Laura1982 schreef:Ik lees hier zo veel zelfvertrouwen bij jullie en jullie trainen. Ik heb zelf echt nog bevestiging nodig van mijn juf dat ik het goed doe. Thuis train ik wel de oefeningen maar twijfel nog best vaak "doe ik het wel goed" is dit jullie 1e paard/pony in het Z of hebben jullie er al meer in deze klasse gereden.
Voor mij de eerste (sowieso de eerste waarmee ik ooit heb gestart), en ik heb ook heeel veel problemen met vertrouwen. Toevallig net les gehad, mega fijne stukken! Maar op t eind ook met mn lesjuf over gehad; voor mn gevoel kan mn pony het fantastisch, en loop ik zelf zo gigantisch te prutsen en alles te verpesten. Ik ben daar veel te perfectionistisch in, waardoor ik veel minder geniet. Maar we zijn niet zomaar zo ver gekomen, dus ik moet erin geloven dat ik zelf dat ook heb gedaan.
Maar mijn les was top, pony deed het fantastisch. Kreeg weer echt een wauw gevoel. 
Reageer morgen op mn werk achter de computer even op iedereen. Vind het zo vervelend typen op de telefoon.