Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Urielle schreef:Is baking soda weer anders dan gewone soda of hetzelfde?
ambre schreef:Foto's heb ik nog niet,maar ik heb fijn les gehad.
Ik heb zelf niet vd minste les,maar had nu toch wel wat dingen die bij haar anders moesten.
Altijd fijn om weer nieuwe tips op te doen.
Accommodatie was prachtig iig!
lisannee93 schreef:Wij zijn ook weer terug van dag 2 IJzerlo. Weer vier eerste plaatsen. Met paardlief 191 en 195 met superpositief commentaar van de jury's. En een 9 voor de middendraf!: "In evenwicht, met veel afdruk, mooie verlenging in frame"
Met Fred eindelijk weer eens een ontspannen proef kunnen rijden, de eerste was nog wat met de rem erop voor mijn gevoel, maar geen foutjes. De tweede proef heel lekker gereden, maar wat foutjes. Eerste proef 214 punten! en tweede proef 203. Dus we hebben onze verliespunten weggereden! Ook hier mooi commentaar op de coupon: "Zeer tevreden en gehoorzaam paard"
En nog een deken gewonnen voor de beste prestatie van de dag!
Even fotootjes spammen:
Met Baida: [ Afbeelding ]
Met Fred: [ Afbeelding ]
Sjol, wat heb je een leuk nieuw projectje!![]()
Saskiaojan, wat gaaf een cross! Deed ie het goed?![]()
Wat betreft wassen: Ik heb gelukkig twee bruine paarden met zwarte manen en staart en enkel witte voetjes. Ideaal dus! In de winter heb ik bij paardlief warm water en warmtelampen dus voetjes en staart (en een enkele verdwaalde mestvlek) wil ik dan nog wel wassen. Bij ponylief kan ik alleen maar buiten wassen (wel warm water) dus die moet het in de winter ook met de borstel doen. Scheelt dat hij dan toch geschoren is, dus weinig werk.
Urielle, hoe is je concours gegaan?
SaskiaLucia, hoe heb je gereden?
Citaat:Urielle: De clinic was wel een succes vond ik, toch wel weer een fijn gevoel aan overgehouden van waar het naartoe moet, om weer terug na te streven.
Concours was een drama, ik ga echt nooit meer naar daar.
Citaat:saskiaojan: ik heb gister mijn eerste cross ooit gereden, weliswaar oefencross, maar toch..... foutloos rond en 27ste van de 91 ruiters