Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Elke schreef:Super leuke berichten! Gaaf filmpje Goldie, wel soms keihard![]()
Ik heb wel een beetje vervolgd Lythia. Gelukkig heeft Harry de eer hoog gehouden![]()
Mijn cross seizoen zit erop. Ik kreeg m'n witte broek niet meer dicht en vader en vriend vinden het niet meer fijn als ik ga crossen. Mijn laatste cross was ook meteen mijn L debuut. Super fijn kunnen rijden![]()
Mijn filmpje van gister. Coco held!!
[ Video ]
Pantykous schreef:Ik zit bij jou in de buurt Nann, maar Evel heeft een poosje bij Gomir in de buurt gewoond
Filmpje van zaterdag:
https://www.instagram.com/p/BYSd0aqhJm4/
Mis het ontzettend hoor!
paljaslaura schreef:Wat leuk Elke gefeliciteerd met je debuut!
Evel gaat echt fantastisch goed!
Gefeliciteerd met je verjaardag Gomir
Ik ga als het goed is zondag weer B starten met Mick in Bunschoten
En een topic van mijn instructieweek. Al hebben de meeste de fotos op FB al gezien denk ik haha
[SPR-ITP] Met Gismo op zijn eerste KNHS Instructieweek
Cioccolato schreef:Heb net een nieuw zadel voor der besteld. Gaan over op bruin tuig. Maakt haar denk ik nog knapper. Ben gek op bruin tuig!
Ot mag er ook wezen
gomir schreef:Mooi Cio!
Bedankt voor alle felicitaties! Voel ik me toch nog beetje jarig
Vandaag op concours geweest, in de stromende regen van huis en ook weer in de regen terug gekomen. Tijdens het rijden scheen de zon en was het lekker warm
Was geslaagde middag. Uno liep foutloos in het B en heeft ook haar L-debuut foutloos afgelegd, Hurri fijn foutloos oefenrondje in het M en Gupje liep foutloos in het M en pakte in het Z ook nog een winstpuntje
Goldie schreef: