Mooie doelen meiden!
Mijn doel voor 2019 is om de punten voor het ZZ licht te behalen maar het allerbelangrijkste blijft voor mij een fitte en gelukkige pony.
Z debuut al een paar keer uit moeten stellen vanwege ziek, zwak en misselijk zijn vanuit mijn kant haha en de laatste keer vanwege het kleine beetje sneeuwval. (Ik moest alleen al heel vroeg starten en de wegen lagen er toen echt nog te slecht bij om de weg op te gaan met de trailer, ik ben daar heel voorzichtig mee.)
Wb. de influenza uitbraak, ik ga volgende week wel gewoon op pad. De organisatie heeft al laten weten dat de wedstrijd doorgaat maar wel met voorzorgsmaatregelen. Zo moet er buiten losgereden worden ipv in de binnenbak die bij hun aan de stallen grenst. En mag je alleen de binnenring betreden via de buitendeuren. Ik durf het op die manier wel aan. Sowieso blijf ik altijd bij andere paarden uit de buurt als ik op wedstrijd ga dus wat dat betreft is het nu niet heel anders.
De juiste voorzorgsmaatregelen treffen en openheid van zaken geven, ben ik een groot voorstander van. Maar verder vind ik het ook wel een beetje paniekzaaierij hoor!
Laatst bijgewerkt door SannevdM op 28-12-18 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt