En dat waren wel aso veel punten en ik heb zelf het gevoel dat het niet verdiend was, maar als ik naar de rest van de rubriek keek, klopte hun punten wel weer. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En dat waren wel aso veel punten en ik heb zelf het gevoel dat het niet verdiend was, maar als ik naar de rest van de rubriek keek, klopte hun punten wel weer. _Desiree schreef:Bink kan een hele proef netjes in de aanleuning rijden, maar soms wil hij er ook wel eens uit komen.
Ik probeer mijn figuren en overgangen netjes te rijden![]()
Ik Woubrugge had ik voor mijn gevoel de beste proef ooit gereden en eerste met maar 183 punten.
Mijn eerste wedstrijd dat ik gestart was 194,5 punten terwel het er niet uit zagHelemaal niet in de aanleuning maar wel netjes de figuren. Het zegt dus allemaal niet zoveel, zoveel verschillende jury's.
Jammer dat er niet bij staat wie er zondag komt

? 

gisteren wassen had echt zinloos geweest, het is echt een en al bagger op het land momenteel.. _Desiree schreef:yfkelover schreef:Denk dat je dan met losrijden al wel merkt dat het niet goed is
Zeker, maat mocht ik iets merken onder de proef dan ga ik niet door. Maar zoals ie gister liep was gewoon super. Maar met zulke dingen wil ik nooit een risico nemen.
ze wordt dan wat heet, waardoor ik rommelig word. En de rust weer terug krijgen is lastig op dat moment. Maar daar leren we van!