Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rianne_ schreef:Haha ja, die luxe had ik voorheen dus ook. Sta nu heel fijn en de buitenbak die we hebben is eigenlijk altijd heel goed.. Maar met dit weer is geen enkele buitenbak meer fijn denk ikGelukkig is 't vaak maar een paar maandjes slecht. Ja, dan vind je het niet meer voldoende om gewoon gebruik te maken van een binnenbak verderop?
Harvey1 schreef:Rianne_ schreef:Haha ja, die luxe had ik voorheen dus ook. Sta nu heel fijn en de buitenbak die we hebben is eigenlijk altijd heel goed.. Maar met dit weer is geen enkele buitenbak meer fijn denk ikGelukkig is 't vaak maar een paar maandjes slecht. Ja, dan vind je het niet meer voldoende om gewoon gebruik te maken van een binnenbak verderop?
Ik heb het best wel heel erg druk met m'n werk en eigen bedrijf. Als ik dan 3-4 per week moet blijven rijden met de trailer is dit wel heel erg veel voor mij. Ik heb dan liever het gemak en betaal dan graag iets meer. Alleen voor nu kijk ik het nog wel eventjes aan... :-(
Harvey1 schreef:Nouvel schreef:De M2 ging bij mij iets moeizamer dan de M1, maar ik ben er uiteindelijk ook vlotter doorheen gekomen dan ik had verwacht.
Gewoon proberen!
Wat was voor jou het grootste verschil?
Nouvel schreef:Vooral toch wel dat mijn paard snel wat te lang blijft en niet heel veel opricht, hij moet nog meer bij elkaar en sluiten.
De ene jury kijkt naar de bouw en vindt het voldoende, de ander vindt het te weinig en rekent dat overal in mee...
Hier trouwens nog nooit een binnenbak gehad, ook niet in de buurt. Slechte bak op stal die snel nat is, dus in de wintermaanden is het vaak een beetje aanpassen...