[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 12:27

Wat een knap smoeltje!

SimonDesteny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 12:54

Hij weet dat knappe smoeltje ook heel goed te gebruiken, haha! :))

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 13:14

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 13:32

Ik kom ook weer even aanwaaien! :D Gezellig hier!

_Elke schreef:
Super leuke berichten! Gaaf filmpje Goldie, wel soms keihard :=

Ik heb wel een beetje vervolgd Lythia. Gelukkig heeft Harry de eer hoog gehouden :)F

Mijn cross seizoen zit erop. Ik kreeg m'n witte broek niet meer dicht en vader en vriend vinden het niet meer fijn als ik ga crossen. Mijn laatste cross was ook meteen mijn L debuut. Super fijn kunnen rijden <3

Mijn filmpje van gister. Coco held!!
[ Video ]

Wauw, wat doen jullie dat heerlijk stabiel en simpel. Wat een mooie afsluiter! _/-\o_
Best logisch dat crossen nu te gek word. Geniet van je zwangerschap!

Pantykous schreef:
Ik zit bij jou in de buurt Nann, maar Evel heeft een poosje bij Gomir in de buurt gewoond ;)

Filmpje van zaterdag:
https://www.instagram.com/p/BYSd0aqhJm4/

Mis het ontzettend hoor!

Gaaf filmpje! Echt heel tof paard <3

paljaslaura schreef:
Wat leuk Elke gefeliciteerd met je debuut!
Evel gaat echt fantastisch goed!
Gefeliciteerd met je verjaardag Gomir :)

Ik ga als het goed is zondag weer B starten met Mick in Bunschoten :D
En een topic van mijn instructieweek. Al hebben de meeste de fotos op FB al gezien denk ik haha
[SPR-ITP] Met Gismo op zijn eerste KNHS Instructieweek

Leuke foto's Laura! Top dat ie zo braaf was zeg :D
Top van Mickey, fijn dat het weer beter gaat met jullie. Ga even je filmpje kijken! Zie je zondag in Ouderkerk :)F

Cioccolato schreef:
Heb net een nieuw zadel voor der besteld. Gaan over op bruin tuig. Maakt haar denk ik nog knapper. Ben gek op bruin tuig!
Ot mag er ook wezen <<)

Bruin tuig <3 <3

gomir schreef:
Mooi Cio!

Bedankt voor alle felicitaties! Voel ik me toch nog beetje jarig :D

Vandaag op concours geweest, in de stromende regen van huis en ook weer in de regen terug gekomen. Tijdens het rijden scheen de zon en was het lekker warm :))
Was geslaagde middag. Uno liep foutloos in het B en heeft ook haar L-debuut foutloos afgelegd, Hurri fijn foutloos oefenrondje in het M en Gupje liep foutloos in het M en pakte in het Z ook nog een winstpuntje :j

Goed zeg! Gelukkig van het weer.
Leuke filmpjes, allebei zien uit als fijne paarden, heerlijk!

Goldie schreef:
Ik geloof dat Cas het wel naar der zin heeft op der vakantie adres :')
[ Video ]

Varken _O-

Wat een heerlijk smoeltje die jaarling :D

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 21:37

Eva, jullie zijn niet naar Soest gegaan toch? Moet bekennen dat ik er ook niet heel erg op gelet hebt..

Goldie, aaaah dat filmpje van Cas! :+:

Laura, wat fijn dat Mick weer fijn rond springt! Ziet er goed uit. :j

Vibabu, altijd goed voor de souplesse :')

SimonDesteny, wat een knapperd zeg!

Wij hebben vandaag oefen laag en oefen hoog gesprongen, kan voor de geïnteresseerde wel het filmpje uploaden. Het waren zeker niet onze netste rondjes, maar ben erg blij met hoe het ging! Eerste rondje probeerde ik het tempo wat hoger te houden maar zo hoog is m'n tempo achteraf gezien helemaal niet, alleen loopt hij heel erg uit elkaar en kwamen we bij elke sprong ongeveer niet goed uit. :') Gelukkig was het mega laag dus kon hij zich prima redden. Tweede rondje geprobeerd wat meer bij elkaar te rijden en dat ging stukken beter. :j

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:02

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-17 22:48

Denk dat jij het tweede rondje ook zelfverzekerder was of niet?
Eerst de vooruit en de erover. Dan kan her verfijnen weer beginnen.
Stukje verfinnen als in niet dom weg naar voren duwen, maar rijden in het parcour. Hem altijd steun blijvrn bieden ookal kom je ruk uit. Stukje dressuurmarigheid in het parcour, goeie galop etc etc.

Maar eerst naar voren en erover. Voor je eigen zelfvertrouwen ook weer. Dan komt her aan elkaar rijden vanzelf weer. Zie je mu al in deze 2 rondjes.
Mooi hoor :j

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 09:58

Eerste rondje is wat gehaast en slordig maar je doel was dat ie het zou doen en niet steeds in de ankers dus dat is gelukt! 2e rondje al stuk netter en gecontroleerder, jullie zijn weer op de goede weg! +:)+

Mijn paard is even paar weken thuis gebleven, hij was niet helemaal fit. Doffe vacht, beetje sloom, had wat stress van het huis wat gesloopt werd op het terrein ook. Maar hij is weer aan het glimmen, bijdehand zat met rijden en zit weer beter in z'n vel gelukkig! Zondag gaan we naar Ouderkerk ad Amstel, 2 rondjes L . We hebben punten voor het M dus mocht het goed aanvoelen misschien 2e rondje M. Anders nog 17/09 in Aerdenhout een optie. Voor m'n gevoel rijd ik liever m'n M debuut outdoor := Maar als het niet lukt doen we indoor gewoon. Keertje oefenspringen op 1,20 ofzo eerst :j

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:00

En Capriootje debuut M gedaan?

Afgelopen zaterdag fijn gesprongen in de buurt op wedstrijd. 4 jarige in het L 2x eerste rondje weer twijfel bij de eerste dubbel maar na opnieuw aanrijden en aanmoediging met stem sprong ze mooi door. Tweede parcours mooi foutloos. Daarna Gucci eerst een rondje M omdat ze ander halve week geleden opeens niet fit was. Niet uitbundig eten en dat is niet normaal voor haar. Even rustig aan gedaan met haar en afgelopen week weer gereden ze voelde goed aan. Dus om eerst erin te komen een rondje M. Ze was iets speels maar toch prima rondje met 1 balk. Rondje Z was ze veel beter en fijn te rijden. Zo ken ik haar weer maar wel een fout. Precies dezelfde als in het M haha. Ze wordt iets te gehaast in de drie sprong. Daar moet ik nog eens wat op bedenken. Maar enorm tevreden! boven verwachting pakt ze het weer gewoon op na haar paar dagen niet fit. Denk dat ze misschien 3 dagen niet fit was. Maar heb haar een week rust gegeven.
De grote heeft vrijdagavond weer haar dressuurpaard look laten zien en beide proeven mooie punten 190 en 190,5.

Mooie Ivonne ;)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gucci
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A46E54C

Afbeelding

Afbeelding

Mijn poging in de drie sprong om iets meer terug te zitten en haar in tempo terug te houden. Lukte nog niet helemaal :+
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A49E3B9

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:34

Hele mooie foto's Marijke en fijn dat Gucci zich weer goed voelde!

Mick was gister er iets minder aan wat resulteerde dat ik weer dom ging rijden en twee stops had in het eerste rondje. Even streng toegesproken door instructrice en tweede rondje ging veel beter. Wel een stop op de muur maar ik zag het daar zelf ook helemaal niet en stopte weer met rijden.. |o Maar was niet ontevreden over de tweede.
Gismo ging echt top! Twee keer een balk. De eerste was een hangend been en de tweede mijn fout, reed hem er ongeveer in oeps :P Maar verder veel beter te rijden en twee keer 70 stijlpunten :)

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 18:35

Mooie foto's! :)
Jammer paljaslaura, maar wel fijn dat het 2de rondje beter ging :D

Wij hebben gisteren een rondje B en L gedaan. B 1 fout door een miscommunicatie, nog wel 75.5 punt dus onze 36ste winstpunt in de B is alweer binnen. L ging veel fijner, in de barrage helaas wel 2 fouten. Nu lekker wat kilometers gaan maken in de L, punten voor het M zijn iig wel binnen :)

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 13:14

Ponydag outdoor tolbert is voor vandaag afgelast in verband met het weer. Dacht meld het hier ook even.zie facebook jumping outdoor tolbert of www.outdoortolbert.nl

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 13:29

Klinkt goed Marijke! Leuke paarden heb je als ik het zo allemaal lees. Toppie +:)+
Fijn dat ze weer opgeknapt is, wij mensen zijn soms ook even paar dagen niet helemaal fit dus kan prima snel over zijn.

Fijn van je tweede rondje Laura! Als het weer even goed voelt en je weet waar je aan moet werken komt het vanzelf weer dat je lekker rond rijd :j Gismo heb ik niet gezien maar klinkt top!

Dat is bijna 40 en dan mag je geen B meer toch Elitedeux? Jammer van de barrage, weet je hoe het kwam?

Ik heb geen M debuut gemaakt. Paard sprong rondje L wel heel fijn, maar het kostte me wel moeite om hem onder me te houden in de lange lijnen. Na de barrage voelde die al wat 'moe'. en de Z kwam er eerst nog tussen dus werd dan wel lang wachten nog, tweede rondje ook L gereden, daar een balkje maar wel erg tevreden. Vertrouwen voor het M was er iig. :j

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 13:43

Klinkt als een verstandige keuze capriootje!

Fijn van je tweede ronde laura!

Klinkt toch nog goed marijke!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 13:44

Ja denk ik ook, wel jammer want was een fijn parcours maar was het gewoon net niet := zal even kijken of filmpje uploaden lukt van de L rondjes

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 13:46

Wanneer je maar 1 paard start heb je geen promotieplicht meer...

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 13:54

Capriootje, liet haar net teveel weglopen in de dubbel dus helaas beide eraf. Tank was ook wat leeg na 2 parcoursen.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 09:55

Allemaal mooie resultaten zo te lezen! ene rondje wat beter dan de andere maar ach dat hebben we allemaal wel eens.

Precies wat Lithya schrijft, met 1 paard heb je geen promotieplicht.

@Gomir: gaat het goed met je paarden op Outdoor Tolbert?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 13:54

Up to date doet het heel goed! Beide dagen foutloos en een volgprijs in het M.
Hurri springt ook fijn, maar steeds net even pech onderweg.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 21:30

Lekkere rondjes! Goed bezig moeten ze nog een keer van start?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 21:39

Hurri morgen in de kleine finale en Gupje mag zondag nog van start in de finale.
Hoop dat ze de lijsten er zo op zetten voor morgen, want ik wil eigenlijk wel op bed na twee dagen om 5 uur opstaan :+

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 23:37

Ahh dat is mooi vroeg.. succes met de finales

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 18:04

Leuke filmpjes ! Succes morgen!

Wedstrijd Aerdenhout afgelast helaas ivm de regen. Echt alles staat blank hier thuis ook.

Heb nog bij kunnen schrijven in Blaricum, eind rijden voor mij maar had me nu al verheugd op concours := Meer mensen van hier die gaan? :D

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 21:51

Regen?zag op het nieuws ook voorbij komen op sommige plaatsen heel veel regen en water overlast.
Nou laat ik nu eens mazzel hebben. Geen drup vandaag! zelfs nog wat zon. Heerlijk alle drie paarden getraind.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 21:56

Heerlijk zeg! Hier vanacht vooral veel water gevallen. Vanmorgen nog gewone regen en vanmiddag ook prima weer maar helaas niet genoeg om de baan en vooral het gras om te parkeren voldoende te laten drogen :=