Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nu mag ik promoveren naar de B2
) 

En nu kent hij het wel, hoewel met name het stappen over het vrachtwagenterrein nog wel heel spannend blijft, dat is zo groot en bij de LRV is de mentaliteit helemaal niet dressuurmutserig maar 'Knollen moeten gewoon braaf zijn en als ze dat niet zijn dan worden ze het maar.' dus er wordt ook nul komma nul rekening gehouden met passerende paarden, tot op het bizarre af.
Helaas 6e waar 5 prijzen waren, maar ach je kan niet alles hebben hè.
lisannee93 schreef:Dat laatste Urielle, dat herken ik wel. "Moet ie maar leren" is hier ook het hoofdmotto af en toe.
) . Of mensen die languit gaan liggen zonnen gewoon echt midden op het losrijterrein.
Nou ben ik met paardlief blij dat ik in de B mag starten, maar toch leuk om te weten.
heeft Pa Zortin is Z en Ma Sjolvir is Z, denk echter dat haar hart bij recreatie pony zijn ligt, helaas.... met mij als baas moet ze alles.
,maar ze hoeft niet in alles uit te blinken. Voorlopig eerst maar eens heel houden en zadel en tuigmak maken.) saskiaojan schreef:Ben in 2012 met een jong dier in de B gestart en in 2013 weer....... ach ja, voor die jonge beesten is de B wel goed voor het wennen....
Sjolvir schreef:Ach, B is niet het einde van de wereld, maar ik was blij dat ik het kon overslaan![]()
.
Beken meteen dat ik L ben gestart toen hij nog niet kon wijken en ik kwam er in week voor wedstrijd achter dat ie vanuit stilstand naar draf moest.
Dat is dan weer het leuke van die klasse. Netje schreef:Sjolvir schreef:Ach, B is niet het einde van de wereld, maar ik was blij dat ik het kon overslaan![]()
.
Beken meteen dat ik L ben gestart toen hij nog niet kon wijken en ik kwam er in week voor wedstrijd achter dat ie vanuit stilstand naar draf moest.
Nahhh, 1 pasje stap vergeven ze je nog wel in de L bij de overgang stap drafDat is dan weer het leuke van die klasse.