Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caritas

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:47

Zou het niet overzichtelijker en makkelijker moeten worden nu er nog maar één event per week is ipv twee?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:50

PSvanLot schreef:
Ik zit in het back-up groepje en beoordeel iedere dag een paar proeven.
Zal straks eens vragen waarom deze proeven steeds later binnen komen.

Dat zit ik ook, dat zit m erin dat sommige filmpjes niet goed geupload zijn, foutmeldingen, afgekeurde filmpjes en nog een kans een nieuwe in te sturen. Vergeten in te sturen en nog een kans een nieuwe in te sturen. Kan dus van alles zijn.

Bij deze groepjes protocollen hoef ik ook niet op de datum te letten, zet m er wel in maar het is dan niet meer voor 1 specifiek evenement.

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:52

Er moet vast in de flow gekomen worden. Ik vind dat het allemaal snel bedacht en uitgewerkt is. En de ene keer heb je je punten sneller dan de andere keer.

Ook wel leuk om in zo een back-up groep te zitten. Dan krijg je alle proeven door elkaar denk ik?

Ik heb vandaag met veel tegenzin mijn filmpje van vandaag ingezonden. Mijn merrie kent de proef kennelijk uit haar hoofd en is voor mij uit gaan rijden. Geen tijd om een nieuwe proef op te nemen. Jammer. Volgende keer weer beter.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:54

Caritas schreef:
Zou het niet overzichtelijker en makkelijker moeten worden nu er nog maar één event per week is ipv twee?

Dat is nu ook zo :j

_enna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:54

Ik ben ook benieuwd. Ik heb op 8 mei een filmpje ingestuurd voor het event van vandaag 14 mei. Zo te lezen zijn de reactietijden heel verschillend, maar dat is ook wel logisch met zoveel inschrijvingen. Ik had mezelf een nieuw trainingsdoel gesteld en wil mijn merrie graag M1 klasseren. Ze heeft pas twee wedstrijden L2 gelopen en is nog erg onervaren op wedstrijd, maar vond het leuk om dan een stapje hoger te proberen zeker nu dat vanuit thuis op een relaxte manier kan. Er zaten nog wel een aantal foutjes in de proef, maar ach ze is nog jong. Hopelijk krijgen we ook snel een uitslag. :D

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:56

wythlove schreef:
Er moet vast in de flow gekomen worden. Ik vind dat het allemaal snel bedacht en uitgewerkt is. En de ene keer heb je je punten sneller dan de andere keer.

Ook wel leuk om in zo een back-up groep te zitten. Dan krijg je alle proeven door elkaar denk ik?

Ik heb vandaag met veel tegenzin mijn filmpje van vandaag ingezonden. Mijn merrie kent de proef kennelijk uit haar hoofd en is voor mij uit gaan rijden. Geen tijd om een nieuwe proef op te nemen. Jammer. Volgende keer weer beter.

Herkenbaar. Mijn frummel sprong op X al in galop aan, op de volte cxc. En dit was al de tweede poging van proef opnieuw beginnen want na de eerste galop vond hij dat hij voor F al moest gaan draven. En lijntje KB in arbeidsdraf lukt ook al niet meer. Gelukkig was dit de laatste keer in de B.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:58

wythlove schreef:

Jammer dat je niet met een fijn gevoel een filmpje in kan sturen, maar je weet iig al waar verbeter punten liggen. Ik probeer, als mijn paard het proefje al vooruit wilt gaan lopen, twee of drie oefeningen uit het proefje te doen en dan een ander lijn maken. Sowieso oefen ik mijn proefje niet meer met alle oefeningen achter elkaar aan.

bebble

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:01

Ik twijfel nu ee beetje of ik vandaag nog wel een proef kan insturen voor het event van 14 mei, omdat sommigen al punten terughebben. Aanleveren kan toch tot middernacht vandaag? Wilde namelijk vanavond filmen. Maar nu zien ik bij het event ook ineens staan dan aanleveren tot 14 mei middernacht kan. Zou vandaag ook nog mogen, had daar tot en met gestaan zou ik denken.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:02

bebble schreef:
Ik twijfel nu ee beetje of ik vandaag nog wel een proef kan insturen voor het event van 14 mei, omdat sommigen al punten terughebben. Aanleveren kan toch tot middernacht vandaag? Wilde namelijk vanavond filmen. Maar nu zien ik bij het event ook ineens staan dan aanleveren tot 14 mei middernacht kan. Zou vandaag ook nog mogen, had daar tot en met gestaan zou ik denken.

Nee hoor geen paniek, kan vandaag ook nog!

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:04

bebble schreef:

ja hoor kan gewoon tot 23.59 vanavond. Ik moet ook nog

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:05

bebble schreef:

Ik ga ook pas vanavond filmen

bebble

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:05

xVerax schreef:
bebble schreef:

Nee hoor geen paniek, kan vandaag ook nog!

Pfieuw, dat had ik ook steeds in mijn hoofd, maar twijfel sloeg even toe. Dank je!

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:12

Ik had gister geupload voor de 14e, maar die is blijkbaar niet goed doorgekomen dus gisteravond nog een poging gedaan. Moest idd 'op verzoek van knhs' aangeven, dus wellicht kom ik dan ook wel op dat stapeltje :+

MarryAnneR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:15

Nou met bloed zweet en tranen hebben we eindelijk een film ingestuurd.
Lees: eerste keer vergat ik op start filmen te drukken, tweede keer vergat ik dat ik niet op pauze kon drukken en na voorstellen ruiter, paspoort combinummer, rondje om dochter, ohja sporen en bit nog in beeld... pfff rennen, naar achter c... hup per ongeluk op stop.

Poging 3: alles weer opnieuw! Geheugen vol telefoon!

Poging 4: uiteraard vond paard het al zo’n goed idee niet meer. Eindelijk gelukt! Oeps.. met dit paard moesten we nog L1 i.p.v. L2..

Eindelijk gelukt: wil de video niet oploaden! Comprimeren bleef vastlopen. (Tip app hem eerst en haal hem uit WhatsApp bibliotheek dan is hij al gecombineerd)

Als hij nu afgekeurd wordt.. dan geef ik het op en wachten we wel op gewone wedstrijden. Ik vind het zo’n gedoe dat ik nog liever een trailer, paard, kind en alles meesleur naar Verweggistan dan dit..

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:20

Zo herkenbaar MarryAnneR, hier ook al per ongeluk op stop gedrukt, geheugen vol :+ Maar gewoon je tijd voor nemen, geen haast!

Via Whatsapp doorsturen kan het wel zijn dat de kwaliteit drastisch omlaag gaat...

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:22

SweetVanille schreef:
FleurSandro schreef:
Weet iemand vanaf wanneer je kan inschrijven voor het event van 11 juni?

staat er gewoon bij :)

Bij mij staat er alleen een filmdatum bij niet wanneer dat event opengezet wordt voor inschrijvingen

xNinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:24

Ik heb ook mijn punten binnen voor de 14e al! 183,5 met mijn pony tussen de paarden in het M2! Super blij mee voor de eerste keer M2:)

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:27

FleurSandro schreef:
Weet iemand vanaf wanneer je kan inschrijven voor het event van 11 juni?

Afbeelding

Mooie punten xNinja!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:29

DoretteK schreef:
Via Whatsapp doorsturen kan het wel zijn dat de kwaliteit drastisch omlaag gaat...

Kan niet zijn, staat vast. Ik heb het vandaag geklokt en het duurde 12 minuten om een video van 799 MB (in FHD) te uploaden. En wij hebben hier gewoon een ADSL verbinding dus geen snel internet.

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:29

Er staat inschrijven mogelijk vanaf 20-05-2020 09:00u in het screenshot van Dorrette, dus dat is je antwoord ;)

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:31

Vraagje.... Als je op C gaat staan filmen, omdat je niet 2 meter achter C kan gaan staan. Hoe film je dan achterwaarts bij C op de hoefslag?

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:35

Kun je ook ergens terug zien of je filmpje er bij staat?

LadyUrsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:35

Bij ons zijn de filmpjes er echt in één tot twee minuten doorheen. Maar had ook echt heel veel ruzie gemaakt met mijn telefoon :-( . Besloot in één keer vol te zijn, ondanks dat ik er een dag eerder honderden filmpjes en foto's af had gedaan. Dan wil hij niets meer verzenden. Toen maar via kabeltje naar de computer en weer naar andere telefoon. Was even bang dat het niet meer goed kwam, maar we kunnen inmiddels weer op twee uitslagen (van twee dochters :-) ) wachten. We hadden de 7e ook meegedaan en daar dinsdag de uitslag van. Ik vind het tot nu toe super goed geregeld. Logisch dat er veel verschil in het wachten op de uitslag zit, blijft mensen werk en neem aan dat de meeste juryleden ook nog andere dingen te doen hebben. Super tof dat ze dit willen doen!!

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:38

aaidaa schreef:
Er staat inschrijven mogelijk vanaf 20-05-2020 09:00u in het screenshot van Dorrette, dus dat is je antwoord ;)

Top ik zie het! Ik keek via de app daar staat het weer niet bij |o

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:38

Levita schreef:
Vraagje.... Als je op C gaat staan filmen, omdat je niet 2 meter achter C kan gaan staan. Hoe film je dan achterwaarts bij C op de hoefslag?

Dit is een paar keer eerder (uitgebreid) besproken in dit topic, makkelijkste oplossing is om de bak 2 meter korter te maken dmv balkjes zodat het wel goed zichtbaar is. Dit is ook toegestaan bij knhs. :D