Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Heel veel beterschap!
! 
!
! Ben zo trots op haar!
wel weer zin in, in november voor het laatst gestart.
. Juist door stap voor stap zelfvertrouwen op te bouwen gaat het nu zo goed! Dus we doen het ook zeker, maar wel op haar tempo, zodat het koppie alles kan verwerken. Ben echt trots op deze ontwikkelingen. Ze is zoveel sterker geworden sinds de wedstrijden. Zin om de L2 uit te knallen dit jaar!
Ik zoek zelf ook altijd wedstrijden op in een straal van 20 km, genoeg te vinden. Ik vind een beetje afwisselen wel goed voor paardlief, ze moet er maar aan wennen om op een vreemde locatie te lopen vind ik. En ze was het meest stout tijdens een wedstrijd op onze leslocatie, dus of het spannend is of niet ligt er bij ons niet aan of ze de locatie kent
Maar die van mij is ook juist extrovert, dus daar ga je dan ook anders mee om dan met een introvertje
Mijn huidige paard heeft heel veel spanning op vreemd terrein en kan dan (letterlijk) de boel afbreken en/of door het lint gaan. Ik heb hem heel bewust vanaf de B alle klassen uitgereden, lekker op het gemak zodat hij veel ervaring op kan doen
Is zo belangrijk!
Tegenliggers vond hij in het begin ook enorm spannend, paarden die heel dicht langskwamen ook (dus net aan binnenhoefslag reden) of paarden die een lel met een zweep kregen. Dat was uiteindelijk wel een heel stuk minder.