Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 15:44

daffodil schreef:
Caritas schreef:
Hoe weet je dat jíj het was?

Mijn naam en nr staan erop, ten Hoeve 305075

Wat ontzettend aardig dat je dit deelt en mensen de kans geeft vragen te stellen +:)+

AppelBanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 16:01

Ik denk dat dit voor mij heel handig is.
Zelf heb ik heel veel angst als ik op wedstrijd moet en zou hiermee toch wat kunnen wennen mischien.

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 16:20

daffodil schreef:
Caritas schreef:
Hoe weet je dat jíj het was?

Mijn naam en nr staan erop, ten Hoeve 305075

Even gekeken maar helaas nog niet door jou gejureerd :o

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 16:41

Ik heb ook al m'n punten van 14-5 (geüpload op 10-5). Eindelijk weer punten die kloppen bij m'n gevoel (187,5) :)

PSvanLot

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 16:50

Mijn 'oudjes zijn ook weer weg. Een groepje allerlei niveaus van 7 en 8 mei.

elin2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 17:07

Afbeelding

Ik heb nog niet eens 14-5 erbij staan, hebben meerdere mensen dat?

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 17:10

elin2412 schreef:
[ [url=m/FYihdP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja. Dat komt er pas bij te staan als je punten hebt.

elin2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 17:15

NadjaNadja schreef:
elin2412 schreef:

Dank je!

_enna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 17:16

NadjaNadja schreef:
elin2412 schreef:

Klopt, dat had ik ook. Nu staat het bij mij wel op verwerkt in plaats van in afwachting van verwerking, maar nog geen coupon. Hebben meer mensen dat zo? :o

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 17:20

Afbeelding

Afbeelding

Kleine grote boef :+ hij was wat baldadig vandaag. Bij het rondje om de pony keek hij mij al zo aan Wel met de oortjes naar voren en mooie witte lipjes Eerste keer L2 pony en meneer vond het leuk om juist vandaag de clown uit te hangen... ach hoort er ook bij. We hebben ondanks alles genoten. Hoort er ook bij *\o/* werk in uitvoering

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 17:23

ginatje schreef:
Ik snap eigenlijk niet zo goed hoe je in de 150 punten kunt scoren voor een proef die je zelf kan insturen. Als het daadwerkelijk zo slecht is dan stuur je hem toch niet in? Of is het gevoel dan zo anders dan de punten? Ik kan me haast niet voorstellen dat 150 punten uit de lucht komen vallen, dat moet je zelf toch ook wel voelen of anders zien wanneer je de proef zelf terugkijkt? Gewoon oprecht nieuwsgierig naar wat er dan mis gaat eigenlijk.

Nou ik snap het wel, als je bv niet meer mogelijkheden hebt om te filmen en je misschien om wat voor reden dan ook erg onervaren bent krijg je in ieder geval nog met een beetje geluk feedback waar je weer verder mee kunt werken.
Mijn proefje ging ook niet zo best afgelopen week, paard was nukkig, ik was moe. Gebeurde van alles om ons heen. Maarja niet in sturen ben ik wel m'n geld kwijt. Dus ik heb hem ingestuurd onder het mom van Naja krijg ik teminste nog feedback.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 17:31

MarleenM schreef:
ginatje schreef:
Ik snap eigenlijk niet zo goed hoe je in de 150 punten kunt scoren voor een proef die je zelf kan insturen. Als het daadwerkelijk zo slecht is dan stuur je hem toch niet in? Of is het gevoel dan zo anders dan de punten? Ik kan me haast niet voorstellen dat 150 punten uit de lucht komen vallen, dat moet je zelf toch ook wel voelen of anders zien wanneer je de proef zelf terugkijkt? Gewoon oprecht nieuwsgierig naar wat er dan mis gaat eigenlijk.

Nou ik snap het wel, als je bv niet meer mogelijkheden hebt om te filmen en je misschien om wat voor reden dan ook erg onervaren bent krijg je in ieder geval nog met een beetje geluk feedback waar je weer verder mee kunt werken.
Mijn proefje ging ook niet zo best afgelopen week, paard was nukkig, ik was moe. Gebeurde van alles om ons heen. Maarja niet in sturen ben ik wel m'n geld kwijt. Dus ik heb hem ingestuurd onder het mom van Naja krijg ik teminste nog feedback.

Mijn idee precies. Gisteren was ook niet onze dag. Veel afleiding want witte busjes in de aanpalende wei en hoofdschudden als een malle door de zon, stofjes en wind. Maar liever feedback dan laf niet in sturen. Op wedstrijd zit het qua omstandigheden ook vaak niet mee.

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 17:33

Net m'n filmpje geupload voor vandaag. Vond m zelf wat sloom voelen maar zag ik op filmpje niet echt terug. Wel wat rommeltjes dus ben benieuwd. Gefeliciteerd iedereen met de behaalde punten.

Jelle1236

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 17:41

daffodil schreef:
Ik heb alles weer teruggestuurd dus afhankelijk van de verwerking krijgt weer een groepje L1ers punten. De een wat blijer dan de ander.

Mocht je overigens door mij beoordeeld zijn en je hebt vragen, stel ze gerust hoor. Dat kan in het echt ook dus hier moet dat ook kunnen!

Klasse!! Respect _/-\o_ wij hebben je nog niet als jury gehad. Wel andere, echt super leuke jury’s. We leren zoveel! Alles gaat naar onze lerares, we doen er echt iets mee! :j

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 18:19

_enna_ schreef:
Klopt, dat had ik ook. Nu staat het bij mij wel op verwerkt in plaats van in afwachting van verwerking, maar nog geen coupon. Hebben meer mensen dat zo? :o

Ja hoor, had ik begin van de week ook :j

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 18:25

MarleenM schreef:

Ja in dat geval begrijp ik het ook wel, met 150 punten zal je vast genoeg feedback krijgen waar je iets aan hebt inderdaad. En ik snap best dat mensen liever een slechte proef in sturen dan geld kwijt. Duidelijk +:)+
Laatst bijgewerkt door ginatje op 14-05-20 18:30, in het totaal 2 keer bewerkt

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 18:28

Caritas schreef:
Mijn idee precies. Gisteren was ook niet onze dag. Veel afleiding want witte busjes in de aanpalende wei en hoofdschudden als een malle door de zon, stofjes en wind. Maar liever feedback dan laf niet in sturen. Op wedstrijd zit het qua omstandigheden ook vaak niet mee.

Nou ja of het laf is om het niet in te sturen dat weet ik niet.. in mijn ogen kan je het als het echt zo dramatisch is als 150 punten beter een dag later weer opnieuw proberen. Maar inderdaad als je geen tijd meer hebt om het opnieuw op te nemen begrijp ik het aan de ene kant weer wel, geld kwijt is ook zonde, en dan heb je geen feedback.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 18:48

ginatje schreef:
Caritas schreef:

Nou ja of het laf is om het niet in te sturen dat weet ik niet.. in mijn ogen kan je het als het echt zo dramatisch is als 150 punten beter een dag later weer opnieuw proberen. Maar inderdaad als je geen tijd meer hebt om het opnieuw op te nemen begrijp ik het aan de ene kant weer wel, geld kwijt is ook zonde, en dan heb je geen feedback.

Mwoah, ik vind dit wel erg hard gesteld “laf om niet in te sturen”. Ik had me ook aangemeld voor het event van 7 mei, maar paard liep niet fijn en hadden weer even onze strugles mbt de galop terug. Ik ga geen proef rijden en een filmer regelen ed om een jury zijn/haar tijd te verdoen met een paard wat springend door het beeld gaat. Ik zou dan ook niet op wedstrijd gaan, liever geld kwijt dan iedereen z’n tijd verdoen. Maar goed, iedereen denkt daar gelukkig anders over! En met de feedback kun je inderdaad ook vaak een hele boel!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 19:09

estell__ schreef:
ginatje schreef:

Mwoah, ik vind dit wel erg hard gesteld “laf om niet in te sturen”. Ik had me ook aangemeld voor het event van 7 mei, maar paard liep niet fijn en hadden weer even onze strugles mbt de galop terug. Ik ga geen proef rijden en een filmer regelen ed om een jury zijn/haar tijd te verdoen met een paard wat springend door het beeld gaat. Ik zou dan ook niet op wedstrijd gaan, liever geld kwijt dan iedereen z’n tijd verdoen. Maar goed, iedereen denkt daar gelukkig anders over! En met de feedback kun je inderdaad ook vaak een hele boel!

Ik bedoelde laf van mezelf hoor. Ik had en een paard en een filmer en ja, het ging niet goed maar ik stuur liever wél in dan me bij voorbaat al schamen en daarom maar niet in zenden. Voor mezelf sprekend zou ik dat de laffe oplossing gevonden hebben. In jouw geval is dat heel iets anders.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 19:31

Hier ook niet super blij met het resultaat, maar wat een ongelukkige week gehad. We kunnen echt veel beter, maar ook dit hoort erbij. Aanstaande maandag op de herkansing, met nu hopelijk wat tijd om nog even wat rondjes te oefenen.

Hoop niet op dezelfde jury als mn laatste proefje, deze ging echt zoveel minder goed -O- We zullen het zien! Zou het toch ook wel fijn vinden om weer echt op pad te gaan!

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 19:34

Hier net ook weer een filmpje ingestuurd.
Paard heeft 1,5 week echt beroerd gelopen, beginnen er nu weer uit te komen. Ook nog eens giga tijdnood hier deze week.. Wou al een keer eerder filmen maar lukte ook al niet.
Dus mocht iemand van de jury's hier een niet nette combinatie zien en een net wel/niet wp waardige proef, dat zijn wij :o Sorry :+

Ik heb er dus voor gekozen om ondanks dat toch een proefje op te nemen en die maar gewoon in te sturen. Het zou momenteel vast beter kunnen dan we hebben laten zien maar het is maar zo. Das op wedstrijd ook zo vaak.

Leuke van dit geheel vind ik trouwens wel dat we toch wel wat spanningsrandjes bij mij opgemerkt hebben tijdens het rijden van een proefje terwijl we eerst dachten dat ik dat niet echt had. Door nu vaker proefjes te rijden komt er toch meer aan het licht, kunnen we wat mee! :)

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 19:55

Ik ben ergens op de helft met het lezen van het topic, maar ik ga me hier toch alvast melden :').

Ik heb nog geen startpas met mijn paard, maar wil toch online gaan proberen! Dus wil een maandstartpas kopen om te kijken of ik in Juni er tussen kom, bij de 3 die gepland staan :').

Nu hebben wij op stal een 20x40 baan, maar om te filmen moet je buiten de bak staan. Alleen is de bakrand best hoog. Nu kan ik de filmer wel op een stoel/kruk zetten buiten de bak ( :Y) ), maar is dat oke? Bij de hoeken bij C etc zie je dus wel een bakrand..

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 20:02

xPearl schreef:
Ik ben ergens op de helft met het lezen van het topic, maar ik ga me hier toch alvast melden :').

Ik heb nog geen startpas met mijn paard, maar wil toch online gaan proberen! Dus wil een maandstartpas kopen om te kijken of ik in Juni er tussen kom, bij de 3 die gepland staan :').

Nu hebben wij op stal een 20x40 baan, maar om te filmen moet je buiten de bak staan. Alleen is de bakrand best hoog. Nu kan ik de filmer wel op een stoel/kruk zetten buiten de bak ( :Y) ), maar is dat oke? Bij de hoeken bij C etc zie je dus wel een bakrand..

Welke klasse rij je? Ik heb ook mijn filmer op een krukje omdat het anders niet goed te zien is. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je geen oefeningen bij de c hebt anders kan de filmer beter binnen de bak staan.

xPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 20:06

xmarritw schreef:
xPearl schreef:

Welke klasse rij je? Ik heb ook mijn filmer op een krukje omdat het anders niet goed te zien is. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je geen oefeningen bij de c hebt anders kan de filmer beter binnen de bak staan.

L1. Dus niet echt een oefening bij C zoals een volte 10m of zoiets. Wel een grote volte bijvoorbeeld.

Anoniem

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 20:19

Dat maakte bij mij niks uit xPearl! Ik heb de bak korter gemaakt ipv 40m ongeveer 36m en dan balkjes neergelegd als hoeken.. :)