Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:39

XladyX schreef:
Levita schreef:
Vraagje.... Als je op C gaat staan filmen, omdat je niet 2 meter achter C kan gaan staan. Hoe film je dan achterwaarts bij C op de hoefslag?

Dit is een paar keer eerder (uitgebreid) besproken in dit topic, makkelijkste oplossing is om de bak 2 meter korter te maken dmv balkjes zodat het wel goed zichtbaar is. Dit is ook toegestaan bij knhs. :D

Sorry ha ha dat ik het nog een keer vraag. Maar bedankt voor je antwoord!!

Sannnn

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:48

Doen jullie allemaal het voorstellen en dan de proef aan elkaar vast filmen? Zoals ik het lees moet de proef in 1x gefilmd worden maar mag je het voorstellen wel los filmen? En dat dit dan aan elkaar wel geplakt kan worden.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:49

Sannnn schreef:
Doen jullie allemaal het voorstellen en dan de proef aan elkaar vast filmen? Zoals ik het lees moet de proef in 1x gefilmd worden maar mag je het voorstellen wel los filmen? En dat dit dan aan elkaar wel geplakt kan worden.

Alles moet in 1 keer gefilmd worden. Knippen en plakken is niet toegestaan.

elin2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:54

Ik heb mijn filmpje zondag ingestuurd voor het event van 14-05 voor de L1 paarden, maar ik heb nog niets staan en geen punten terug. Ik wacht geduldig af, ik denk ook dat het maar net is hoe snel een jury is met al de filmpjes beoordelen.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:59

FleurSandro schreef:
aaidaa schreef:
Er staat inschrijven mogelijk vanaf 20-05-2020 09:00u in het screenshot van Dorrette, dus dat is je antwoord ;)

Top ik zie het! Ik keek via de app daar staat het weer niet bij |o

Wel hoor, je moet alleen bij algemene informatie kijken.

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:02

Ik heb mijn punten van de preof van 14 mei ook al binnen!
We hadden dit keer 190 in de M1. Super blij want we maken een stijgende lijn in de punten!

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:16

elin2412 schreef:
Ik heb mijn filmpje zondag ingestuurd voor het event van 14-05 voor de L1 paarden, maar ik heb nog niets staan en geen punten terug. Ik wacht geduldig af, ik denk ook dat het maar net is hoe snel een jury is met al de filmpjes beoordelen.

Ik heb tot nu toe mijn filmpjes (2 keer eerder) altijd te vroeg ingeleverd en altijd na de datum de punten ontvangen.
Zie het dan ook als een cadeautje dat ik ze dit keer al op de datum zelf heb.

_enna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:17

Hier mijn punten ook binnen. Doel geslaagd, M1 geklasseerd! Punten vond ik wel wat laag, hoewel er ook nog de nodige foutjes in zaten. Hoe lang duurde het bij jullie voordat de coupon online stond nadat de punten bekend waren?

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:20

Bij mij stond vrijwel direct mijn coupon er ook bij.

_enna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:22

afkepieteke schreef:
Bij mij stond vrijwel direct mijn coupon er ook bij.

Super! Hopelijk komt die van mij ook snel. Bij "mijn wedstrijdhistorie"?

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:24

Wat gaan de punten snel zeg! Heb wel het idee dat het de hogere klassen zijn die al zo snel hun score hebben van het event van vandaag?

Bij mij de eerste keer ook direct, de tweede keer duurde het +- 24 uur. Hij komt inderdaad bij je Westrijdhistorie te staan, bij 'Details' van de wedstrijd. En dan linksonder komt een extra kopje met je protocol.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:26

Ik heb alles weer teruggestuurd dus afhankelijk van de verwerking krijgt weer een groepje L1ers punten. De een wat blijer dan de ander.

Mocht je overigens door mij beoordeeld zijn en je hebt vragen, stel ze gerust hoor. Dat kan in het echt ook dus hier moet dat ook kunnen!

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:31

Ik snap eigenlijk niet zo goed hoe je in de 150 punten kunt scoren voor een proef die je zelf kan insturen. Als het daadwerkelijk zo slecht is dan stuur je hem toch niet in? Of is het gevoel dan zo anders dan de punten? Ik kan me haast niet voorstellen dat 150 punten uit de lucht komen vallen, dat moet je zelf toch ook wel voelen of anders zien wanneer je de proef zelf terugkijkt? Gewoon oprecht nieuwsgierig naar wat er dan mis gaat eigenlijk.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:31

daffodil schreef:
Ik heb alles weer teruggestuurd dus afhankelijk van de verwerking krijgt weer een groepje L1ers punten. De een wat blijer dan de ander.

Mocht je overigens door mij beoordeeld zijn en je hebt vragen, stel ze gerust hoor. Dat kan in het echt ook dus hier moet dat ook kunnen!

Hoe weet je dat jíj het was?

_enna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:35

DoretteK schreef:
Wat gaan de punten snel zeg! Heb wel het idee dat het de hogere klassen zijn die al zo snel hun score hebben van het event van vandaag?

Bij mij de eerste keer ook direct, de tweede keer duurde het +- 24 uur. Hij komt inderdaad bij je Westrijdhistorie te staan, bij 'Details' van de wedstrijd. En dan linksonder komt een extra kopje met je protocol.

Ah zo, bij mij staat er nu nog 'in verwerking' bij de datum, maar er staan wel al punten en dus nog geen coupon.

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:37

daffodil schreef:

Oeeh ik ben benieuwd! Heb dinsdag mijn filmpje van de L1 ingestuurd :)

M’n pony schrok 1x in de hoek bij het aanspringen waardoor dat even mis ging, maar dat kan ook gewoon in het echt op wedstrijd gebeuren en ik heb het opgelost dus alsnog maar gewoon ingestuurd.

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:41

_enna_ schreef:
DoretteK schreef:

Ah zo, bij mij staat er nu nog 'in verwerking' bij de datum, maar er staan wel al punten en dus nog geen coupon.

Links onder ;)
Afbeelding

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:44

afkepieteke schreef:
Hier de punten voor vandaag al, maar wacht nog steeds op mijn uitslag van 7-5, misschien gaat er iets mis?

Wel een winstpunt er bij!

Ik heb ze van 7-5 ook nog niet. L2 paard.

Zit op mijn vingers om te mailen. Het is natuurlijk 'pas' 2 werkdagen na de richtlijn.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:45

FleurSandro schreef:
aaidaa schreef:
Er staat inschrijven mogelijk vanaf 20-05-2020 09:00u in het screenshot van Dorrette, dus dat is je antwoord ;)

Top ik zie het! Ik keek via de app daar staat het weer niet bij |o

Ja ook daar staat het.

Bokt pakt mn screenshot niet maar staat bij algemene informatie

_enna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:50

afkepieteke schreef:
_enna_ schreef:

Links onder ;)
Afbeelding[/quote]

Thanks, maar dat knopje staat er bij mij nog niet. ;)

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 14:51

pol013 schreef:
afkepieteke schreef:
Hier de punten voor vandaag al, maar wacht nog steeds op mijn uitslag van 7-5, misschien gaat er iets mis?

Wel een winstpunt er bij!

Ik heb ze van 7-5 ook nog niet. L2 paard.

Zit op mijn vingers om te mailen. Het is natuurlijk 'pas' 2 werkdagen na de richtlijn.

Ja hier het zelfde, ook L2 paard overigens..

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 15:21

Ik heb maandag mijn L1-proefje ingestuurd en vandaag zie ik een winstpuntje onder ‘mijn wedstrijdhistorie’ staan. Protocol is nog niet binnen, maar ik had sowieso later pas op een eventuele uitslag gerekend. Blij!

Edit: oh thanks voor de tip! Heb inderdaad linksonder m’n protocol gevonden.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 15:23

@lshannah, misschien wel beoordeeld door daffodil dan! Gefeliciteerd met je winstpunt :D

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 15:28

Yaaay ik heb een winstpunt *\o/*

Super leuk zo online starten :D Ben benieuwd naar het protocol, we hebben 188 punten gereden! Ik vind het online starten wel handig. Mijn pony loopt niet zo makkelijk de trailer op en is nog erg jong, nu kunnen we zonder stress of gedoe toch mee doen

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 15:43

Caritas schreef:
Hoe weet je dat jíj het was?

Mijn naam en nr staan erop, ten Hoeve 305075