de schoonheidsprijs zal ze voorlopig niet winnen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
de schoonheidsprijs zal ze voorlopig niet winnen
We springen om de week een lesje, gewoon omdat mn paard het superleuk vindt en voor de afwisseling en zelfs met dan een trainingsparcourtje van max 5 a 6 hindernissen kan ik al niet volgen... Als het aan mij lag, zagen we nooit meer een balk haha! Als steiltjes hoger worden dan 70cm zit ik ook al met mn ogen dicht, aan mij is dat echt niet meer besteed . Al zou ik nog wel een een x een cross willen doen, dat klopt dan eigenlijk ook niet echt natuurlijk
jemig haha!! Ik vergeet ook echt te rijden, adem te halen, proef is uit mn hoofd verdwenen... pfff... zoveel spanning bij mezelf! Vooral ook omdat hij 6x zo groot de trailer uit komt en alles bij elkaar gilt, terwijl hij thuis de chillfactor zelf is. Dan mijn wedstrijdstress erbij, geen goeie combinatie. Kan dan wel balen van mezelf, dat ik het gewoon op het moment supreme zelf laat afweten. Ben ik klaar, is meteen de stress weg en wil ik opnieuw! Zondag weer een poging op eigen terrein, kijken of het echt zoveel scheelt! Denk ook echt dat de enige oplossing voor ons is, km's maken. Thuis is het ook van niks naar veel beter gegaan, dus dat moet op wedstrijd buitenaf ook lukken denk ik dan maar
Pas in oktober weer. Vanaf november ga ik weer knallen 2/3 keer per maand. Mijn paardje is dragende en wil voor februari (zwangerschapsverlof) stiekem wel L2 zijn...vickiva schreef:Helga: Oh? Moet ik nu angstig worden? Haha![]()
Nee ga volgende week nietPas in oktober weer. Vanaf november ga ik weer knallen 2/3 keer per maand. Mijn paardje is dragende en wil voor februari (zwangerschapsverlof) stiekem wel L2 zijn...
Ken jij Mayke Liebregts?

met Herio _helga_ schreef:vickiva schreef:Helga: Oh? Moet ik nu angstig worden? Haha![]()
Nee ga volgende week nietPas in oktober weer. Vanaf november ga ik weer knallen 2/3 keer per maand. Mijn paardje is dragende en wil voor februari (zwangerschapsverlof) stiekem wel L2 zijn...
Ken jij Mayke Liebregts?
Oooh leuk baby in de maak!!
Nee hoor hoef je je geen zorgen voor te maken
Start als 2 van de L2
Ja Mayke ken ik ookmet Herio