Wedstrijden kletstopic 2024

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 21:41

Wat fijn dat ze geen gips hoeft! En dat gelijk maar heeft omgezet in paardrijden met resultaat :') :D

Eline gefeliciteerd met je punt en prijs!

Melis, blijft een knutsel he? Zeker als ze zo gaan meedenken/overdenken.

En melzazu, zo herkenbaar die zoektocht met bitten.. Ik heb van de week die van mn andere paard erin gehangen. Hartstikke dik, 2cm te groot.. En uiteraard, een tevreden merrie _O- Benieuwd of dat blijft, dan ga ik maar op zoek naar een maatje kleiner en wel dik.. Best logisch als de fitter de mijne al te dik vond voor haar, haha.

Wel echt leuk, beetje aan het oefenen thuis om ooit wel die zzz poef te kunnen en laatste liep ze netjes de drie wissels om de 4 en 5! Is er nog vanalles te zeggen over scherpte, gedragenheid, rechtheid, etc, maar.... begin is er! Morgen mogen we weer lessen, zin in

JoycexEnya

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 17:08

Ik was het een beetje vergeten, dus heb vandaag de KNHS een bericht gedaan op Whatsapp en ik mag met het zadel starten

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-25 11:01

ElinaSK: Super gefelicteerd met je winstpunt en 4e prijs, bij mij is de eerste proef met mijn tinker ook altijd teveel spanning, misschien ook door mijzelf.

melis_93: Wat fijn dat je in de punten kon vinden, hopelijk gaat het steeds een stukje beter :)

Melzazu: fijn dat het beter gaat met dit bit

Getup: Super netjes

Betsy mijn tinker en ik hebben 28 september wedstrijd mee, dus straks een priveles en aankomende weken mee naar de vereniging. Ben heel benieuwd, het is koudbloed wedstrijd, dus dat vind ik wel fijn.

Met mijn fjord Enya heb ik 10 oktober wedstrijd op de vereniging dus gewoon KNHS ook heel benieuwd haha.