mistid schreef:Haha die hoofdstellen van PS of Sweden trekken me (gelukkig) niet zo.

Ik heb ook een mexicaan van br. Heel fijn hoofdstel. Voor bij mijn bruine dressuurtuig heb ik nu uit ellende een hh gekocht, kwam nog het meest in de buurt van wat ik zocht. Hoop dat het leer snel soepel wordt.
. In mijn kring worden nog maar op 2 locaties springwedstrijden georganiseerd. Bij m'n eigen vereniging 1, en bij een andere vereniging 3 maar allemaal op zondag en dan start ik liever niet. Rest is allemaal doordeweeks, nu nog niet zo'n probleem maar als ik wel werk heb straks... Ga morgen 55 km enkele reis, lijk wel gek. Moet maar eens op de km's gaan letten.
Bruin is ook echt heeeel gaaf!
Als er korting is bij de divoza ga ik misschien nog nette bescherming voor op wedstijd kopen. Heb nu van dat rara roze wat niet zo mooi meer is..
? Ja hoop me te selecteren in het M, maar als het niet lukt is het ook niet erg. Krijgen nog genoeg mooie wedstrijden. Voor die tijd heb je hem vast wel weer op de rit toch? Ik twijfel nog over beilen, misschien rijd ik ook wel een rondje L aan het begin van de week.