Gisteren zo fijn kunnen rijden, hij voelde gisteren zelfs weer beter aan als voor z'n behandeling!
Duidelijk een stap vooruit gemaakt.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Gefeliciteerd met je mooie punten en je prijs!
Maar ze doet het momenteel zo goed nu in de dressuur dat we ons daarop een hele tijd hebben gefocust. Nu dat mijn springpaard weggevallen ben ik haar stilletjesaan aan het omscholen. Ze springt trouwens een pak beter dan mijn andere paard hoor maar ze is er nog erg groen in. 2 disciplines deftig onderhouden vind ik, zeker in de winter, een heuse uitdaging. Maaaar met twee paarden aan huis ipv drie paarden moet dat lukken! :-D

. De eigenaresse kwam ermee nadat ik aangaf dat hij toch wel erg stijf was. Je kan het ook googlen, op haar website staat het duidelijker omschreven.
Het gaat goed nu ze terug elke dag aan de bak gaat. Vandaag staat er een ontspannende buitenrit op de planning dat heeft ze dubbel en dik verdient.
Leuk van je M2 wedstrijd!
Daarna mezelf, had prolite pad achterwege gelaten want dacht kan miss wel zonder. Dat ze daar zo op zou reageren. Oef.
Na half uur viel het kwartje, omgezadeld. En klaar.
Shame on me. Maar toch mét pad lijkt ook niet super.. Ze is wel erg wisselend in gewicht/omvang.. Morgen maar ff kijken hoe het met frontriser ligt en anders met een bontje.
Maar had het geld er steeds niet voor over.. heb 'gewone' Harry's horse en BRHeeft mijn vriend me maar even gesponsord
Heb wel een simpele, had paar jaar geleden 1 gepast met phyton inzet ed. Maar om nu 900 neer te leggen, terwijl we ook nog midden in de verbouwingen zitten.. mwah
. Nee er had maar 1 combinatie winst van de 17.
Paar andere types van custom was aansingelen, opstappen, halve grote volte en afstappen.
Prolite pad eronder gedaan, zoals 'normaal' en was het klaar.
Als ik clinic rij oid en vragen wat de afstamming is en ik zeg United x Balzflug, dan geven ze meestal een gilletje of een harde lach...
Ik zeg altijd; op papier kan je niet rijden.. En heb me serieus ook totaal niet verdiept in de bloedlijn toen ik haar kocht. Maar ik had wel eens gewild dat ze ietsjepietsje chiller was geweest. Ze kan vaak heftig zijn, nooit echt gemeen geweest. Bv op wedstrijd, of ze kijkt er helemaal niet naar of ik krijg er zelfs een hartverzakking van.
Maar goed, als het bij haar goed is, is het ook echt goed.

Hebben donderdag alsnog wedstrijd. Gaan voor een lekker wedstrijdje, zonder verwachtingen
Gewoon genieten van 't peerd.
Kepp is mooi, duur dat wel, maar eerlijk is eerlijk, ze zitten heel fijn.
Wil even wat makkelijker rijden.. Inrijden ging prima. In de proef ging het ook wel redelijk fijn, tot de galop. Dan wil ze hard, steeds aanspringen.. Die spanning (uiteindelijk bij beide) moet weer ff weg. 1e afgegroet, 2e had ik 171.5. Terecht ook.
Meya_ schreef:Chagrijnig, niet meer willen lopen, stilstaan of heel erg beperkt.
Zadel wat we nu hebben liep ze gelijk mee weg.
Balzflug weet ik ook niet precies, United's schijnen vaak met een gebruiksaanwijzing te zijn. Ach, uiteindelijk heeft ieder paard wel wat denk ik.
Vandaag gereden en ze ging als een tierelierHebben donderdag alsnog wedstrijd. Gaan voor een lekker wedstrijdje, zonder verwachtingen
Gewoon genieten van 't peerd.
Fijne feestdagen allemaal!