Was jij toevallig met een man met een vos? Moet zeggen dat ik niet erg opgelet heb wie er verder nog aan het rijden was.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vibabu schreef:Leuk! dan heb ik je vast gedag gezegdIk zat op een groot donkerbruin paard met paard tshirt, blauwe bodyprotector, zwarte kep cap, grijze broek met blauw zitvlak en paard had zwart chabrak. Liep naast Goldie met een blauw/oranje outfit
Kaitlyn schreef:vibabu schreef:Leuk! dan heb ik je vast gedag gezegdIk zat op een groot donkerbruin paard met paard tshirt, blauwe bodyprotector, zwarte kep cap, grijze broek met blauw zitvlak en paard had zwart chabrak. Liep naast Goldie met een blauw/oranje outfit
Dat kan dan heel goed ja!
Is Hoevelaken dit weekend? Misschien dat ik ook ga, even kijken of ik de bus mee kan nemen!
Hoe zit dat eigenlijk als je 1 rondje voor punten mag rijden en je wilt 1 rondje B en 1 rondje L? Is het rondje L dan HC?
Kaitlyn schreef:Vibabu zou kunnen! Ik zag van een afstandje iemand van zijn/haar paard afvallen. Heeft hij/zij zich niet al te zeer gedaan?
Begrijpelijk dat het dan even spannend is Goldie. Weekend klinkt wel echt super!
Nann fijn dat Ot weer los is gemaakt, kan me goed voorstellen dat ze blokkeren met springen als ze zo vastzitten. Hopelijk komen jullie nu weer uit je dip!
Heb je ook enig idee hoe het kan dat hij ineens zo vast zit? Vast gelegen in stal of een glijder op de wei gemaakt ofzo?
Nann, was inderdaad best een lastig parcours! In de B waren er maar 4 foutloos ofzo en in het L ook maar een paar. Bij de pony's was dat ook al de hele ochtend zo. Maar het zijn wel uitdagingen haha.
gomir schreef:Ik vind dat altijd lastig, ze kunnen gaan staken doordat ze vast zitten, maar van staken zoals Nann beschrijft kunnen ze ook in korte tijd hun hele lijf vast zetten. En daarna versterkt het elkaar alleen nog maar verder. Hopelijk knapt hij op van de behandeling!
vibabu schreef:Er is er een gevallen met paard en al (schimmel) bij de waterbak en een gevallen van paard (bruine) op het trainingsveld. De bruine zat bij mij in het groepje. Beide zijn ongeschonden er uit gekomen![]()
Was jij toevallig met een man met een vos? Moet zeggen dat ik niet erg opgelet heb wie er verder nog aan het rijden was.
Pantykous schreef:Hoop dat hij nu opknapt Nann, het zal hem sowieso niet tegenwerken
Gelukkig geen ongelukken Vibabu, toch altijd even schrikken.
Evel mag zaterdag weer Z hier in de buurt dus dan gaan we zeker even kijken. Nog meer mensen die starten in Hoevelaken?
Nann__ schreef:Wij mogen trouwens mee rijden met een clinic van Bianca Schoenmakers op Horse Event! Vind ik echt heel erg gaaf, maar ik hoop wel dat het beter gaat straks want anders ga ik hem niet rijden.. Denk niet dat het de bedoeling is dat je daar super loopt de kl*ten.