiden moet toch op zijn minst aangesproken kunnen worden...
Sakura789 schreef:Wellicht is het een idee om een deel van de startgelden naar de vereniging toe te laten vloeien. Zo kun je wellicht als vereniging dit ook stimuleren.
daffodil schreef:Nou dat, een combinatie lijkt mij ideaal ook voor de mensen die niet zoveel mogelijkheden hebben om op pad te gaan. Het is altijd makkelijk gezegd maar je moet een auto hebben, een trailer, een chauffeur etc. Dat is echt niet voor iedereen weggelegd!
rien10 schreef:Maar dat heb je op wedstrijd toch ook?
elin2412 schreef:Nee na insturen ik had hem zondag al ingestuurd.
elin2412 schreef:Zijn er mensen in l1 die hun punten niet hebben van 14-05. Hoorde van de knhs dat het 3-6 werkdagen duurt tot na het insturen. Ik heb al 5 werkdagen te pakken ik ben benieuwd.....
WenK schreef:Sakura789 schreef:Wellicht is het een idee om een deel van de startgelden naar de vereniging toe te laten vloeien. Zo kun je wellicht als vereniging dit ook stimuleren.
De KNHS reserveert nu van iedere proef 2,50 voor een calamiteitenpotje voor verenigingen, dus indirect gebeurt dit al.
Ik weet ook van verenigingen die de baan uitleggen voor je waar je dan kunt filmen op afgesproken tijdstip tegen vergoeding.