Ik wil ook eind sep naar een andere locatie.
Jaa we gaan wat hard
... wil wel graag mee doen aan de kampioenschappen in januari eigenlijk... Twijfel B of L1.. maar is wel leuk om veel kans te maken in de B
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. We hebben nog even
we hadden aardig wat deelnemers, maar uiteindelijk door een aantal afmeldingen van slechts 2 verenigingen helaas. Het weer was perfect geweest! Zelf dus ook niet kunnen starten, maar ik ga spontaan zaterdag aanstaande weer op pad met mn dikkie
spottedponie schreef:Mag ik hier ook mee komen kletsen?
Ik heb mijn B debuut eigenlijk allang geleden gemaakt, maar na een wedstrijdstop van 2 jaar wil ik eerst weer even in de B gaan beginnen... Al klopt dat niet helemaal want volgende week zullen we onze eerste wedstrijd weer M eventing starten

Voorlopig eerst maar eens leren op 2 teugels te lopen en sturen op de buiten teugel.
een randje erom heen zou het mooiste zijn. Ik zat zelf te denken aan wit met een roze randje (nergens te vinden) of donkerblauw
Senna1988 schreef:Zag laatst een schimmel voorbij komen met een grijs dekje, ook erg gaaf vind ik.
Deze 2 weken nog even veel lessen en dan is het debuut bijna daar. Proeven worden steeds meer eigen en krijg paard steeds beter aan t lopen. Voor het mooie de teugels net iets te lang maar loop dan minder risico dat ze gaat trekken en mijn houding minder wordt.
Merken jullie de laatste dagen ook dat de paardjes weer wat sloom zijn,
Mijn grootste angst is dat ze in de proef niet in galop gaat of er juist uit valt.. merk dat ik de laatste dagen erg er aan moet rijden..
Sowieso mag het van mij wel weer wat koeler worden nu we binnen gaan starten
Sanne96 schreef:Iemand enig idee wat voor dekje ik zal aanschaffen? Ik heb eindelijk een dressuur zadel, nu heb ik alleen nog geen wedstrijddekje. Het is voor een schimmel, dus helemaal wit is weer zo witeen randje erom heen zou het mooiste zijn. Ik zat zelf te denken aan wit met een roze randje (nergens te vinden) of donkerblauw
Ik heb zwart tuig, blauwe cap, roze jasje en zwarte laarzen

IwanLuver schreef:Ik ga zaterdag voor het eerst BB springen..... hellup!!!
Ik heb nog nooit een springwedstrijd gedaan, hoe gaat dat met parcours verkennen enzo? Kan iemand van jullie mij dat vertellen?