Charizard schreef:Ik moet vanmiddag, super zenuwachtig!
Veel succes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Josien_ schreef:NikkiLoves schreef:Jaa ik ben ook strakjes![]()
Succes allemaal en Josien misschien tot zo! Wij zijn er al, beetje vroeg
Was jij de enige die er met een haflinger was? Dan heb ik je gezien geloof ik.
Wedstrijd ging voor mijn gevoel niet echt goed maar toch 181,5 en 182. En 2x eerste :'D
NikkiLoves schreef:Bedankt, en jij natuurlijk ook gefeliciteerd!Vandaag voelde ze niet echt fijn aan maar beviel blijkbaar dus toch voor de jury. Nou ben ik ook wel een kritisch persoon haha
En nee, ik rij B. Gister dus mn eerste wedstrijd gestart met startkaart. Heb wel al redelijk wat oefenwedstrijden gestart (zonder startkaart dus) en ook een aantal keer in de L1. Merk wel dat we nu allebei veel ontspannener zijn op wedstrijd, wat het rijden veel makkelijker maakt.
Edit: Josien, er was wat fout gegaan met het plaatsen steeds want ze dachten dat ik onofficieel reed maar dat was niet zoOp de startlijst stond het wel goed, dus beetje vreemd..
Josien_ schreef:NikkiLoves schreef:Bedankt, en jij natuurlijk ook gefeliciteerd!Vandaag voelde ze niet echt fijn aan maar beviel blijkbaar dus toch voor de jury. Nou ben ik ook wel een kritisch persoon haha
En nee, ik rij B. Gister dus mn eerste wedstrijd gestart met startkaart. Heb wel al redelijk wat oefenwedstrijden gestart (zonder startkaart dus) en ook een aantal keer in de L1. Merk wel dat we nu allebei veel ontspannener zijn op wedstrijd, wat het rijden veel makkelijker maakt.
Edit: Josien, er was wat fout gegaan met het plaatsen steeds want ze dachten dat ik onofficieel reed maar dat was niet zoOp de startlijst stond het wel goed, dus beetje vreemd..
Ohh echt? Dan heb ik jouw eerste prijs van gisteren denk ik! Want ik rijd ook B officieel en was volgens hen 2x eerste met net een winstpunt. .
Pien1989 schreef:Ik zit ook te wachten op 3-12... waar start jij?
Ik heb met inschrijven nog om bevestiging gevraagd maar nog niets gehad: inschrijven kon alleen via startlijsten. Als ik vandaag niks hoor dan mail ik ze eventjes.
Gefeliciteerd Charizard, je hebt het toch super gedaan!
MyWishMax schreef:Wat fijn, Desiree! Ik zit ook op de startlijst te wachten, maar twijfel nog of ik wel mee moet doen. Gezondheid is niet helemaal top op dit moment en in normale omstandigheden moet ik al een week bijkomen van een wedstrijddag