Hoor graag jullie ervaringen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
keshia schreef:Pardon marietje? Je kunt echt wel dispensatie krijgen voor doorzitten ipv lichtrijden, net als andersom. Ik heb dispensatie juist voot het doorzitten, ik mag mijn voet aan de beugel vastmaken, en met een zweep blijven rijden in de hogere klasses. Er zijn erg mooie systemen voor om je voet op een veilige manier vast te maken aan de beugel, en dat je tijdens een val niet vast blijft zitten.
Je zou evt. Een gesprek aan kunnen vragen bij de knhs. Mocht je daar interesse in hebben. Zij kunnen precies aangeven wat jou mogelijk zou kunnen helpen. En anders via nocnsf op de site kun je de hulpmiddelenlijst vinden.
En je hoeft echt niet rolstoelgebonden te zijn, ledematen te missen of verlamd te zijn om daarvoor in aanmerking te komen.
Komt wel goed shelly! Gewoon weer l1 gaan starten dan komt dat gevoel vanzelf:)
Ik heb er wel weer zin in om te starten morgen! Hopelijk is het droog dan haha
HiFive5 schreef:Wanneer ben je eig klaar om naar de L2 over te gaan? Ik heb nog niet genoeg wp hoor, maar ze komen er vrij snel bij. Onze zwakte momenteel is het wijken. Dat is nog teveel over de schouder en in de L2 is het gelijk 10m....
Marietje35 schreef:HiFive5 schreef:Wanneer ben je eig klaar om naar de L2 over te gaan? Ik heb nog niet genoeg wp hoor, maar ze komen er vrij snel bij. Onze zwakte momenteel is het wijken. Dat is nog teveel over de schouder en in de L2 is het gelijk 10m....
Ik kijk altijd naar de scores, hou meestal aan boven de 195. Als je dat constant weet te scoren zit het meestal wel goed!