Sanne: vind jullie nog steeds een leuke combi! En wat krijg je je paard wit
Senna: jammer maar het is ook ervaring opdoen natuurlijk volgende keer zal beter gaan.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik ga morgenvroeg pas vlechten en wassen. Doe ik eigenlijk altijd. Mijn paard is nogal een varkentje s'nachts.
! _helga_ schreef:Iwanluver: netjes gedaan! Volgende keer Zal al beter gaan.
Sanne: vind jullie nog steeds een leuke combi! En wat krijg je je paard wit![]()
Senna: jammer maar het is ook ervaring opdoen natuurlijk volgende keer zal beter gaan.

wordt jaarlijks door mijn rijvereniging georganiseerd, kun je kiezen of je 40 of 70 cm wil springen. Maar er zijn op meer plekken dergelijke oefencrossen. Kan dus prima als je niet hoger dan 70 cm wil springen, maar toch eens een crossje wilt rijden.

) dus die ging met buitenstelling de hoek door en was errug huppelig... 181 punten. Volgende proef 186 en eerste plaats, dus super leuk!!
DesertOrchid schreef:Mooie punten voor je debuut Miirtheex_x! Maar je kan toch ook groeten met je zweep rechts? Dan pak je hem gewoon vast met je linkerhand als je je teugels vastpakt met links? Of zeg ik nou iets heel doms?
Is het niet (meer) verplicht om met zweep links te rijden dan?