Bedankt voor alle felicitaties! Voel ik me toch nog beetje jarig
Vandaag op concours geweest, in de stromende regen van huis en ook weer in de regen terug gekomen. Tijdens het rijden scheen de zon en was het lekker warm Was geslaagde middag. Uno liep foutloos in het B en heeft ook haar L-debuut foutloos afgelegd, Hurri fijn foutloos oefenrondje in het M en Gupje liep foutloos in het M en pakte in het Z ook nog een winstpuntje
Ik ben even koos paardloos, maar Cas stond meteen lekker te eten bij gomir op stal Voelt toch altijd een beetje gek om je paard achter te laten, maar superfijn dat het zo kan. Erg handig met de vakantie zo
gomir
Geplaatst: 30-08-17 21:30
Cas gaat er ook even van genieten. En die hoeft niet eens in een tent
Ik moet even beeldmateriaal spammen van mijn favoriete gupje En dan ook maar meteen van uno die toch wel heel stoer door haar eerste L-parcours liep
Ja ziet er ook heel mooi uit! Fijn zo'n locatie in de buurt.
Eva gaat Evel ook naar Soest woensdag?
Wij hebben zonet best een fijne springles gereden. Maar 1 sprong heeft hij geweigerd en ik had hem daar ook zelf wat meer moeten rijden. Maar moet bekennen dat het vele male fijner ging dan 2 weken geleden!
Het is vanaf mijn nieuwe adres wel ruim 8o km rijden, maar ik kom er wel heel graag! Ook heel relaxte sfeer Fijn dat je les goed ging Nann! Heeft hij vast ergens last van gehad!
Nann__
Geplaatst: 30-08-17 22:23
Goldie schreef:
Omdat ik op vakantie ga
Toppers die paarden
Oh lekker! Alvast een fijne vakantie
Eva, ik zag dat ze daar vaker startte dus vandaar mijn vraag. Maar ja, ik ga wel bb laag en bb hoog. Gewoon even een rondje voor het vertrouwen.
Gomir oh dat is best een stukje rijden! Maar ik snap het wel als je daar fijn kan starten dat je daar naar toe gaat. En dat denk ik ook, hopelijk gaan we weer in een stijgende lijn.
We hebben zo hard gelachen Ze ziet er nu alleen echt niet uit
paljaslaura
Geplaatst: 03-09-17 21:12
Nou we kunnen het nog! Twee keer foutloos in Bunschoten vandaag
Pantykous
Geplaatst: 03-09-17 21:16
Jeeeeuuuuuj!!
Ik was het vergeten
vibabu
Geplaatst: 03-09-17 23:03
Jeeej wat goed!!
Ik moet het toch maar bij dressuur houden denk ik al is springen en crossen veul leuker Vosje vindt springen denk ik ook leuker. Die neemt luchtsprongen zonder hindernis in een dressuurbaan. Ik denk dat ze iets duidelijk wilde maken