Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Optiwolk schreef:Dat zelfvertrouwen is hier ook wel een dingetje.
Zeker nu ook, in t Z komen hier wat nationale toppers met hun jonge/nieuwe paarden aanzetten.
Sta ik daar.
Maar de juf werkt er hier ook hard aan hoor en ik heb wel meer en meer de k stelling dat alles mag en niets moet en dat haalt de druk wel wat van de ketel.
Dit is Mn tweede paard in het Z.
Laura1982 schreef:Ik lees hier zo veel zelfvertrouwen bij jullie en jullie trainen. Ik heb zelf echt nog bevestiging nodig van mijn juf dat ik het goed doe. Thuis train ik wel de oefeningen maar twijfel nog best vaak "doe ik het wel goed" is dit jullie 1e paard/pony in het Z of hebben jullie er al meer in deze klasse gereden.

kennen jullie dat gevoel?
ik ben dus heel benieuwd wat jullie er in hebben hangen aan bitten
Ben ook nog niet van plan om dat te veranderen.
stang en trens wel eens geprobeerd maar trens is die veel fijner.

Dat wordt een retourtje kliniek straks
Wel bloedmooi koppie! Hij is papierloos, dus ballen waren toch voor niemand interessant geweest
Hij is ook echt heel erg bleu. De andere 3-jarige hengst die loopt er inderdaad flink mee te slingeren.
De Loonse en Drunense Duinen zijn inderdaad prachtig, maar er zitten wel veel beestjes. Nu was het ook erg warm het weekend dat ik er was, waardoor er nog meer beestjes waren. Maar door de warmte was ik ook vroeg wakker, dus op zaterdag en zondag reed ik al om 7 uur in de ochtend weg. Temperatuur was toen top en ook weinig beestjes
We hadden een trekkershut gehuurd en paard kon daar op de wei.