ik rij met dit weer echt alleen maar heel laat en ga zeker niet overdag op wedstrijd. Moet er niet aan denken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik rij met dit weer echt alleen maar heel laat en ga zeker niet overdag op wedstrijd. Moet er niet aan denken

Ach, kan het alleen maar beter gaan (in ieder geval vast de omstandigheden) de volgende keer.
Heb je genoten? Eerste keer is gaaf he?
Maar wel heel leuk dat je zondag Z1 gaat, veel succes alvast!
Ik vond het echt super leuk, voelde me al helemaal thuis in de grote ring haha! 

Nu maar lekker genieten van je vrije dagen.
Was een beetje druk de laatste weken!
Dat is gaaf! Mijn instructrice heeft jaren bij hem gereden met haar eigen wedstrijdpaarden, ik krijg veel van zijn stijl mee. Erg fijn, past helemaal bij hoe ik paardrijden graag zie.
Gelukkig pijnvrij idd. Succes met zoeken naar een fijne plek!
) geweest twee weken geleden. Was weer fantastisch! Ondanks de warmte hebben we alle geplande lessen en ritten kunnen rijden en paardlief ging heel fijn
Volgende week mag ik nog een keertje Z1 starten en daarna gaan we ons weer even richten op het crossen en springen. Afgelopen zaterdag nog een rondje B gesprongen
Ging zo lekker! Maar nog even serieus bezig blijven voor mijn laatste dressuurwedstrijd van dit jaar

Dus cross nu door tot begin november en kan vaak in maart alweer de eerste outdoor dressuur rijden, dus qua tijd valt het gelukkig mee!
En een paar jaar terug ook op de regio's (toen mocht je hier in Groningen nog gewoon vrij inschrijven) 180 en 196 gehaald in dezelfde proef
Op het randje door naar de finale. Waar ik gelukkig wel constant gescoord werd. Spektakel vind ik dan weer jammer om te horen, maar ik ga er vanuit dat de jury het anders bedoelt en het daarmee probeert te omvatten.
Internet sucks... sometimes...
En waarom de laatste wedstrijd van dit jaar?

Hier voorlopig ook nog geen regen op komst lijkt t. Ach, krijgen we op een later moment vast weer meer dan genoeg van
Zo werkt het voor ons fijn
Klopt
shirleyp schreef:Ben in Ede geweest! Samen met een paar vriendinnen organiseren we daar onze eigen instructieweek, altijd supergezellig en leerzaam!
Ik wil me in de herfst meer richten op het crossen. Mijn kleine paard moet daar erg groot voor galopperen, heb gemerkt dat tussendoor ‘even’ verzameld galopperen in een Z-proef dan niet zo ideaal is. En ik wil hem rustige weekenden geven tussen de crossen door. Dus ik deel mijn seizoen altijd op in de verschillende disciplines. In de zomer begin ik weer met wat springen en de lente is gereserveerd voor de dressuur. Vind alledrie echt even leuk, dus kan en wil niet kiezenZo werkt het voor ons fijn
)
Zo blij met mijn veelzijdige paard! Hoewel ik nog regelmatig in mijn broek schijt met springen en crossen hoor
springen vind ik eng na een ongeluk.