Sjolvir schreef:Succes met je examens.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SaskiaLucia schreef:Ik heb jou gister gezien tijdens het rijden. Zag er voor een leek als ik wel goed uit. Was leuk om te zien en om de ander te zien. Ik dacht al dat jij ging winnen. Die ander ging steigeren en bij de eenvoudige galopswissel (weet ik ook wat dat is) sprong die vaak verkeerd aan. Past het zweetdeken? Ik vond de jury wel fijn punten van gister. Ikzelf uhum.. zaterdag was klote en zo begonnen we al. Op een of andere manier had die zijn been vermoedelijk tussen zijn singel heen gehaald en zweetdeken was gescheurd en nog half om. We stonden gelukkig nog stil om weg te gaan toen hij begon te dribbelen. Tijdens de proeven was ik het helemaal kwijt. Struikelen en spanning van hem en stress van mij. Werkt niet echt goed. 171 en 180 punten. Gister fijner gereden en vooral rustig proberen te rijden met 184 en 185 punten. Fijn commentaar gehad van de jury en ook tips. Dat is altijd fijn! Zaterdag heb ik ook gesprongen op 80 en 95 cm. Bij de 95 kwamen we bij een niet uit en ging die door de sprong (arme vent had het verf op zijn hoefjes) en daarna weer vol vertrouwen over de rest. Was trots op hem!
rayo_de_sol schreef:Ik heb gisteren mijn 2e wedstrijd gehad met Gyan,
thuis ging het zo goed, maar gisteren was het erg hard werken.
toch nog 176 en 181 punten, de 2e winstpunt is binnen!!![]()
we mogen niet klagen, maar niet een geheel tevreden gevoel 29 mei de volgende wedstrijd nieuwe ronde nieuwe kansen.![]()
Hier nog een foto van gisteren.
[ Afbeelding ]