[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spenk
Berichten: 21860
Geregistreerd: 30-08-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 12:08

Jammer zeg! Dat je gegaan bent := ik rij met dit weer echt alleen maar heel laat en ga zeker niet overdag op wedstrijd. Moet er niet aan denken _O-

xKylian
Berichten: 41
Geregistreerd: 27-05-08
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 12:14

1 ding scheelt wel, het is niet echt moeilijk om het een volgende keer beter te doen. De druk is er wel af haha! :')
Ik geef je groot gelijk Yvank_, dit was voor mij ook de laatste keer denk ik :=

mellamoshan

Berichten: 4261
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 12:29

Fijn Liss dat de verhuizing erop zit. Alles ook al uitgepakt en een plekje gegeven? Wat een werk altijd hé.

Heel gaaf les van rien, mahitri! Heb je dat met regelmaat?

A_d, dat vraagt eigenlijk om een filmpje hé ;)
Zo leuk als je zo'n stap voorwaarts maakt. Daar doe je het voor.

Jammer van je punten kylian, maar de ontspanning kunnen bewaren is ook wst waard. Volgende x als de temp wat normaler is, gaat het vast beter. Moet ook zeggen dat het met deze temp ook wel een beetje een onchristelijk tijdstip is hoor. Pff :=

Electrolyten geef ik ook bij. Merk aan henkie niet zo veel of ik het wel of niet geef. Heb alleen bij mijn andere paard het idee dat hij even minder terug valt in bespiering na zware inspanning. Is overigens een probleem waar ik altijd mee kamp met hem. Het is zo'n neuroot...
Ga je naar het strand, neem je 50kg minder paard mee naar huis. Grasbuik nog aanwezig, billen helemaal ingevallen...
Mocht iemand daar nog iets op weten...

Even update over de Fries, die knapt niet op. Arts erbij gehad en hem laten afkeuren. Ik gun hem wel nog een leven als weidemaatje (hij is pijnvrij) , dus mochten jullie nog iemand weten die een rustige lieve grasmaaier zoekt ;)

Zondag was ik weer naar het strand geweest met de paarden. Vriendin mee die vorige week maandag haar paard had laten inslapen. Was lekker op het strand. Was ook een vriendin die foto's maakte, dus ben benieuwd of er nog wat tussen zit.

MerelV

Berichten: 1776
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 13:13

Even een bijleesactie, sorry als ik mensen over het hoofd zie.

Liss: fijn dat de verhuizing erop zit, altijd zo'n gedoe. Moet je nog veel uitpakken? Geeft zoveel rust als het helemaal klaar is.

Mahitri: les van Rien lijkt mij zo gaaf! Heb al eens geprobeerd een clinic te winnen, maar tot nu toe geen succes. Ga je vaak bij hem lessen?

A_d, goed bezig!! Ik ben ook wel benieuwd naar bewegend beeld :)

Jammer van je punten Kylian, maar wel logisch met deze temperatuur dat het allemaal net wat minder uit de verf komt.

Wat balen Mellamoshan dat de fries niet opknapte, wel fijn dat hij in ieder geval pijnvrij is en dus nog als weidemaatje kan dienen. En het strand is natuurlijk heerlijk, ik ga in september een weekendje met de paarden naar het strand, kan niet wachten.

Ik voer ook elektrolyten bij, mijn paard zweet altijd gigantisch en heb het idee dat het haar wel helpt. Verder heb ik vorige week de regiokampioenschappen gereden in het M2 nog. Echt heel tevreden hoe ze liep op het heetst van de dag en een nagenoeg foutloze proef. Het hele seizoen hebben we zo rond de 68% gescoord en verwachtte dit nu dan ook, of iets lager, omdat het mogelijk natuurlijk strenger beoordeeld wordt op een kampioenschap. Helaas door groot juryverschil blijven steken op 62%, echt jammer, want had stiekem verwacht dat de hippiade er wel in zou zitten. De jury (die laag zat) gaf aan dat ze meer spektakel had willen zien... Helaas volgende keer beter.

Zondag gaan wij ons Z1 debuut maken, vind het wel spannend, weer in zo'n grote bak!

absque_dubio

Berichten: 7883
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 13:24

xKylian je bent ook knettergek, met die hitte midden op de dag je Z debuut. :') Ach, kan het alleen maar beter gaan (in ieder geval vast de omstandigheden) de volgende keer. :D Heb je genoten? Eerste keer is gaaf he?

mellamoshan wat balen van friesje. Hopelijk vind je een fijn nieuw huisje met wei voor hem. Foto's op het strand deel je ook hier he? :)

MerelV wat zuur zo'n groot juryverschil. Alvast heel veel succes zondag, en het belangrijkste; veel plezier en geniet ervan!

En geen filmpjes van ons rijden. Mijn houding is nog heel beroerd, dus dat ga ik zeker niet openbaar op internet gooien. :o

Optiwolk

Berichten: 4787
Geregistreerd: 22-02-11

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 13:35

Ik lees mee maar niet altijd de tijd om uitgebreid te antwoorden helaas.
De vos krijgt gewoon condition van pavo en Daily plus erbij voor de vezels.
De zwarte doet het in de winter slecht op brok, die krijgt sportfit, haver en gelatinaat bij.
Die durft soms wat stijvig uit de stal komen.

xKylian
Berichten: 41
Geregistreerd: 27-05-08
Woonplaats: Ermelo

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 13:50

Ah wat balen zeg van je Fries mellamoshan.. Ik hoop dat je een goed plekje voor hem gaat vinden. Lekker zeg, naar het strand!

Jammer MerelV :( Maar wel heel leuk dat je zondag Z1 gaat, veel succes alvast!

Haha ja, absque_dubio, mijn timing was niet echt geweldig voor een Z1 debuut.. Een volgende keer gaat het zeker beter :) Ik vond het echt super leuk, voelde me al helemaal thuis in de grote ring haha!

MyWup

Berichten: 2523
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: dorpie in Grunn

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 16:13

Kylian, dat was dus een oefenrondje :D

Mellamoshan, jammer dat het niet beter gaat met je fries...

Voor degenen die zich afvragen of mijn huis nog volstaat met dozen... Alles is uitgrpakt, dozen zijn weg, uiteraard staat nog niet alles zoals ik het wil.
Ben blij dat het erop zit, deze week ook veel vrije dagdn dus dat is heerlijk!

Mahitri
Berichten: 562
Geregistreerd: 28-08-06

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 17:33

@xKylian, dat was een warm moment voor je debuut maar zoals je zelf al zei het kan nu alleen nog maar beter worden. En je gevoel is uiteindelijk toch belangrijker dat de punten.
@mellamoshan, wat naar dat je Fries uiteindelijk toch afgekeurd is. Hopelijk krijgt hij een mooi plekje.
@MerelV, ik sta op een lijst voor les met Rien. Ongeveer één keer in de maand komt hij hier in het Noorden les geven en dan is het afwachten of ik geplaatst word of niet. De afgelopen twee keer zat ik er wel bij. En in september komt hij in Drachten en daar ga ik ook heen. Ik les dus nog niet echt heel regelmatig bij hem. Dat hoeft ook niet want in ben heel erg blij met mijn instructrice :D
@Liss, goed hoor dat je alles uitgepakt hebt. Ik vond dat echt vreselijk! Er staan nu nog steeds (na anderhalf jaar) dozen onuitgepakt :7 Nu maar lekker genieten van je vrije dagen.

Ik ben vanmorgen om 8.00 uur naar het bos geweest. Dat was heerlijk rustig. Beer mocht weer even spetteren in het water en dat heeft hij vol overgave gedaan :D
Morgen heb ik les en dan ga ik vrijdag weer eens een keer een proefje starten. Mijn vertrouwen is echt weg dus ik start eerst HC.

shirleyp

Berichten: 2784
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 17:40

Ben ik ook weer :wave: Was een beetje druk de laatste weken!

Mahitri, les van Rien :) Dat is gaaf! Mijn instructrice heeft jaren bij hem gereden met haar eigen wedstrijdpaarden, ik krijg veel van zijn stijl mee. Erg fijn, past helemaal bij hoe ik paardrijden graag zie.

xKylian, gaaf dat je debuut is geweest! Mooi gevoel he, die grote baan. Lekker blijven trainen, dan komt die winstpuntgrens wel dichterbij!

Mellamoshan, wat zuur van de Fries :\ Gelukkig pijnvrij idd. Succes met zoeken naar een fijne plek!

Merelv, balen van de regio! Maar nu kun je je helemaal richten op het Z1, ook tof!

Ik ben op ponykamp (trainingsweek O:) ) geweest twee weken geleden. Was weer fantastisch! Ondanks de warmte hebben we alle geplande lessen en ritten kunnen rijden en paardlief ging heel fijn :) Volgende week mag ik nog een keertje Z1 starten en daarna gaan we ons weer even richten op het crossen en springen. Afgelopen zaterdag nog een rondje B gesprongen *\o/* Ging zo lekker! Maar nog even serieus bezig blijven voor mijn laatste dressuurwedstrijd van dit jaar O:)

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 20:22

Iig de kop eraf Kylian! Bepaald niet de meest ideale omstandigheden, maar bedenk wel dat je met minder warm en meer impuls snel op alle onderdelen iets meer zal scoren. Dan zal t resultaat meteen stukken beter zijn!
Zo reed ik mijn debuut in de stromende regen op een grasbodem waar ik als laatste van de rubriek reed. Tot over de kogels de bagger in, was ook geen groot succes :')

Wat rot van de Fries mellamoshan. Hopelijk kan je toch een fijn plekje voor m vinden. Strand daarentegen weer erg lekker!

Zuur dat puntenverschil Merel! Zeker net op de regio. Maar succes en veel plezier met je debuut!

Shirley, in de winter helemaal geen dressuur? Meestal hoor ik van de crossers dat ze dan eens een proefje starten en in de zomer alleen de proef die bij de cross hoort :D

Slim keertje hc Mahitri. Hoop écht dat je het goede gevoel van de laatste weken ook mee kan nemen de ring in! Heb je met alle inspanning wel verdiend :)

Zo en laat nu het afkoelen maar komen! Vanmorgen voor kantoor kunnen rijden gelukkig, vanavond nog paar uurtjes buiten gehad in de schaduw. Nu ben ik er wel klaar mee

shirleyp

Berichten: 2784
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 20:40

Noukie, idd ook in de winter geen dressuur. Mijn paard heeft erg veel spanning indoor, bij alle disciplines. Dus ik gebruik die tijd om lekker door te trainen. Wel jammer hoor! Maar na 3 winters worstelen gaf zelfs mijn crossinstructeur aan dat ik maar beter niet meer indoor kon starten := Dus cross nu door tot begin november en kan vaak in maart alweer de eerste outdoor dressuur rijden, dus qua tijd valt het gelukkig mee! :))

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 20:45

Kylian, wat een dapper debuut zeg! Zo in die hitte! Die twintig punten moet je er zo bij hebben! Foto oogt ook wat zwaar, maar dat kan ik me voorstellen zeg... Gewoon lekker doorgaan!

Mellamoshan, wat onwijs jammer van je fries zeg! :(
Wat de neuroot betreft... uhh... lastig... Maar klinkt als alle vocht laten lopen. Ik zou zeggen vooraf (bij voorkeur enige dagen) magnesium tegen de stress op het lichaam en nadien electrolyten om zo snel mogelijk het vocht er weer bij plussen?
Vriendin van me heeft een compleet ander paard met NAF Magic.

MerelV, wat jammer van de regio zeg!!! Ongelooflijk wat een verschil je soms hebt. Jaren geleden reed ik in de B twee nagenoeg gelijke proeven. 167 en 188. Gelukkig had ik meer aan het commentaar bij de 167 jury :+ En een paar jaar terug ook op de regio's (toen mocht je hier in Groningen nog gewoon vrij inschrijven) 180 en 196 gehaald in dezelfde proef :+ Op het randje door naar de finale. Waar ik gelukkig wel constant gescoord werd. Spektakel vind ik dan weer jammer om te horen, maar ik ga er vanuit dat de jury het anders bedoelt en het daarmee probeert te omvatten.
Heel veel succes alvast voor zondag! Gaat het een beetje lekker?

Absque Dubio, oh jeetje... wat mankeert er nog aan je houding dan? Ik ben ook niet zo van het online gooien hoor... Vind die vloggers ook altijd zó dapper! Mag Jill Huijbrechts af en toe graag volgen. Zo lekker positief en enthousiast. Maar jeetje, die krijgt ook een berg commentaar omdat ze een lichte tour paard verkoopt en een jong paard weer koopt. En dan vinden de volgers meteen Graafje veeel liever. Oooh bleeeegh... gimme a break... Je kent het paard niet eens anders dan van videos. :+
Oke ik dwaal af :') Internet sucks... sometimes...

Liss, lekker bezig! Knap dat je al van de dozen af bent zeg! Ik heb na bijna een jaar nog steeds wat dozen staan die naar de zolder moeten. En nog veel erger... Een grote doos met rotzooi bij mijn ouders staan die ik weg wilde gooien, maar waar ik toch mijn agenda's nog uit moet halen. Ik woon hier over 12 dagen een jaar... :oo

Mahitri, lekker spetteren!! Zit jij in de buurt van de brand? Verstandig om nog even HC te starten! Ga je nog naar Janna binnenkort?

Shirley ook weer terug! Gezellig! Waar heb je ponykamp gehad? :D En waarom de laatste wedstrijd van dit jaar?


Nou ik wacht intussen ook op afkoeling... Het is hier nu nog 28,1 graad en de bui hangt nog ergens tussen Dover en Calais, dus ik verwacht hier de komende tijd nog steeds geen regen. :\
Net even de tuin getracht te schoffelen, want het was in ieder geval geen 35 graden meer :')
Zo nog maar even wat water erbij geven. Niet dat het helpt... alles is toch al stuk. :+
Dit weekend de bladblazer er maar bij, man het lijkt wel herfst!

Noukie
Berichten: 10958
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 20:57

Shirley, dan snap ik de keus idd! En wat je zegt, de winterstop wordt steeds korter wat dat betreft.

Janine, schoffelen, je bent gek :+
Ik lig op de bank met de ventilator aan, klinkt toch beter vind ik :D Hier voorlopig ook nog geen regen op komst lijkt t. Ach, krijgen we op een later moment vast weer meer dan genoeg van :')

shirleyp

Berichten: 2784
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:02

Ben in Ede geweest! Samen met een paar vriendinnen organiseren we daar onze eigen instructieweek, altijd supergezellig en leerzaam!

Ik wil me in de herfst meer richten op het crossen. Mijn kleine paard moet daar erg groot voor galopperen, heb gemerkt dat tussendoor ‘even’ verzameld galopperen in een Z-proef dan niet zo ideaal is. En ik wil hem rustige weekenden geven tussen de crossen door. Dus ik deel mijn seizoen altijd op in de verschillende disciplines. In de zomer begin ik weer met wat springen en de lente is gereserveerd voor de dressuur. Vind alledrie echt even leuk, dus kan en wil niet kiezen O:) Zo werkt het voor ons fijn +:)+

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:02

:') Klopt :')

Maar ik heb zaterdag ook al de hele dag niks gedaan (lees: huishouden en WK kijken), dus daar moet ik nu voor boeten. :+

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 21:03

shirleyp schreef:
Ben in Ede geweest! Samen met een paar vriendinnen organiseren we daar onze eigen instructieweek, altijd supergezellig en leerzaam!

Ik wil me in de herfst meer richten op het crossen. Mijn kleine paard moet daar erg groot voor galopperen, heb gemerkt dat tussendoor ‘even’ verzameld galopperen in een Z-proef dan niet zo ideaal is. En ik wil hem rustige weekenden geven tussen de crossen door. Dus ik deel mijn seizoen altijd op in de verschillende disciplines. In de zomer begin ik weer met wat springen en de lente is gereserveerd voor de dressuur. Vind alledrie echt even leuk, dus kan en wil niet kiezen O:) Zo werkt het voor ons fijn +:)+


Oh wat gezellig klinkt dat zeg!!!!

Aaah begrijpelijk, leuk zeg dat je dat zo combineert allemaal!

MerelV

Berichten: 1776
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Noord-Limburg

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 07:19

Leuk Shirley, zo'n trainingskamp/ponykamp!!

Combineren van verschillende disciplines is altijd lastig ja. Ik probeer ook dressuur, springen en SGW te combineren. De SGW's die voor mij enigszins te doen zijn zitten in maart/april/mei/juni/augustus en oktober, dat maakt het dus vaak al wel lastig als je ook nog iets anders wil doen. Ik heb dit jaar daarom dressuur en SGW gedaan en springen wat minder. Ga nu het springen weer oppakken en in september een keertje op wedstrijd denk ik.

Bedankt voor de succeswensen, ze loopt momenteel wel goed dus hoop dat het goed komt!

Optiwolk

Berichten: 4787
Geregistreerd: 22-02-11

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 07:22

Wat interessant om te lezen dat jullie de verschillende disciplines combineren. Wij gaan niet verder dan enthousiast meestappen als er een goed koppaard gaat gaan wandelen. (Buitenrijden voor jullie :P)
Na een tijdje en zeker richting huis gaat het goed, dan stapt meneer nog altijd even vlot door en gaat hij soms zelfs als eerste maar het eerste kwartier is alles nog eng.

shirleyp

Berichten: 2784
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hengelo

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 08:35

Herkenbaar Merel! Het is echt even kiezen of delen als je meerdere disciplines wilt rijden. Merk dat onze ontwikkeling ook altijd net wat langzamer gaat dan bij mensen die ‘fulltime’ dressuur of springen rijden. Ik moet mijn lessen, trainingsmomenten en wedstrijden echt over de disciplines verdelen. Maar zou echt niet anders willen <3 Zo blij met mijn veelzijdige paard! Hoewel ik nog regelmatig in mijn broek schijt met springen en crossen hoor := :')

xKylian
Berichten: 41
Geregistreerd: 27-05-08
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 12:15

Ik wil even zeggen dat ik het super leuk vind dat jullie allemaal zo positief en behulpzaam zijn, dit is echt een gezellig topic *\o/*

shirleyp, wat leuk zeg zo'n ponykamp/trainingsweek! En gaaf dat jij en MerelV ook zo veelzijdig bezig zijn.

Ik heb zelf in oktober vorig jaar voor het eerst SGW gestart en in april voor de tweede keer. Dat was echt zo gaaf!
Mijn paard is voornamelijk dit jaar erg verandert, hij is een stuk breder geworden. Zodoende heb ik in maart een nieuw dressuurzadel aangeschaft.
Mijn springzadel kon nog wel, maar laatst bij de controle van mijn dressuurzadel bleek dat mijn paard nog iets breder is geworden, dus het springzadel is nu eigenlijk ook te smal.
Ik vind het niet fair tegenover mijn paard om dan wel springwedstrijden of SGW's te rijden. Ik had laatst al een afspraak bij de zadelmaker staan voor een nieuw springzadel, maar die kon niet doorgaan ivm de warmte. Nu gaan we de 17e naar de zadelmaker! Ik kan echt niet wachten. Daarna wil ik ook weer gaan springen en crossen, dus dat moet ik dan ook maar even gaan plannen :))

Spenk
Berichten: 21860
Geregistreerd: 30-08-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 12:17

Ik doe alleen dressuur en buitenrijden :)) springen vind ik eng na een ongeluk.

Laura1982

Berichten: 4091
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 20:11

Oké even heel veel bijleren jullie zijn hard gegaan! Sorry als ik iemand vergeet!

Les bij Rien wat super gaaf dat zou ik ook wel eens willen maar durf ook weer niet.

Kylian wat jammer van je debuut!maar met die temperaturen was ik niet gegaan.

Peelie ik ben benieuwd of je bij de nieuwe juf je draai kunt gaan vinden.

Friesje niet goed wat vervelend hopelijk vind je een goed plekje.

Meerdere disciplines is niet aan ons besteed ik durf niet te springen hahaha.

Ik ga vrijdag weer lessen heel benieuwd of we beetje op niveau gebleven zijn aangezien trainen niet echt gelukt is afgelopen weken. Vooral veel in bos gereden en dat was heerlijk.

Mijn vakantie is begonnen ik heb dus weer wat meer tijd om serieus te trainen. Maandag komt er voor het eerst een osteo bij ons langs ik hoop dat we niet tegen al te gekken dingen aanlopen.

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 22:02

Spannend Laura! :D
En heerlijk zeg, vakantie! Ik ben jaloers!
Maar goed, nieuwe baan geeft een hoop rust _/-\o_
Nog nooit een osteo erbij gehad? Of in het algemeen nog nooit iets van een paat/peut erbij gehad?
Zou me niet te druk maken, als je M2+11 kan worden, dan mankeert er vast niet heel erg veel aan je paard. En het gaat volgens mij niet om allemaal 'net wel' puntjes!

Ik heb morgenavond ook weer les, ben benieuwd hoe het weer gaat worden. Men heeft het enorm druk met slecht weer morgen. Ik geloof er niks van :')

Vanavond echt heeeerlijk gereden! Hij heeft nu twee keer NAF EnerG gehad. En ik zou gewoon serieus zweren dat het al effect heeft! Hij reageert zoveel sneller op de hulpen en blijft in stap beter doorstappen. Ook schakelen in galop gaat het ineens makkelijk af! Echt een heerlijk gevoel!
Vorige les o.a. bezig geweest met in contragalop, bijvoorbeeld linksom rechtergalop linksom buigen. Om rechtsachter wat sneller te krijgen. Uiteraard ook de andere kant om :+
Maar dat ging telkens zoooo moeizaam. Dat ik het ook maar een beetje liet gaan, vond het wat zielig. :+
En nu ging dat gewoon easy peasy!

Echt geweldig! Misschien voel ik dingen die er helemaal niet zijn :')

Laura1982

Berichten: 4091
Geregistreerd: 23-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 22:09

Janine wel iedere 8 weken masseur die heel kritisch is maar verder nog geen peut :D

Heeft die van jou ook moeite met de smaak van de EnerG? Douwe vind het mint smaakje niet super dus eet het erg langzaam op hahaha.

Ja het weer houd ons ook wel bezig vooral dat ik graag veel regen wil alles is zo droog en stoffig. Dan hoeven we thuis op de boerderij ook niet meer te beregenen dat zou veel tijd en energie schelen.

Veel plezier met les morgen!