Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rien10 schreef:Ik ben denk ik heel ouderwets. Maar ik verbaas me er over dat je online je winstpunten kan verdienen en kan promoveren.
Want zo is 't toch? Of vergis ik me?
kara schreef:Maar ben ik heel negatief als ik zeg dat er op fysieke wedstrijden ook genoeg gebeurd, bijv tussen de trailers, wat niet door de beugel kan?
Ik rij nu 30jaar wedstrijden en heb meerdere regio en Nederlands kampioenschappen gereden om nog maar te zwijgen over het aantal normale concoursen, maar in al die jaren ben ik Max 10x gecheckt op I&R/verboden middelen/ neusriem etc.
Wat ik ermee wil zeggen is dat er echt meer gebeurd dan je wil weten en dat als je wil frauderen regulier of online is er altijd wel een weg te vinden...
kara schreef:Maar ben ik heel negatief als ik zeg dat er op fysieke wedstrijden ook genoeg gebeurd, bijv tussen de trailers, wat niet door de beugel kan?
Ik rij nu 30jaar wedstrijden en heb meerdere regio en Nederlands kampioenschappen gereden om nog maar te zwijgen over het aantal normale concoursen, maar in al die jaren ben ik Max 10x gecheckt op I&R/verboden middelen/ neusriem etc.
Wat ik ermee wil zeggen is dat er echt meer gebeurd dan je wil weten en dat als je wil frauderen regulier of online is er altijd wel een weg te vinden...
rien10 schreef:OK, dus Z1 wordt het echte werk.
Ik blijf het raar vinden. Lekker in je eigen omgeving, je eigen tijd, je omstandigheden zo uitkienen dat het allemaal 100% randvoorwaarden technisch jou het beste uitkomt.
Is het wel te jureren dan PSvanLot? Je ziet toch een boel niet denk ik?
Je kan nooit een neusriem voelen, etc etc.
rien10 schreef:En je ervaring en gevoel niet te vergeten PSvanLot.
Jij hebt al honderden combinaties langs je raampje zien langskomen. Je ruikt als het ware als er iets niet klopt. Dan kan je luikje open en spreek je de ruiter/amazone aan. Dat kan online niet.
rien10 schreef:Ik merk het al. Ik ben te oud voor dit soort grappen.
In de verkoop "Paard is klaar voor het Z1"
Nog nooit van het erf af geweest, nog nooit losgereden tussen 10 andere, zenuwachtige, combinaties.