Wedstrijden kletstopic 2024

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

melis_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 18:54

Getup en MWM wat ontzettend balen.. Beterschap!

Melzazu top dat paard weer goed loopt met zooljtes! wat een fijn commentaar! Knap dat je in de proef zo trainingsgericht bezig bent. Jammer geen winstpunten, maar wel samen weer mooi wat kilometers gemaakt!
Wanneer gaan jullie weer op pad?

Mwm fijn dat je de merrie weer mag oppakken, hopelijk nu stijgende lijnt voortzetten

Noukie we hebben helaas niet de proef gereden zoals we hoopten, had er een behoorlijk moeite met de grasbodem, ken was nogal heet en reageerde iets teveel op het springterrein erachter. Heb het idee dat ze zich een beetje verveelt in de proeven en dingen gaat zoeken :+ Geen slechte proef, maar we kunnen beter, we waren middenmoot met 63,.. procent. Maar al met al een leuke en gezellige dag en dat is toch minstens zo belangrijk :D Als aan het mij ligt volgend jaar M starten, iets meer te doen in de proeven, maar dan moeten we er wel 4/5 hebben op dat niveau.

Noukie

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-25 22:56

Melzazu, wel fijn ook als ze dat gewoon zeggen! Weet je iig dat je voor nu goed zit met je hoofdstel. Liever dan dat ze een hele sessie gaan doen en dan alsnog die conclusie.

Melis wat jammer! Maar, jullie hebben er wel gereden! Nu je collega ruiters dus even pushen om voor volgend jaar die paar klasses hoger te gaan rijden? :D

Wij mochten vandaag weer na ruim een maand, Voorterrein veel spanning, maar in de ring was ze zo fijn aan het meewerken! En ik durfde eindelijk te blijven rijden en de grensjes wat te verleggen ipv op safe. Dikke fouten, maar ook wel echt de stukken dat je denkt ja, hier moeten we heen. Fijne protocollen met veel tips en heel mooi commentaar onderaan, ook altijd prettig. Dus ik ben, ondanks dat t lang niet perfect was, heel blij