Dus geen springwedstrijden meer dit jaar gok ik. Even overleggen met mijn instructeur of we toch nog even snel een dressuurproef gaan doen. Al word dan weer de vraag, L1 of toch L2.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fly_high schreef:Kan je je nog wel gratis afmelden?
Ik ben namelijk gewend dat 7 dagen voor de wedstrijd startgeld verschuldigd blijft, in zulke gevallen wacht ik het dan altijd liever af wat de organisatie beslist.
Autumnn schreef:Hier mijn WE-clinic van zondag ook afgelast vanwege de warmte![]()
Waarom twijfel je, miss_lizje?
Autumnn schreef:Ah ja dat zijn inderdaad wel dingen die ze wel moeten snappen alvorens L2 te starten. Achterwaarts heeft bij mij ook wel veel tijd gekost, ook veel met andere geoefend die hem van voor konden helpen. Moet zeggen dat hij het nu echt wel door begint te krijgen.
Hier is wijken nog onvoldoende bevestigd dus daarom stoppen wij ook even om te trainen als we de laatste puntjes binnen hebben
xxxmh schreef:Ik heb zaterdag een clinic van Marlon van Wissen. Maar ik moet midden op de dag en het wordt 28 graden. Twijfel om af te zeggen met die warmte. Mijn haflinger zit al best dik in het haar.