En idd, gelukkig normaler weer. Anders zou ik toch afmelden. Zijn geen fijne tijden met warm weer, ik zit er nu op zijn laatst kwart voor 9 op en die wedstrijd begint pas om 11 uur. Moet ik niet aan denken nu.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxxmh schreef:Heb me afgemeld voor die clinic. Wel jammer want had er wel zin in en kon mooi de L1 oefenen voordat ik m'n debuut heb in oktober. Ze zei wel dat ik van te voren kon afspuiten en na het rijden. De les duurt maar een half uur dus volgens hun kon het prima. Meteen gezegt dat ik het niet ga doen want moet nog 40 min heem en terug stappen, lekker in de zon midden op de dag met 29 graden. Nou nee..
ChristelJ schreef:xxxmh schreef:Heb me afgemeld voor die clinic. Wel jammer want had er wel zin in en kon mooi de L1 oefenen voordat ik m'n debuut heb in oktober. Ze zei wel dat ik van te voren kon afspuiten en na het rijden. De les duurt maar een half uur dus volgens hun kon het prima. Meteen gezegt dat ik het niet ga doen want moet nog 40 min heem en terug stappen, lekker in de zon midden op de dag met 29 graden. Nou nee..
Gekke reactie… net of dat afspuiten voor en na de les helpt. Gelukkig hebben ze zelf ook besloten om het niet door te laten gaan.
MyWishMax schreef:Ach zo belangrijk is het niet, maar wel knapGa er niks over vragen, is geen reden om te wisselen en die startlijsten zijn al moeilijk genoeg met 3 dagen en alle verzoeken.
En idd, gelukkig normaler weer. Anders zou ik toch afmelden. Zijn geen fijne tijden met warm weer, ik zit er nu op zijn laatst kwart voor 9 op en die wedstrijd begint pas om 11 uur. Moet ik niet aan denken nu.
PSvanLot schreef:MyWishMax schreef:Ach zo belangrijk is het niet, maar wel knapGa er niks over vragen, is geen reden om te wisselen en die startlijsten zijn al moeilijk genoeg met 3 dagen en alle verzoeken.
Gek dat ze daar niet even overheen gekeken hebben. Je wilt toch wisselde starttijden voor deelnemers.
PSvanLot schreef:Ik hoorde vandaag op stal dat een stadgenootje morgen ergens kür gaat rijden, D-Z2. Om 1630… in een binnenhal..
Heb echt gevraagd wat haar bezielt en hoe een organisatie dit door kan laten gaan?
PSvanLot schreef:Ik hoorde vandaag op stal dat een stadgenootje morgen ergens kür gaat rijden, D-Z2. Om 1630… in een binnenhal..
Heb echt gevraagd wat haar bezielt en hoe een organisatie dit door kan laten gaan?
Roulette_ schreef:Voor mij is ‘hun verantwoordelijkheid nemen’ dat mensen een weloverwogen keuze maken gebaseerd op hun paard en hun specifieke situatie. Om mij heen zie ik dat juist heel veel gebeuren met warm weer, maar dat betekend niet dat alle keuzes ook hetzelfde zijn (of dat ik persoonlijk dezelfde keuze gemaakt zou hebben). Laten we als paardensport minder elkaars keuzes direct veroordelen en vaker nieuwsgierig zijn naar waarom iemand die keuze maakt. Maakt alle gesprekken over keuzes ook gelijk constructiever.
Noukie schreef:Gefeliciteerd met je punt!
Waar was je gestart? Denk gezien je andere bericht mbt osteopaat dat we een beetje in dezelfde regio zitten
Essmeralda schreef:Wij hebben gister weer een wedstrijd gereden, wat resulteerde uit 2 keer 1e 184 en 171 helaas was de 2e jury en te laat en niet zo heel vrolijk… we we zijn weer een puntje rijker! [ [url=m/zJIEtu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8Zxk7u.jpg]Afbeelding[/url] ]
SophievdV schreef:Ja wacht even.. ik snap je positieve benadering. Aan de andere kant: er is bewezen dat paarden niet goed over hitte gaan. Beduidend minder goed dan mensen.
Dan heb ik het nog niet gehad over alle leken in de wereld die de paardensport sowieso een raar fenomeen vinden. Als die mensen dan ook nog paarden met 30 graden op evenementen zien sporten, hoe ga je dat dan uit leggen? 'Ja de mijne vindt die hitte wel lekker?'
We moeten positief blijven, dat ben ik met je eens. Verlies de veranderende wereld alleen niet uit het oog.. iets doen omdat we het altijd al zo doen kan niet meer. De paardensport ligt onder een vergrootglas.
Essmeralda schreef:Noukie schreef:Gefeliciteerd met je punt!
Waar was je gestart? Denk gezien je andere bericht mbt osteopaat dat we een beetje in dezelfde regio zitten
Gister zijn we gestart in Nieuwegein! Eind deze maand gaan we naar Culemborg (hele fijne locatie om te starten!) en eind oktober heb ik me ingeschreven bij ons op stal in Maarssen!