daffodil schreef:Caritas schreef:Hoe weet je dat jíj het was?
Mijn naam en nr staan erop, ten Hoeve 305075
Wat ontzettend aardig dat je dit deelt en mensen de kans geeft vragen te stellen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NadjaNadja schreef:elin2412 schreef:[ [url=m/FYihdP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb nog niet eens 14-5 erbij staan, hebben meerdere mensen dat?
Ja. Dat komt er pas bij te staan als je punten hebt.
ginatje schreef:Ik snap eigenlijk niet zo goed hoe je in de 150 punten kunt scoren voor een proef die je zelf kan insturen. Als het daadwerkelijk zo slecht is dan stuur je hem toch niet in? Of is het gevoel dan zo anders dan de punten? Ik kan me haast niet voorstellen dat 150 punten uit de lucht komen vallen, dat moet je zelf toch ook wel voelen of anders zien wanneer je de proef zelf terugkijkt? Gewoon oprecht nieuwsgierig naar wat er dan mis gaat eigenlijk.
MarleenM schreef:ginatje schreef:Ik snap eigenlijk niet zo goed hoe je in de 150 punten kunt scoren voor een proef die je zelf kan insturen. Als het daadwerkelijk zo slecht is dan stuur je hem toch niet in? Of is het gevoel dan zo anders dan de punten? Ik kan me haast niet voorstellen dat 150 punten uit de lucht komen vallen, dat moet je zelf toch ook wel voelen of anders zien wanneer je de proef zelf terugkijkt? Gewoon oprecht nieuwsgierig naar wat er dan mis gaat eigenlijk.
Nou ik snap het wel, als je bv niet meer mogelijkheden hebt om te filmen en je misschien om wat voor reden dan ook erg onervaren bent krijg je in ieder geval nog met een beetje geluk feedback waar je weer verder mee kunt werken.
Mijn proefje ging ook niet zo best afgelopen week, paard was nukkig, ik was moe. Gebeurde van alles om ons heen. Maarja niet in sturen ben ik wel m'n geld kwijt. Dus ik heb hem ingestuurd onder het mom van Naja krijg ik teminste nog feedback.
daffodil schreef:Ik heb alles weer teruggestuurd dus afhankelijk van de verwerking krijgt weer een groepje L1ers punten. De een wat blijer dan de ander.
Mocht je overigens door mij beoordeeld zijn en je hebt vragen, stel ze gerust hoor. Dat kan in het echt ook dus hier moet dat ook kunnen!
MarleenM schreef:Nou ik snap het wel, als je bv niet meer mogelijkheden hebt om te filmen en je misschien om wat voor reden dan ook erg onervaren bent krijg je in ieder geval nog met een beetje geluk feedback waar je weer verder mee kunt werken.
Mijn proefje ging ook niet zo best afgelopen week, paard was nukkig, ik was moe. Gebeurde van alles om ons heen. Maarja niet in sturen ben ik wel m'n geld kwijt. Dus ik heb hem ingestuurd onder het mom van Naja krijg ik teminste nog feedback.
Caritas schreef:Mijn idee precies. Gisteren was ook niet onze dag. Veel afleiding want witte busjes in de aanpalende wei en hoofdschudden als een malle door de zon, stofjes en wind. Maar liever feedback dan laf niet in sturen. Op wedstrijd zit het qua omstandigheden ook vaak niet mee.
ginatje schreef:Caritas schreef:Mijn idee precies. Gisteren was ook niet onze dag. Veel afleiding want witte busjes in de aanpalende wei en hoofdschudden als een malle door de zon, stofjes en wind. Maar liever feedback dan laf niet in sturen. Op wedstrijd zit het qua omstandigheden ook vaak niet mee.
Nou ja of het laf is om het niet in te sturen dat weet ik niet.. in mijn ogen kan je het als het echt zo dramatisch is als 150 punten beter een dag later weer opnieuw proberen. Maar inderdaad als je geen tijd meer hebt om het opnieuw op te nemen begrijp ik het aan de ene kant weer wel, geld kwijt is ook zonde, en dan heb je geen feedback.
estell__ schreef:ginatje schreef:
Nou ja of het laf is om het niet in te sturen dat weet ik niet.. in mijn ogen kan je het als het echt zo dramatisch is als 150 punten beter een dag later weer opnieuw proberen. Maar inderdaad als je geen tijd meer hebt om het opnieuw op te nemen begrijp ik het aan de ene kant weer wel, geld kwijt is ook zonde, en dan heb je geen feedback.
Mwoah, ik vind dit wel erg hard gesteld “laf om niet in te sturen”. Ik had me ook aangemeld voor het event van 7 mei, maar paard liep niet fijn en hadden weer even onze strugles mbt de galop terug. Ik ga geen proef rijden en een filmer regelen ed om een jury zijn/haar tijd te verdoen met een paard wat springend door het beeld gaat. Ik zou dan ook niet op wedstrijd gaan, liever geld kwijt dan iedereen z’n tijd verdoen. Maar goed, iedereen denkt daar gelukkig anders over! En met de feedback kun je inderdaad ook vaak een hele boel!
xPearl schreef:Ik ben ergens op de helft met het lezen van het topic, maar ik ga me hier toch alvast melden.
Ik heb nog geen startpas met mijn paard, maar wil toch online gaan proberen! Dus wil een maandstartpas kopen om te kijken of ik in Juni er tussen kom, bij de 3 die gepland staan.
Nu hebben wij op stal een 20x40 baan, maar om te filmen moet je buiten de bak staan. Alleen is de bakrand best hoog. Nu kan ik de filmer wel op een stoel/kruk zetten buiten de bak (), maar is dat oke? Bij de hoeken bij C etc zie je dus wel een bakrand..
xmarritw schreef:xPearl schreef:Ik ben ergens op de helft met het lezen van het topic, maar ik ga me hier toch alvast melden.
Ik heb nog geen startpas met mijn paard, maar wil toch online gaan proberen! Dus wil een maandstartpas kopen om te kijken of ik in Juni er tussen kom, bij de 3 die gepland staan.
Nu hebben wij op stal een 20x40 baan, maar om te filmen moet je buiten de bak staan. Alleen is de bakrand best hoog. Nu kan ik de filmer wel op een stoel/kruk zetten buiten de bak (), maar is dat oke? Bij de hoeken bij C etc zie je dus wel een bakrand..
Welke klasse rij je? Ik heb ook mijn filmer op een krukje omdat het anders niet goed te zien is. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je geen oefeningen bij de c hebt anders kan de filmer beter binnen de bak staan.