[HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

trysteffy

Re: [HK] M1-Debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 17:20

Ah jammer Flevolander.

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:12

Iemand hier weleens 156 gereden ? :')

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:28

Flevolander schreef:
Iemand hier weleens 156 gereden ? :')

Ja toevallig vorige week 157. Kon wel huilen.

Beetje stilte aan mijn kant, maar ben vooral bezig met zijn spanning indoor.

NatasjaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:45

Ooh wat balen flevolander.........wat ging er fout.

@ Shelly21 kan me voorstellen dat je wel kon huilen......maar snel vergeten.

Hoe krijg ik hier een foto gepost? Ze hebben vorige week mijn huis geplaatst. Stond in 2 dagen!! Nu moet alles binnen nog wel afgewerkt worden, maar echt zo super gaaf. Had die dag ook vrij genomen, was echt een feestje.

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:47

Bij je forum instellingen staat er bokt 4 als het goed is en die moet je veranderen naar bokt 5 dan kan je in topics foto’s plaatsen via foto oploaden. Ik ben vaker beter in laten zien dan uitleggen hahaha

NatasjaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:55

Afbeelding

Jaaah hij doet het. Dit is mijn mooie huis *\o/*

NatasjaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 19:57

Afbeelding

En nog 1 met uitzicht vanaf Welmoed <3

xemmafalcon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 21:19

Marietje35 schreef:
@ Xemma; het commentaar op je protocol strookt niet met wat er bij het punt van rechtgerichte etc staat. Dat is best vreemd, scheef met aanspringen, naar binnen vallen etc, dan is je paard dus niet recht.

Dat klopt, dat ben ik ook met je eens. Daarom zei ik ook dat ik het er niet mee eens ben.

xemmafalcon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 21:24

trysteffy gefeliciteerd! Leuk ding!
Dat is niet leuk Flevolander. Tot nu toe nog niet lager dan 160 gereden.
NatasjaS ziet er goed uit! Wanneer moet het ongeveer af zijn?

Hier gelukkig wel een goede binnenbak! Ben het weer alweer helemaal zat, doe mij maar lente.

Vandaag op wedstrijd geweest. 2x eerste en 183 en 178.5 punt. Galopstuk was erg rommelig, dus daar even aan werken. En ik kwam jou nog tegen, SannevdM! Alleen wist ik toen nog niet wie je was totdat ik het op de startlijst zag staan :o . Ga het gewoon nog een keer zeggen, super gaaf paard heb je!

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 12:03

@ Trysteffy; Gefeliciteerd met je aanwinst!
@ Flevolander; Jammer van je punten, was het zo'n drama?
@ Shelly; :(:) Komt wel weer goed!
@ Natasja; Mooi huis!
@ Xemma; Gefeliciteerd! Dat zijn niet de meest mooie punten om eerste mee te worden, maar toch!

Hier de regio achter de rug. Helaas een hele flinke storing gekregen door z'n spanning, maar toch nog mooi in de middenmoot geeindigd! Heel jammer want als ik die storing niet had gehad was ik zeker in de top 10 gekomen. We gaan nu hard trainen voor de M, eens kijken wanneer ik hem klaar vind. In elk geval nu nog een paar x L2, misschien maart of april de overstap.

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:18

Het stomme was dat het qua proef in mijn ogen helemaal niet zo schandalig slecht ging.. Hij ging gewoon de baan rond, kon hem opzich redelijk mooi bovenin houden etc. Alleen in de galoponderdelen ging hij een beetje de mist in door in de tweede boog van de halve volte om te springen, en dit heb ik geprobeerd te corrigeren. echter bleef hij verkeerd aanspringen, dus dan heb je niet de kans om je onderdeel te laten zien om in de contra terug naar draf te rijden.. dus daar snapte ik een "niet getoond" cijfer.. maar die kreeg ik vervolgens op alle opvolgende galoponderdelen.. allemaal tweeën met de zelfde " niet getoond" tekst als commentaar. Jury gaf aan niet meer te kunnen volgen wat ik aan het doen was.. zo kreeg ik voor mijn middengalop ook een 2, terwijl die gewoon gereden is.. snapte er zelf geen snars van. Tweede proef durfde ik er weinig meer aan te rijden, dus beetje flauw gereden en volgens mijn voorlezer een beetje een "saaie" proef neergezet, en daar werd ik met 175 voor beoordeeld. Heb dit echt nog nooit mee gemaakt :P

Dacht zelf wel ergens in het 185 te rijden :P Schijnbaar niet het juiste zelfbeeld..

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:23

@NatasjaS: wat voor een woningbouw is dat, als dat er op 2 dagen staat? Netjes is het zeker en vast :j
Wanneer wil je erin trekken?
@xemmafalcon: Toch een winstpuntje, gefeliciteerd met je eerste plek!
@Marietje35: ah spanning, dat hebben ze allemaal wel eens. Was het een nieuwe locatie?
@Flevolander: ja mijn laatste wedstrijd was ook rond die punten :') Het zorgde ervoor dat ik nu al een maand niet meer ben buiten gekomen :') Ah de volgende keer gewoon vanaf nul opnieuw beginnen. Nieuwe jury, nieuwe kansen.

Ik denk in maart terug te starten. Het is echt niet meer leuk om mijn paard proper te krijgen in die modderboel dus ik wacht liever tot het wat opdroogt. In de training gaat het ook lekker. We springen veel meer en dat vindt ze zeker niet erg.

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:33

Jammer Flevolander! Maar dan gaat het wel hard met je punten ... Volgende keer weer beter!

Nee hoor, hier was ik al eens geweest. Het heeft bij hem ook niet te maken met of hij ergens geweest is of niet.
Het is ook bijna geen doen met alleen een buitenbak! Of het is bevroren of zeiknat ..... :roll:

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:35

Het weer van nu helpt niet echt om deftige te trainen he :n

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 13:38

Nee, ik snap dat je dan om 't hand zit. Gelukkig heb ik zelf een binnenbaan.

NatasjaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 16:44

@HiFive5, het is houtskelet. Komt nog wel een muurtje omheen hoor. Denk dat het rond juni klaar is.

Hier ook beetje lastig met trainen. Vanmorgen een bevroren bak, nu regen..... morgen weer clubles, dus dan kunnen we in ieder geval even bewegen. Heb de wedstrijden ook op een laag pitje. Plan is 23 maart weer.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 22:10

Rustig hier de laatste tijd! Trainen staat hier ook even op een laag pitje ivm het weer.. Af en toe wel even naar de binnenbak, maar gisteravond weer lekker even "thuis" kunnen trainen :) Hoewel ik de laatste tijd dus weinig gedaan had, liep ze wel lekker.

Je huis ziet er goed uit Natasja! En wat heerlijk dat Welmoed zo dichtbij staat.

Jammer van je punten Flevolander. Soms krijg je ook gewoon echt geen hoogte van de jury's. Stomme sport, die dressuur ;) En zo kun je zomaar voor een slechtere proef weer dikkere punten halen. Wat punten betreft; ik zou niet weten wat mijn laagste puntenaantal is eigenlijk. Geloof niet dat ik ooit rond de 160 heb gezeten, misschien 165? Maar ik moet zeggen dat ik het niet heel erg bijhoud. Zou mijn hoogste puntenaantal ook niet weten :=

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 16:02

Leuk het huis zo dichtbij Natasja! Schiet al op :)

Lastig zulke lage punten.. Behoorlijk laag gejureerd dan ook. Hier ook wel eens echt laag gereden, maar dan was het ook meestal terecht :+ waren er vele flipmomentjes in de proef...

Hier van weekend weer weg.. Vrijdagavond een lesje als het goed is. Ze is nu behoorlijk hengstig :')

Sassenach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 22:07

trysteffy schreef:
Jeetje meiden al ruim ander halve maand niet meer in de topic gekeken (oeps :+ )
Zal van de week alles bij lezen en reageren.

Maar hier veel up en down bij mij privé paard lief doet het super goed en pakt de M2 onderedelen alleen nog steeds die flut keertwending hahaha schaf die maar af vind ik haha

Maar buiten de wedstrijden na ik heb mijn eerste eigen paardje gekocht afgelopen donderdag
Meet navaldie een 10 maanden oude hengst het is een Gelderse met een DanserXvictory

[ [url=m/fkjeOO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YALSew.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Oq8vX9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw wat een gave zeg. Echt een knapperd!

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 10:43

Clinic rijden houden we er nog even in, 19 april gaan we een clinic van N.ars G.ottmer volgen.. Voor het goede doel :)

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:09

Wat is het goede doel, Meya?

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:45

Het goede doel is Stichting leukemie. Daar gaat het volledige inschrijfgeld heen.
Ga samen met een vriendin, dus en gezellig weg, leerzaam en je sponsort een goed doel.3 in 1 :D

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 12:11

Iedereen blij :D

Ik ben nog aan het twijfelen om me voor 17/02 in te schrijven.
De laatste wedstrijd ging zo bagger dat ik schrik heb gekregen :')

NatasjaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 07:53

HiFive5 schreef:
Iedereen blij :D

Ik ben nog aan het twijfelen om me voor 17/02 in te schrijven.
De laatste wedstrijd ging zo bagger dat ik schrik heb gekregen :')

Dan moet je juist gaan, anders ga je er steeds meer tegenop zien. Valt het nu waarschijnlijk heel erg mee.

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 08:46

Nuja, slechter kan ook niet meer Natasja :')
Ik heb me ingeschreven. Het is onze vertrouwde locatie, dat doet ook wat :-)