Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:Essmeralda schreef:Wij hebben gister weer een wedstrijd gereden, wat resulteerde uit 2 keer 1e 184 en 171 helaas was de 2e jury en te laat en niet zo heel vrolijk… we we zijn weer een puntje rijker! [ [url=m/zJIEtu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8Zxk7u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hee is dat bij de Rijnruiters??
SophievdV schreef:Ja wacht even.. ik snap je positieve benadering. Aan de andere kant: er is bewezen dat paarden niet goed over hitte gaan. Beduidend minder goed dan mensen.
Dan heb ik het nog niet gehad over alle leken in de wereld die de paardensport sowieso een raar fenomeen vinden. Als die mensen dan ook nog paarden met 30 graden op evenementen zien sporten, hoe ga je dat dan uit leggen? 'Ja de mijne vindt die hitte wel lekker?'
We moeten positief blijven, dat ben ik met je eens. Verlies de veranderende wereld alleen niet uit het oog.. iets doen omdat we het altijd al zo doen kan niet meer. De paardensport ligt onder een vergrootglas.
Autumnn schreef:xxxmh schreef:Vraagje, betalen jullie voor een meetmoment net zoveel als een wedstrijd?
haha jij zag mijn berichtje in de groepsapp
Volgens mij is dat wel het geval, maar ik begrijp het nooit zo. Prijzen lijken mij een kostenpost wat je bij een meetmoment niet heb.
Autumnn schreef:ja ik vind het ook jammer, ik snap ook niet waarom. Ik hoorde van iemand dat er ‘te weinig mensen waren’ bij de prijsuitreiking, maar alle keren dat ik meereed (en dat is eigenlijk elke keer), was iedereen er….
PSvanLot schreef:Ik vind 32 graden, in de volle zon, onder dakplaten, nooit een optie om een wedstrijd te rijden.
Of we nu zijwanden zijn of niet.