zijn! Dat is zeker een mijlpaal

ElinaSK, wat fijn dat je teen weer meewerkt en je weer lekker kan trainen. Begin augustus is
al snel, gaat het goed?
Hoe gaat het nu met je vos MWM? Is het al wat rustiger? En qua opbouwen?
Melis_93 hoe ging de viertaltraining?
Getup, wat fijn dat het springen ook weer lekker gaat, dat zal ook vertrouwen geven voor je dochter.
Hier een super gezellig weekend achter de rug, was echt heel relaxed starten op deze
locatie, die ga ik onthouden! 4 winstpunten mee naar huis, dus ze zijn ineens L1+8, was mijn gedachte om haar wellicht nog L2 + 1 te krijgen niet zo heel gek. Helaas gaat dat niet meer lukken, maar wat ben ik trots op die twee.
Verkoop gaat gestaag, wel kijkers gehad, waarvan er twee nog een keer willen komen, het is ook niet een hele fijne periode om te verkopen, maar we blijven ons inzetten om een forever home voor haar te vinden. Augustus doorstarten heeft niet heel veel zin, we zijn bijna 3,5 week met vakantie. En ze gaan zo hard in de punten, dat we het echt niet meer bij elkaar kunnen trainen, is niet eerlijk voor de pony. Mijn dochter start in september of oktober nog één keer op "mijn" pony L1, dan kan ze met een eventueel volgende pony kiezen of ze B of gelijk L1 wil starten