Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze zei, je ging starten met de proef en hield helemaal op met rijden... Aandachtspuntje voor komend weekend

. Inrijden ging als een trein dus met een goed gevoel de piste in. Paardlief wou opeens niet voorbij de kantine. Spanning alom en niet meer kunnen rijden. Had getwijfeld om af te groeten maar heb toch door gereden. De volle 159 punten. Dus met een slecht gevoel naar huis gereden. Die M2 gaat niets voor ons zijn
net als de L2 zal de M2 ook niet goed gaan
Super gaaf om te doen, erg leerzaam ook!

Maar wat jammer dat ze weer zoveel spanning opbouwde, kan je niet een aantal keer HC starten met zweepje?
) 
Dubbel verlies ook dan, ten eerste de grootmoeder van je vriend en ten tweede je huis & twee van je geliefde paarden. Heb je al een keuze kunnen maken welke er blijft? En moeten jullie op korte termijn iets anders zoeken? Veel sterkte in ieder geval. Een pension kan heel gezellig en fijn zijn hoor! Ik zou niet anders willen. Maar dan moet je wel een fijne plek hebben
Wat fijn van het springen zeg. Lichtpuntjes, koesteren!
Verder op zoek naar een "nieuw" zadel. Heb er momenteel een 17" op liggen, maar heb het idee dat een 17,5" wat fijner zou zijn. A.s. zondag weer wedstrijd. Ik ben benieuwd...

een octant, welke heb jij?
dat houdt je motivatie hoog!
Vandaag ga ik ze longeren en rustig aan terug opnemen.
Moeten nog nieuwe muren in van binnen.. En na dit project zien we wel weer verder. 
En dan een derde paard voor jezelf erbij of bijvoorbeeld een in training oid?
Hoefde er zelf niet heel erg aan te wennen. Alleen voelt 't ineens alsof ik een groter paard onder me heb doordat het zadel groter is ofzo, haha (van 17" naar 17,5" gegaan nu.. Mijn benen waren te lang voor de 17"). Marena begon me even een keer uit te testen maar toen ik haar vervolgens wat harder aan het werk zette, ging ze erg fijn en ontspannen
Net ook even een nieuw hoofdstel besteld. Een bruin hoofdstel bij mijn nieuwe zwarte zadel kan natuurlijk niet...
Voortaan geen compromis sluiten en dat ze echt been moet accepteren als ze in zo'n bui is. En dat is ook het hele probleem op wedstrijd als ze wat enthousiast is..