[HK] B-debuut in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Siepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 11:39

Charizard schreef:
Ik moet vanmiddag, super zenuwachtig!

Veel succes :j

Josien_

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 12:49

Veel succes!
Wij vanavond pas.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 13:29

Succes voor iedereen die dit weekend gaat starten! :D

NikkiLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 18:50

Jaa ik ben ook strakjes :D
Succes allemaal en Josien misschien tot zo! Wij zijn er al, beetje vroeg :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 21:50

Nou pff mijn zenuwen namen compleet over waardoor ik helemaal vergat te rijden.. morgen weer een poging.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 22:46

NikkiLoves schreef:

Was jij de enige die er met een haflinger was? Dan heb ik je gezien geloof ik :D .

Wedstrijd ging voor mijn gevoel niet echt goed maar toch 181,5 en 182. En 2x eerste :'D

Tymone

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 00:42

Hier een beetje pech vandaag. Heb een super leuke clinic gereden bij Dinja van Liere vandaag. Op de terugweg heeft meneer iets geks gedaan op de trailer waardoor zijn ijzer een stukje gedraaid was en de lip van het ijzer in het leven is gekomen.
Bloede aardig, op zich een goed teken dat er nu geen vuil meer in zit waarschijnlijk. Smid was er binnen 15 min, had het ijzer er in de tussen tijd zelf al afgehaald waardoor het bloeden is gestopt.

Nu 3x per dag in een emmertje soda in de hoop dat het niet gaat ontsteken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 10:02

Potverdikkie Tymone! Beterschap!

NikkiLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 18:56

Josien_ schreef:
NikkiLoves schreef:

Was jij de enige die er met een haflinger was? Dan heb ik je gezien geloof ik :D .

Wedstrijd ging voor mijn gevoel niet echt goed maar toch 181,5 en 182. En 2x eerste :'D

Geloof 1 van de enige ja haha. Heb jou ook gespot maar durfde niks te zeggen :') :o

Ik ben zoooo blij na dit weekend! Gister 204 punten gereden en eerste en vandaag 200,5 en een 2e prijs :D Dus de eerste 4 winstpunten zijn al binnen

Siepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 19:51

Wat een mooie punten gefeliciteerd wat een goed begin

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 19:54

Gefeliciteerd! Rijdt jij L NikkiLoves?
Hier ook goede resultaten 181,5 , 182 , 186 en 191,5. Daarmee 2x eerste en 2x tweede dit weekend. Geen super gevoel, op de laatste proef na maar toch heel tevreden.
Nu B+13 maar moeten nog flink oefenen voor we over kunnen.

Beterschap Tymone!

NikkiLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 20:31

Bedankt, en jij natuurlijk ook gefeliciteerd! :D Vandaag voelde ze niet echt fijn aan maar beviel blijkbaar dus toch voor de jury. Nou ben ik ook wel een kritisch persoon haha
En nee, ik rij B. Gister dus mn eerste wedstrijd gestart met startkaart. Heb wel al redelijk wat oefenwedstrijden gestart (zonder startkaart dus) en ook een aantal keer in de L1. Merk wel dat we nu allebei veel ontspannener zijn op wedstrijd, wat het rijden veel makkelijker maakt.

Edit: Josien, er was wat fout gegaan met het plaatsen steeds want ze dachten dat ik onofficieel reed maar dat was niet zo :') Op de startlijst stond het wel goed, dus beetje vreemd..

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 20:50

NikkiLoves schreef:
Bedankt, en jij natuurlijk ook gefeliciteerd! :D Vandaag voelde ze niet echt fijn aan maar beviel blijkbaar dus toch voor de jury. Nou ben ik ook wel een kritisch persoon haha
En nee, ik rij B. Gister dus mn eerste wedstrijd gestart met startkaart. Heb wel al redelijk wat oefenwedstrijden gestart (zonder startkaart dus) en ook een aantal keer in de L1. Merk wel dat we nu allebei veel ontspannener zijn op wedstrijd, wat het rijden veel makkelijker maakt.

Edit: Josien, er was wat fout gegaan met het plaatsen steeds want ze dachten dat ik onofficieel reed maar dat was niet zo :') Op de startlijst stond het wel goed, dus beetje vreemd..

Ohh echt? Dan heb ik jouw eerste prijs van gisteren denk ik! Want ik rijd ook B officieel en was volgens hen 2x eerste met net een winstpunt. .

NikkiLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 21:31

Josien_ schreef:
NikkiLoves schreef:

Ohh echt? Dan heb ik jouw eerste prijs van gisteren denk ik! Want ik rijd ook B officieel en was volgens hen 2x eerste met net een winstpunt. .

Ja en ik was gister eerste van B onofficieel :+ Is ook moeilijk, lezen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 23:19

Ik heb 177, 180, 177,5 en 180,5 gereden dit weekend, zoveel zenuwen, vergat compleet te rijden. Hoewel ik die vandaag aardig onder controle had maar toch een strengere jury voor mijn neus dus (bijna) dezelfde puntjes gehaald.

6 december hebben we weer 2 proefjes om te rijden, teller staat op B+3 nu :)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 23:24

_Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 09:21

Onze startlijst staat nog niet online voor drie december :( vorige keer was hij er heel erg snel.

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 09:58

Ik zit ook te wachten op 3-12... waar start jij?
Ik heb met inschrijven nog om bevestiging gevraagd maar nog niets gehad: inschrijven kon alleen via startlijsten. Als ik vandaag niks hoor dan mail ik ze eventjes.

Gefeliciteerd Charizard, je hebt het toch super gedaan!

_Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 10:03

Pien1989 schreef:
Ik zit ook te wachten op 3-12... waar start jij?
Ik heb met inschrijven nog om bevestiging gevraagd maar nog niets gehad: inschrijven kon alleen via startlijsten. Als ik vandaag niks hoor dan mail ik ze eventjes.

Gefeliciteerd Charizard, je hebt het toch super gedaan!

Nieuw wetering, vorige wedstrijd ging echt zo slecht niet normaal. Maar inmiddels lijk ik mijn kleine pony weer terug te hebben❤️ Gister echt heerlijk gereden, deze week nog drie keer lessen en dan is mijn doel iedergeval een winstpuntje te behalen.

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 10:17

Goedzo! Heel veel succes. :-)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 10:19

Wat fijn, Desiree! Ik zit ook op de startlijst te wachten, maar twijfel nog of ik wel mee moet doen. Gezondheid is niet helemaal top op dit moment en in normale omstandigheden moet ik al een week bijkomen van een wedstrijddag :=

_Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 10:43

MyWishMax schreef:
Wat fijn, Desiree! Ik zit ook op de startlijst te wachten, maar twijfel nog of ik wel mee moet doen. Gezondheid is niet helemaal top op dit moment en in normale omstandigheden moet ik al een week bijkomen van een wedstrijddag :=

Aah jeetje wat balen! Ik ben zelf ook net geopereerd aan mijn buik. Merk ook dat het veel energie kost, maar ik heb er ook veel plezier aan. Gelukkig allemaal lieve meiden om mij heen die mij willen helpen. Ik heb iemand die kan lezen alleen in de middag, anders moet ik nog op zoek naar iemand anders.

Jij hebt al hele hoge punten gereden toch? Dan plaatst jij je zoiezo voor 16 december. Kan je niet beter daar je energie voor bewaren ?

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 10:59

Iedereen weer gefeliciteerd met de punten! Ik ben ook tevreden, zaterdag 186 en 192 gereden. Eerste proef was eigenlijk nog te rommelig naar mijn zin, ik zat niet lekker en op mijn protocol stond ook "beugels te lang?" :') Was niet zo, maar als ik niet lekker zit dan trek ik mijn benen wat op waardoor het er allemaal niet uitziet. Tweede proef ging veel beter, dus heel fijn dat mijn gevoel bevestigd werd door de punten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 11:12

Ik zou dan ook lekker je energie bewaren!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 11:17

Misschien al eens gevraagd, maar wat is voor jullie het punt dat je over gaat naar de L1 ?
Gewoon wanneer je die 10 winstpunten hebt, of bijvoorbeeld wanneer je een bepaalde score hebt gereden of wanneer je thuis een niveau hoger onder de knie hebt?