MyWishMax schreef:En juist door die instelling valt straks het kwartje en ga je ze wel halen. Dan heb je helemaal gewonnen,en het plezier en de punten. Want dat plezier is idd het allerbelangrijkste en dat vergeten veel mensen helaas wel eens en bij sommige is het paard dan de dupe. Bij jou juist totaal het tegenovergestelde dus wees er trots op!
Precies dat!
Mijne gaan veel mee op buitenrit en worden juist overal voor meegenomen. Ze genieten er ook nog eens echt van.
Ik weet nog dat ik altijd alleen maar buitenritten toonde en toen schreef dat ik ging starten. Mensen hadden grootse vraagtekens, maar niks was ons te gek of was ze van onder de indruk. Buiten pakt ik haar ook op en werkte ik aan de overgangen en correcte hulpen. Niet lakkelois aanspringen in galop maar weggalopperen op de hulp en in de galop die ik vroeg. Weer terugzetten en stukjes opzij enz.
We reden weinig in de bak en ook naar de wedstrijden toe reed ik vaak gewoon met haar.
Ze was altijd vrolijk en opgewekt en een wedstrijd was voor haar een uitje en leuk.
Zo moest ik altijd lachen dat haar hele uitstraling al veranderde met knotten in en als ze de trailer ziet galoppeert ze er nog net niet in. Dat is echt heel prettig.
Vaak streven "we" in de sport naar zo snel mogelijk met zo hoog mogelijke punten.
Ik was altijd verbaast maar blij met mijn hoge punten. Het fijnste vond en vind ik dat ze graag mee gaan en ook gewoon gelijk lekker aanstaan