Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kady1 schreef:Ik zit er over te twijfelen om de D pony die wij in verkoop hebben staan te starten. Gezien mijn leeftijd moet ik tussen de paarden starten. Nu kan ik betreft gewicht makkelijk op die pony alleen qua lengte (vind ik zelf ) ben ik voor het mooi te lang.
Zijn hier ook mensen die eigenlijk te lang zijn voor hub pony maar toch starten ? Wat zijn de ervaringen daarmee?
saskiaojan schreef:Vanavond mijn eerste buiten wedstrijd gehad met de pony, ik vond het goed gaan, eerste proef dacht ik net wel net niet wp, 2de proef was de batterij leeg en de concentratie op, had ik 169 in de eerste proef en 155! in de 2de proef.... maar we zijn binnen de bordjes gebleven, niet op hol gegaan en ik kon redelijk blijven rijden en er niet vanaf gevallen
Punz schreef:Lisanne: als je zo rond de 180 rijdt... tja dan is het in principe niet goed genoeg om twijfelloos je punten te scoren en ben je voor mijn gevoel inderdaad wat meer afhankelijk van de goodwill van de jury, en de twijfel of beeld/gevoel wel overeenkomen. Dit bedoel ik niet ten nadele van de jury, maar als opdracht aan mezelf: "gewoon" beter gaan rijden![]()
Maar voor een tevreden gevoel ben ik gelukkig niet afhankelijk van mijn punten hoor. Ik vind het fijn als ik na een proef kan concluderen dat het beter ging dan de week er voor... ( in dit geval; dat het me lukte hem niet vast te pakken en lekker met voldoende halslengte kon laten lopen. Helemaal super was het natuurlijk dat het wijken gewoon goed ging.. Dat was wel de kers op de taart.. ).
Als het dan ook nog een leuke score oplevert, dan is het extra leuk... Maar voorlopig ga ik voornamelijk voor mijn ontwikkeling als ruiter /onze ontwikkeling als combinatie, daar haal ik toch mijn grootste voldoening uit ( en sjaaaa... ik ben geen mega talent... (helemaal níet zelfs), dus de ontwikkeling gaat stapje voor stapje... Maar dat maakt me niet uit..zolang er maar ontwikkeling is)
Suus___ schreef:Staat die van jou nooit op de wei dan? Dat lijkt me maar niets eigenlijk..Staat ie op een paddock ofzo?