Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
paljaslaura schreef:Ik riep nog heel leuk doei want hij rende volle petrol de parkeerplaats op![]()
Ach was er 2,5 jaar niet af gevallen dus moest weer eens
gomir schreef:Mooie resultaten Marijke!
Spannend van Gucci! Wanneer hoor je wat van die mensen?
Filmpje van Goldie al gezien.
Was ook heel blij met gupje zijn cross-debuut, niet foutloos, maar wel gefinished.
Goldie schreef:Ziet er goed uit!
Wij hadden gisteren een heerlijke dag in Norg. Een stop op de waterbak, maar ontzettend tevreden. Ondanks de stop nog binnen de tijd
Er waren een hoop problemen in de cross
[ Video ]
Film gaat af en toe raar hard, camera raakt een beetje van het padje af
Marijkeeee schreef:Gistermiddag mooie wedstrijd gereden in de buurt. Vond het wel vies benauwd weer. Zweet weer haha. De vierjarige heel fijn eerste parcours twijfel bij de eerste dubbel sprong maar pakte het toch goed op. Later nog een suf balkje. Maar tweede parcours kon ik beter het ritme houden en sprong ze mooi nul en tweede prijs. Daarna de grote in het M die eigenlijk al iets moe voelde en erg zweten. Maakte haar iets druk met het inrijden. Eerste parcours ging wat moeizaam en dacht eigenlijk dat ze het tweede parcours dan leeg zou zijn maar ze sprong juist beter met 1 balk. Daarna Gucci nog opgezadeld maar die was niet met t koppie erbij en voelde niet zo fit als in Ermelo. Toch gestart maar afgegroet weet niet het voelde niet zo als anders ze wou wel heel graag springen maar bij ophouding terug ging ze juist harder maf. En hier nog niet verteld maar heb belangstelling voor haar en die hebben haar afgelopen week uitgeprobeerd. Dus misschien was ze wel ff klaar ermee ze heeft het ook best druk gehad afgelopen weken.
Filmpje van de vierjarige https://youtu.be/d10ZkqAFTsM
paljaslaura schreef:Ik riep nog heel leuk doei want hij rende volle petrol de parkeerplaats op![]()
Ach was er 2,5 jaar niet af gevallen dus moest weer eens