Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Josien_ schreef:Misschien al eens gevraagd, maar wat is voor jullie het punt dat je over gaat naar de L1 ?
Gewoon wanneer je die 10 winstpunten hebt, of bijvoorbeeld wanneer je een bepaalde score hebt gereden of wanneer je thuis een niveau hoger onder de knie hebt?
_Desiree schreef:MyWishMax schreef:Wat fijn, Desiree! Ik zit ook op de startlijst te wachten, maar twijfel nog of ik wel mee moet doen. Gezondheid is niet helemaal top op dit moment en in normale omstandigheden moet ik al een week bijkomen van een wedstrijddag
Aah jeetje wat balen! Ik ben zelf ook net geopereerd aan mijn buik. Merk ook dat het veel energie kost, maar ik heb er ook veel plezier aan. Gelukkig allemaal lieve meiden om mij heen die mij willen helpen. Ik heb iemand die kan lezen alleen in de middag, anders moet ik nog op zoek naar iemand anders.
Jij hebt al hele hoge punten gereden toch? Dan plaatst jij je zoiezo voor 16 december. Kan je niet beter daar je energie voor bewaren ?
Josien_ schreef:Misschien al eens gevraagd, maar wat is voor jullie het punt dat je over gaat naar de L1 ?
Gewoon wanneer je die 10 winstpunten hebt, of bijvoorbeeld wanneer je een bepaalde score hebt gereden of wanneer je thuis een niveau hoger onder de knie hebt?
_Desiree schreef:MyWishMax schreef:Wat fijn, Desiree! Ik zit ook op de startlijst te wachten, maar twijfel nog of ik wel mee moet doen. Gezondheid is niet helemaal top op dit moment en in normale omstandigheden moet ik al een week bijkomen van een wedstrijddag
Aah jeetje wat balen! Ik ben zelf ook net geopereerd aan mijn buik. Merk ook dat het veel energie kost, maar ik heb er ook veel plezier aan. Gelukkig allemaal lieve meiden om mij heen die mij willen helpen. Ik heb iemand die kan lezen alleen in de middag, anders moet ik nog op zoek naar iemand anders.
Jij hebt al hele hoge punten gereden toch? Dan plaatst jij je zoiezo voor 16 december. Kan je niet beter daar je energie voor bewaren ?
Pien1989 schreef:Josien_ schreef:Misschien al eens gevraagd, maar wat is voor jullie het punt dat je over gaat naar de L1 ?
Ik heb er nu 14 en rij zondag nog een wedstrijdje mee. In de lessen en thuis nu echt wel L aan het oefenen en dan wil ik eind januari naar de L. Dat is dan een twee daags concours. Voelt voor mijn zenuwen weer net ff fijner.
Heb je zelf al idee wanneer je over wil/gaat?
lindamusters schreef:Jullie zijn allemaal goed bezig! Ik heb nu drie weken achter elkaar springles gehad, gaat echt een stuk beter! Vandaag zelfs een meter gesprongen. God wat springt ie dan gaaf! Klaar voor een parcours zijn we nog niet, daar ben ik zelf nog te onzeker voor. 1 hindernis gaat prima, maar zodra ik er meerdere achter elkaar moet rijden vergeet ik te rijden en laat ik mn paard in de steek. En als hij dan nog ervaren zou zijn maar hij is ook nog maar 4![]()
Volgende week zaterdag ga ik een selectie dressuur meerijden, om te kijken waar ik sta. In de B voor de tweede keer dus ben benieuwd!
Josien_ schreef:lindamusters schreef:Jullie zijn allemaal goed bezig! Ik heb nu drie weken achter elkaar springles gehad, gaat echt een stuk beter! Vandaag zelfs een meter gesprongen. God wat springt ie dan gaaf! Klaar voor een parcours zijn we nog niet, daar ben ik zelf nog te onzeker voor. 1 hindernis gaat prima, maar zodra ik er meerdere achter elkaar moet rijden vergeet ik te rijden en laat ik mn paard in de steek. En als hij dan nog ervaren zou zijn maar hij is ook nog maar 4![]()
Volgende week zaterdag ga ik een selectie dressuur meerijden, om te kijken waar ik sta. In de B voor de tweede keer dus ben benieuwd!
Super goed! Wij hebben pas ons eerste 80cm parcours gesprongen. Erg leuk als ze het zo leuk vinden.
hieltje schreef:Ik ga zondag weer starten. Ik heb mijn vader leren voorlezen super handig en hij gaat zondag voor het eerst op wedstrijd voorlezen best wel spannend. Ik hoop nu mijn eerste puntje te halen in de B. Ik moet rijden in Egmond, maar ben hier nog nooit eerder geweest.
hieltje schreef:Ik ga zondag weer starten. Ik heb mijn vader leren voorlezen super handig en hij gaat zondag voor het eerst op wedstrijd voorlezen best wel spannend. Ik hoop nu mijn eerste puntje te halen in de B. Ik moet rijden in Egmond, maar ben hier nog nooit eerder geweest.
hieltje schreef:Dankjewel Tymone, ik probeer ze altijd wel zoveel mogelijk uit mijn hoofd te leren maar soms vergeet ik het spontaan op wedstrijd. We gaan vanavond nog een keer oefenen.